Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

saikkua vaiko töihin?

Vierailija
02.08.2015 |

minua on muutaman viikon vaivannut kova huimaus joka tulee kohtauksittain. perjantaina lähdin kotiin töistä kesken päivän koska oli niin huono olo ja huimasi. koko viikonlopun sama jatkui ja jatkuu edelleen. myös toinen puoli kasvoista välillä puutuu. olo on väsynyt ja kuumeinen. huomenna pitäisi taas mennä töihin mutta en tunne itseäni työkykyiseksi. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan samat oireet, diagnosoitiin poskiontelontulehdus ja jumissa oleva niska. Oon jo kaks viikkoa ollu saikulla, ja huomenna menen taas lekurille kun antibiootit ei tunnu tehoavan ollenkaan..

Vierailija
2/8 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa menisit lääkäriin hakemaan apua tuohon huimaukseen.
Todennäkösintä, että kyseessä täysin vaaratonta oireilua esim jumiutuneista niskoista tms. :)
Mut ethän sinä työkuntoinen ole. Joten lekuriin aamusta hiphip. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 20:47"]Mulla ihan samat oireet, diagnosoitiin poskiontelontulehdus ja jumissa oleva niska. Oon jo kaks viikkoa ollu saikulla, ja huomenna menen taas lekurille kun antibiootit ei tunnu tehoavan ollenkaan..
[/quote]

Voiskohan sulla olla hyvän laatuinen asentohuimaus johon ei antibiootit tms auta vaan ihan puhdas venyttely, johon saa ohjeita lääkäriltä ja netistä myös.

Vierailija
4/8 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei oikein ole sinun päätöksesi vaan lääkärin. Eli jos olo ei ole työkuntoinen niin lääkäriin mars ja hän antaa diagnoosin mitä tämä tauti voisi olla.

Vierailija
5/8 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla oireilla olisin jo mennyt lääkäriin aiemmin. Onko kasvot symmetriset esim irvistäessä?

Vierailija
6/8 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 20:50"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 20:47"]Mulla ihan samat oireet, diagnosoitiin poskiontelontulehdus ja jumissa oleva niska. Oon jo kaks viikkoa ollu saikulla, ja huomenna menen taas lekurille kun antibiootit ei tunnu tehoavan ollenkaan..
[/quote]

Voiskohan sulla olla hyvän laatuinen asentohuimaus johon ei antibiootit tms auta vaan ihan puhdas venyttely, johon saa ohjeita lääkäriltä ja netistä myös.
[/quote]

Hyvin mahdollista, tosin tää mun huimaus on jatkuvaa, toisin kun asentohuimauksen pitäisi tulla yllättäen ja kestää vaan muutaman sekunnin tai minuutin.

Vierailija
7/8 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti jos on tuntopuutoksia oireena pitää mennä juoksujalkaa lääkärille. Varsinkin jos niihin oieisiin kuuluu vielä huimaus lisänä. Voi olla merkki orastavasta aivoverenkierron ongelmasta, veritulpasta tai vuodosta jotka pitää hoitaa välittömästi. Näissä aika ratkaisee tulevan ennusteen joten itse en odottelisi kotona kohentuuko olo vai ei. Voi se olla jotain vähemmän vakavaakin, mutten leikkisi hengelläni. Aivoveritulppa/aivoverenvuoto voi tulla myös nuorelle ja  terveelle, joten vaikka olisitkin fyysisesti kunnossa ei se sano etteikö se sitä olisi. Itse olen vastaavilla oirella soittanut itselleni ambulanssin, onneksi kyse oli migreenistä. Silloin neurologi sanoi, että juuri noin pitää aina toimia ja pitää toimia heti kun mitään aivoperäiseltä vaikuttavaa ilmenee. Voi pelastaa hengen.

Vierailija
8/8 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 21:34"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 20:50"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 20:47"]Mulla ihan samat oireet, diagnosoitiin poskiontelontulehdus ja jumissa oleva niska. Oon jo kaks viikkoa ollu saikulla, ja huomenna menen taas lekurille kun antibiootit ei tunnu tehoavan ollenkaan..
[/quote]

[/quote]

Hyvin mahdollista, tosin tää mun huimaus on jatkuvaa, toisin kun asentohuimauksen pitäisi tulla yllättäen ja kestää vaan muutaman sekunnin tai minuutin.
[/quote]

Asentohuimaus voi myös olla pitkäkestoisempaakin.
Mut kannattaa jutella lääkärin kanssa. On myös mahdollista, että sulla on tasapainoelin korvassa tulehtunut, jolloin huimaus on todella voimakasta ja jatkuvaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä