orgioita ystävien kesken
hei!! onko normaalia että minä ja kaveriporukkani (johon kuuluu 17-20v miehiä ja naisia) harrastamme orgioita. Emme kukaan seurustele toistemme kanssa mutta kokoonnumme usein yhdessä öljyämään toisenme ja aloitamme juhlat. usein myös teemme kilpailuja että kuka tulee viimeisenä. mielestämme se on ollut hienoa että olemme niin läheisiä että pystymme harrastamaan orgioita. ulkopuoliset kaverimme ovat olleet ihmeissään ja kehottaneet lopettamaan tulevaisuutta ajatellen. mitä mieltä olette?
Kommentit (39)
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 10:06"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 23:51"]
hei!! onko normaalia että minä ja kaveriporukkani (johon kuuluu 17-20v miehiä ja naisia) harrastamme orgioita. Emme kukaan seurustele toistemme kanssa mutta kokoonnumme usein yhdessä öljyämään toisenme ja aloitamme juhlat. usein myös teemme kilpailuja että kuka tulee viimeisenä. mielestämme se on ollut hienoa että olemme niin läheisiä että pystymme harrastamaan orgioita. ulkopuoliset kaverimme ovat olleet ihmeissään ja kehottaneet lopettamaan tulevaisuutta ajatellen. mitä mieltä olette?
[/quote]
Ettekä lopeta. Miksi lopettaisitte?, mitä teidän orgioihin kuuluu muuta kun panemista?. olis kiva olla kärpäsenä katossa, tai fantasiassa mukanaM50+.
[/quote]
niimpääö. mitä tuosta . tekevät itsarit tai kuolevat muutenkin aikaisemmin pois veronmaksajien ja normisektaajia rienaamasmta.
Ei, me pidetään vaan sisätiloissa ylilaudalla. Ap
älä tule pelleilemään keskusteluuni, haluan tietää oikeasti ihmisten mielipiteet. OIKEA ap
Nuoret luulee keksineensä seksin. Jokainen uusi sukupolvi.
kysymys ei olekaan siitä että olisimme "keksineet" seksin, vaan siitä, että minua alkoi pelottamaan että kokeilevainen kaveriporukkani haittaisi tulevia suhteitani!!! kaikki eivät ole näin avomielisiä. ap
Kuulin että Tampereella on tälläinen porukka? Onko totta
mistä tiesit???? pelottaa jos tällainen on yleistä tietoutta. ap
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 00:10"]
kysymys ei olekaan siitä että olisimme "keksineet" seksin, vaan siitä, että minua alkoi pelottamaan että kokeilevainen kaveriporukkani haittaisi tulevia suhteitani!!! kaikki eivät ole näin avomielisiä. ap
[/quote]
Voit varautua siihen, että aika moni puoliso ei oikein osaa suhtautua kavereihin, joiden kanssa olet harrastanut seksiä. Se koetaan kuitenkin aikalailla puolison yksinoikeudeksi. Sama on edessä kavereillasi.
Minulla oli aikanaan kavereita, jotka ihan samalla tavalla olivat hedonisteja. Kun ovat pariutuneet, yksi heistä ei missään nimessä halua kuulla niistä tapahtumista enää, eikä ole yhteydessä toisiin siinä porukassa. Minä säilyin ystävänä, kun en kokenut tuollaista omanani.
Joskushan sen täytyy loppua..? Saatat kärsiä tuosta touhustasi vielä joskus tulevaisuudessasi kun olet aikuinen tai sitten et. Meitä on nähtävästi joka junaan..
Sen haluaisin kysyä että mistä tämä idea orgioihin alunperin lähti?
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 00:22"]Joskushan sen täytyy loppua..? Saatat kärsiä tuosta touhustasi vielä joskus tulevaisuudessasi kun olet aikuinen tai sitten et. Meitä on nähtävästi joka junaan..
Sen haluaisin kysyä että mistä tämä idea orgioihin alunperin lähti?
[/quote]
meidän porukkamme on aina ollut läheinen, teini-iän känneissä tuli sitten puuhailtua vähän sitä ja tätä. päätimme siis yhdessä, että miksemme ottaisi kaikkea nautintoa irti. hauskaa on ollut niin kauan kun on kestänyt, mutta tosiaan aikuistuessa myös seuraukset alkavat pelottaa. ap
tosi erikoinen tilanne:D onko sulla kavereita kenen kanssa et tätä harrasta, koska omat kaverini ja ystävät on läheisiä mulle samalla tavalla kun perheen jäsen eli en koskaan pystyisi heidän kanssa tuota harrastamaan
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 00:26"]tosi erikoinen tilanne:D onko sulla kavereita kenen kanssa et tätä harrasta, koska omat kaverini ja ystävät on läheisiä mulle samalla tavalla kun perheen jäsen eli en koskaan pystyisi heidän kanssa tuota harrastamaan
[/quote] Tottakai on muitakin kavereita. tähän orgia porukkaan meitä kuuluu noin 20. olemme todella seksuaalinen porukka joten sen takia tähän tilanteeseen varmaan olemme päätyneetkin. muiden ulkopuolisten kaverien kanssa suhde on sitten enemmän "veli" tasolla. ap
Mulla on kans 17-25- vuotiaana kokemuksia siitä, että kaverit on harrastaneet seksiä samassa asunnossa/huoneessa/autossa/teltassa/hytissä jne. Enää ei ole tarvetta kun kukaan ei asu yksiössä ja ei tule enää festareilla käytyä. Mulla ei ole noista mitään traumoja eikä ole kavereillakaan. Joskus tuli miestä vaihdettua ja muuta, mutta sekin oli sellaista hauskan pitoa.
Ehkä se tuntuu vähän kummalliselta, että teillä tuo on tuollaista suunnitelmallista öljyineen ja muineen. Luultavasti vaan tulee vastaan se hetki, että jollakin ei ole enää kivaa noissa tilanteissa sitten se touhu hiipuu ihan itsestään.
En ole itse kokenut mitään tarvetta jakaa näitä juttuja myöhemmin seurustelukumppaneille tai muutenkaan. Varmaan siksi, että ne on ollut niin ok silloin ja ei nyt jälkeen päin mitenkään erityisesti kiihottavaa niitä muistella tai muuta.
Mun ystävä oli vaihto-oppilaana ja heillä oli kaikkia seksiin liittyviä bileitä ja itsekkin olin niissä mukana kun olin käymässä. Se oli ennemminkin sellaista biletystä ja kännisekoilua, mutta ketään ei mihinkään pakotettu tms. Jotain kimppakivaa ja runkkauskisoja.