Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko saanut enkeleiltä apua? pilailijat älkää vastatko.

Vierailija
02.08.2015 |

Oletko saanut apua enkeleiltä elämässä.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tiukassa paikassa toinen ihminen on saattanut olla ikäänkuin enkeli , jopa ventovieraskin. En ole mitään valkopukuisia  siivekkäitä  kohdannut.     

Vierailija
2/24 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 22:43"]Joskus tiukassa paikassa toinen ihminen on saattanut olla ikäänkuin enkeli , jopa ventovieraskin. En ole mitään valkopukuisia  siivekkäitä  kohdannut.     
[/quote]

Minullekin käynyt näin <3

Vierailija
4/24 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä

Vierailija
5/24 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 22:45"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 22:43"]Joskus tiukassa paikassa toinen ihminen on saattanut olla ikäänkuin enkeli , jopa ventovieraskin. En ole mitään valkopukuisia  siivekkäitä  kohdannut.     
[/quote]

Minullekin käynyt näin <3
[/quote]

Eli olette tavanneet hyväsydämisen tuntemattoman? Ei siihen liity mitään yliluonnollista, kyllä niitä tuolla on. Ei kaikki ihmiset ole pahoja.

Vierailija
6/24 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä :)

Vierailija
7/24 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä :)

Vierailija
8/24 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo vanhan koulukaverin muodossa

Vierailija
9/24 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, selvän-näkijä kehoitti rukoilemaan ( en ollut uskonut juuri kumpaankaan) mutta sain apua.

Vierailija
10/24 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 22:58"]

Olen, selvän-näkijä kehoitti rukoilemaan ( en ollut uskonut juuri kumpaankaan) mutta sain apua.

[/quote]

Minua on myös kehoitettu kääntymään oman suojelusenkelini puoleen. Viikkoja tuntemani ahdistus lakkasi, kun pyysin apua. Ukson tähän, saa epällä, ei haittaa

Vierailija
11/24 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Nousin ihan uskomattomasta suosta täysin ilman omaa ansiotani. Hyvin lyhyessä ajassa kaikki elämäni kuluttavat asiat muuttuivat hyväksi ja lisäksi hyvin pitkäaikaisista haaveistani toteutui useampi. En enää epäröi pyytää enkeleiltä apua. Kai tämäkin on niitä asioita että ne jotka tietää, tietää, ja ne jotka eivät ymmärrä, pilkkaavat. Ei haittaa minua.

Vierailija
12/24 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 22:37"]Oletko saanut apua enkeleiltä elämässä.
[/quote]
En saanut apuja. Vastauksen sentään sain, mutta piösilivat vain.

Vierailija
13/24 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, ainakin arjen pienissä asioissa. Samoin Jeesukselta/Jumalalta. Rukoilu sydämen pohjasta on tuonut avun isompiinkin asioihin. 

Vierailija
14/24 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, työskentelen enkeleiden kanssa päivittäin ja elämäni on mielestäni asteen helpompaa ja mukavampaa näin verrattuna siihen, jos en toimisi näin. Puhun omasta kokemuksesta ja elämästäni! Eli epäillä saa, mutta miksei myös kuunnella ilman ennakko-oletuksia toisten vastauksia.

Vierailija
15/24 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole, mutta mieheni on. Sinänsä hupaisa asia, että minä olen uskossa, hän ei ole tuota yhtä tilannetta lukuunottamatta. Hän oli työmaalla ja tunsi selvästi yhtäkkiä, että joku koski häntä ja työnsi häntä selästä pari metriä eteenpäin. Kun hän kääntyi katsomaan, kuka häntä tönii, saman tien putosi iso taakka juuri siihen, missä hän oli muutama sekunti aiemmin seisonut. Se oli semmoisessa nostokurjessa vai mikä lie, huonosti sidottu monen tonnin rakennustarvikekasa, jonka sidonta oli pettänyt kesken kuljetuksen. Hän on vakuuttunut, että enkeli pelasti hänet, koska siinä hänen lähettyvillään ei näkynyt yhtäkään ihmistä, joka olisi voinut koskea häneen.

Vierailija
16/24 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Nosti pöydälle jääneen maitopurkin takaisin jääkaappiin, kun katsoin itse 24-maratonia, enkä yksinkertaisesti jaksanut nousta sohvalta.

Vierailija
17/24 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis en ole varma mutta tää ei mun mielestä vaikuta sattumalta. Eli olisi ollut bileet joihin oli pakko päästä ja sinne oli menossa aivan älyttömästi porukkaa ja koko lauantain yritin saada sinne kyytiä ja kysyin todella todella monelta kyytiä ja tein kaikkeni että pääsisin sinne mutta ei mitenkään. Ja siis juomaanhan sinne oli tarkoitus mennä. Mutta en sitte sinne siis päässyt :/ sitten sielä olikin tapahtunut onnettomuus kun olivat kännissä ajaneet kolarin ja kuusi loukkaantui ja bileisiin tuli sitten polisiit ja ambulansseja. Itse siis olen alaikäinen. Jotenkin vain tuntuu että joku mua esti pääsemästä sinne...

Vierailija
18/24 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pyytää apua enkeleiltä, kun voi pyytää apua Jumalalta, joka on enkelitkin luonut?

Vierailija
19/24 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ensimmäistä kertaa vieraassa maassa omatoimimatkalla vilkkaan 3-vuotiaan kanssa. Matkalla lentokentälle, matkustimme ensin junalla pääkaupunkiin, josta oli tarkoitus mennä bussilla kenrälle. Minulla ei ollut käsitystä, mistä lentokenttäbussi lähtee, oletin, että siitä juna-aseman vierestä.

Kun olimme laskeutuneet useiden laukkujen ja rattaiden kanssa junasta, ja asemalaituri tyhjentynyt, paikalle ilmestyi pienikokoinen, tummaan pukuun pukeutunut vanhempi mies. Hän kysyi, minne olimme menossa. Kerroin, ja hän sanoi opastavansa meidät bussin lähtöpaikalle. Mies kulki edellämme kantaen 2 painavaa laukkua, minä perässä poika rattaissa. Bussin lähtöpaikka oli lopulta varmaan 1 km päässä, ainakin tuntui, että kävelimme pitkään, mutkittelevaa reittiä. Perillä aloin kaivaa lompakkoa laukusta antaakseni miehelle vaivanpalkkaa, mutta häntä ei näkynyt missään.

Ilman enkelin apua emme olisi löytäneet bussiasemaa saati ehtineet koneeseen. 

Vierailija
20/24 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 22:37"]

Oletko saanut apua enkeleiltä elämässä.

[/quote]

Pilailija tässä olet kuule sinä.

Enkeleitä ei ole olemassa, kuten ei jumalaakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan