Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkäätkö hauskoista hassuttelevista miehistä?

Vierailija
05.03.2022 |

Mieheni on vakava ja mä olen se suhteen pelle joka keksii hauskimmat jutut. Alkaa vtuttaa.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana pidin hauskoista ja äänessä olevista miehistä, mutta nyt päälle kolmekymppisenä viehättää vakavammat ja rauhallisemman oloiset miehet.

Onneksi en valinnut miehekseni vitsiniekkaa. En varmaan jaksaisi jatkuvaa läpänheittoa, kun olen itsekin vakavoitunut iän myötä.

Onkohan minusta tullut tylsä?

Vierailija
2/26 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja en.

Varsinaiset vitsiniekat kierrän kaukaa, mutta toisaalta hassutellaan oman miehen kanssa jatkuvasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä hauskoina itseään pitävät miehet on lähinnä ällöttäviä. Vitsit menee aina navan alle.

Hauskat naiset on oikeasti hauskoja. Te varmaan tasapainotatte toisianne. 

Vierailija
4/26 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne hassuttelevat miehet peittävät todellista persoonaansa joten ei jatkoon

N44

Vierailija
5/26 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo sanoo mun olevan lapsellinen ja ärsyttävä. Haluaisi vakavan miehen, joka tekee kotitöitä eikä vaadi huomiota höpinöillään. Muita kriteereitä ei taida olla. Seksissä vaimoa on aina ärsyttänyt kaikenlainen leikkimielisyys, lässytys, hempeily ja huumori. Kuulemma miehekäs mies ottaa eikä hölise.

Vierailija
6/26 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään. Silloin elämä on yksi vitsi.

Vierailija
7/26 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaset kokoajan hassuttelevat on hauskoja kaverina. En tuntisi vetoa. Ihan totaalivakava ei tarttis olla, että vähän nyt huumoriakin, mutta kyllä mä enemmän niistä vakavanpuoleisista viehätyn.

En kuitenkaan vetäis tinderissä oikealle miestä, joka ei hymyile yhdessäkään kuvassa. Positiivinen ja ystävällinen pitää olla. Että haudanvakava on eri asia kuin olla vakavasti otettava.

Vierailija
8/26 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin sanoa että en pidä mutta todellisuudessa pidän. Mikään ei ole parempaa kuin mies, jolla on niin outo huumorintaju että saa jopa minut nauramaan.

Vierailija
9/26 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin sanoa että en pidä mutta todellisuudessa pidän. Mikään ei ole parempaa kuin mies, jolla on niin outo huumorintaju että saa jopa minut nauramaan.

sama

Vierailija
10/26 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään :)   En pelleistä, mutta hauskoista, jotka eivät pelkää nauraa myös omalle itselleen. En jaksaisi tosikon kanssa.

Vierailija
11/26 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN.

Vierailija
12/26 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesmakuni on erittäin maskuliininen. Hassuttelijat = ämmiä, joita VIHAAN.

Vierailija
13/26 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään hauskoista ja sanavalmiista miehistä, pelleistä ja mauttomia vitsejä laukovista en.

Vierailija
14/26 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo sanoo mun olevan lapsellinen ja ärsyttävä. Haluaisi vakavan miehen, joka tekee kotitöitä eikä vaadi huomiota höpinöillään. Muita kriteereitä ei taida olla. Seksissä vaimoa on aina ärsyttänyt kaikenlainen leikkimielisyys, lässytys, hempeily ja huumori. Kuulemma miehekäs mies ottaa eikä hölise.

sulla mitään vaimoa ole.

Vierailija
15/26 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin vaikka psykopaatti, kuin joku saamarin hessu!

Vierailija
16/26 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sulla mitään vaimoa ole.

Av-mammojen kuudes aisti. Se ON olemassa.

Vierailija
17/26 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta kainalopierijät.

Vierailija
18/26 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sulla mitään vaimoa ole.

Av-mammojen kuudes aisti. Se ON olemassa.

Oukki doukki eli tiesinhän mä. Ja p.s. ei tarvita kuudetta aistia. Kirjoituksesi jo itsessään paljastavat asioiden oikean tolan.

Vierailija
19/26 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään :)   En pelleistä, mutta hauskoista, jotka eivät pelkää nauraa myös omalle itselleen. En jaksaisi tosikon kanssa.

Itsevarman ei tarvitse nauraa itselleen, se on hermostunutta ja perustuu pelkoon siitä, että toinen ehtii nauraa, ellei sitä itse tee. He "nauravat sinut hiljaiseksi".

Vierailija
20/26 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni on huumorintajuinen. Ollaan samalla aaltopituudella ja meidän elämä on pelkkää nauramista. Ankeammatkin päivät muuttuu hauskoiksi, kun heitetään läppää ja hekotetaan mahat kipeänä, kitarisat lepattaen. Samanlainen huumorintaju ja nasevat heitot pelastavat paljon ja antavat iloa elämään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme