Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rv 41+3

Vierailija
02.08.2015 |

Kaikki kotikonstit kokeiltu, miten saan tän ulos ilman käynnistystä? A p u a. Toinen lapsi, eka syntyi 41+0.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 23:57"]

Täytyy toivoa ettei tänä yönä käynnisty ;) Taitaa uni viedä nyt voiton - mutta tajusin pointin, täytyy lakata stressaamasta ja rentoutua! Ap

[/quote] Saitko nukuttua?

Vierailija
2/13 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee kun on valmis usko pois. Mutta ite liikkuisin. Pitkiä kävelylenkkejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käynnistystä tartte pelätä. Onnea tulevasn koitokseen, pidän peukkuja täällä että synnytyksesi alkaisi yöllä =:

Vierailija
4/13 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 23:26"]Ei käynnistystä tartte pelätä. Onnea tulevasn koitokseen, pidän peukkuja täällä että synnytyksesi alkaisi yöllä =:
[/quote]

Voi kiitos ihana tuntematon <3
Mä niin pelkään käynnistystä :(

Vierailija
5/13 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunominen käynnisti mun raskauden. Meni 2vk yli.

Vierailija
6/13 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 23:29"]Saunominen käynnisti mun raskauden. Meni 2vk yli.
[/quote]

Saunottu on, seksiä harrastettu, nännejä hierottu, mustikkametsässä käyty kolmena iltana, kävelty joka päivä, yms. perinteiset siivoukset sun muut. Mutta ei mitään, ei edes supistuksia yhtäkään. Esikoinen meni yli, mutta alkoi kuitenkin spontaanisti, nyt näen kauhukuvat cytoteceista, oksitosiinitipasta ja kovista keinotekoisista kivuista :(
Tiedän, että valitan turhaan, lapsihan syntyy kun syntyy eikä siihen taida oikeasti olla mitään keinoa "nopeuttaa", mutta tämä on ainut paikka, mihin kehtaan valittaa. Kiitos kun vastaatte ja annatte toivoa <3

Vierailija
7/13 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 23:28"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 23:26"]Ei käynnistystä tartte pelätä. Onnea tulevasn koitokseen, pidän peukkuja täällä että synnytyksesi alkaisi yöllä =:
[/quote]

[/quote] Mulla käynnistettiin eka synnytys tipalla. Olihan se suht rajua, mutta epiduraali veo kivut hetkesdä ja kaikki oli ohi viidessä tunnissa. Jäi ihan hyvä fiilis. Toinen synnytys oli vähän lempeämpi kun käynnistyi itseksern, kolmas olikin sitten ensimmäistä rajumpi vaikka myös käynnystyi kotona yöllä. Hyvin se menee =) Tämä nuorin on nyt 7 viikon ikäinen, ja niin tuoreessa muistissa synnytys että olen melkein kateellinen kun kohta saatkokea sen ihanan ensimmäisen hetken vauvan kanssa, kun vihdoinkin näkee sen pienen ihmisen =)

Vierailija
8/13 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 23:37"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 23:28"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 23:26"]Ei käynnistystä tartte pelätä. Onnea tulevasn koitokseen, pidän peukkuja täällä että synnytyksesi alkaisi yöllä =:
[/quote]

[/quote] Mulla käynnistettiin eka synnytys tipalla. Olihan se suht rajua, mutta epiduraali veo kivut hetkesdä ja kaikki oli ohi viidessä tunnissa. Jäi ihan hyvä fiilis. Toinen synnytys oli vähän lempeämpi kun käynnistyi itseksern, kolmas olikin sitten ensimmäistä rajumpi vaikka myös käynnystyi kotona yöllä. Hyvin se menee =) Tämä nuorin on nyt 7 viikon ikäinen, ja niin tuoreessa muistissa synnytys että olen melkein kateellinen kun kohta saatkokea sen ihanan ensimmäisen hetken vauvan kanssa, kun vihdoinkin näkee sen pienen ihmisen =)
[/quote] Sori typt, jotenkin on vaikeaa kirjoittaa kännykällä samalka kun makaa sängyssä imettämäsdä =)

Vierailija
9/13 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä riittääkö sulla huumorintaju yliaikaisena, mut sanotaan vaikka niin, että onneks ei oo hellekelejä ;) Tsemppiä!

Vierailija
10/13 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 23:37"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 23:28"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 23:26"]Ei käynnistystä tartte pelätä. Onnea tulevasn koitokseen, pidän peukkuja täällä että synnytyksesi alkaisi yöllä =:
[/quote]

[/quote]

Onnea Sinulle vauvasta! Ja kiitos, kun jaoit kokemuksesi!

Ap

Vierailija
11/13 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 23:39"]En tiedä riittääkö sulla huumorintaju yliaikaisena, mut sanotaan vaikka niin, että onneks ei oo hellekelejä ;) Tsemppiä!
[/quote]

Riittää mulla! :) voi kuule, et tiedäkään miten onnellinen olen tästä kesästä! Ei harmita sitten yhtään, että sataa vähän väliä!

Vierailija
12/13 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiäkkö, nyt nostat koivet kohti kattoa, aukaset töllön ja tuijotat ja syöt vaikka levyllisen suklaata. Siis teet jotain joka rentouttaa sua ja saa sun ajatukset tulevasta synnytyksestä pois.

Ei välttämättä auta mutta sitten kun synnytys käynnistyy niin on voimia varastossa. :)

/ 6 lapsen äiti

5 kertaa kuudesta kokemusta siitä että se lähtee syntymään just tasan sillon kun se on valmis.. Ensimmäinen käynnistettiin. Muut on tyypillisesti syntyneet juuri silloin kun olen ajatellut että kunpa ei tänään syntyis että saisin vielä yhen yön levätä. :P

Vierailija
13/13 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy toivoa ettei tänä yönä käynnisty ;)
Taitaa uni viedä nyt voiton - mutta tajusin pointin, täytyy lakata stressaamasta ja rentoutua!
Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme