Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun oma mies ei sytytä enää...

Vierailija
02.08.2015 |

Voiko tunnetta saada enää muuttumaan millään lailla? En ole halunnut miestäni seksuaalisesti enää aikoihin, en edes muista milloin viimeksi. Seksi hänen kanssaan on kertakaikkisen tylsää ja rutiininomaista enkä syty hänestä millään tavoin enää. Mahaa on tullut, kunnostaan ei juuri huolehdi. Haluja minulla on kovastikin, mutta kuolen varmaan puutteeseen tässä liitossa...

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kaikille käy niin pitkässä suhteessa.

Vierailija
2/25 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vaimoni (59 v) ei enää sytytä? Hänen vaginansa on yhtä kiinnostava kuin siivu porsaanfilettä. Muusta puhumattakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin on käynyt täällä.. Nyt jo yli vuoden ollut ilman mitään seksuaalista kanssakäymistä. Tilanne on nyt siinä pisteessä, et kuvioissa on toiset miehet ja ero on edessä jossain vaiheessa. Itse en saa ainakaan asiaa korjattua, en löydä mitään positiivista enään koko ihmisestä ( seksin saralla siis..). Väkisin jyystäminen ei tule mieleenkään, en ole siis yhtään sillä kannalla et "annan vaikka toisen iloksi.."
tuhoon tuomittu juttu.

Vierailija
4/25 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tehdään miehestä syntipukki, ja syytetään kaljankittaamisesta ja kaljamahasta, ja näistä syistä ei enää halua seksuaalisesti miestään. Esittäkää edes himoitsevanne, antakaa rakkautta ja läheisyyttä, hellyyttä ja kaikkea muuta, mitä rakkaalle aviopuolisolleen kuuluukin antaa! Todennäköisesti mies herää itsekin todellisuuteen ja alkaa panostamaan omaan terveyteensä ja ulkonäköön. Rakkauden ja välittämisen tunne saa ihmeitä aikaan! Ihan yhtä etovaa on naisen navankorkeudella roikkuvat rinnat, selluliitista muhkuraiset reidet ja perse! Silti mies osoittaa rakkauttaan ja antaa hellyyden ja välittämisen osoituksia. Menkää itseenne ja katsokaa välillä myös peiliin!

Vierailija
5/25 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ai kuka mies muka niin tekee? Yleisempää se on, että mies lakkaa avioliitossa huomioimasta ja seksi muuttuu parin minuutin pikapanoksi eli kassien tyhjennykseksi.

Vierailija
6/25 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 20:43"]

Samoin on käynyt täällä.. Nyt jo yli vuoden ollut ilman mitään seksuaalista kanssakäymistä. Tilanne on nyt siinä pisteessä, et kuvioissa on toiset miehet ja ero on edessä jossain vaiheessa. Itse en saa ainakaan asiaa korjattua, en löydä mitään positiivista enään koko ihmisestä ( seksin saralla siis..). Väkisin jyystäminen ei tule mieleenkään, en ole siis yhtään sillä kannalla et "annan vaikka toisen iloksi.." tuhoon tuomittu juttu.

[/quote]

Miksi piti lähteä pettämään? Eikö sitä olisi voinut sen verran toista kunnioittaa että lopettaa ensin toimimattoman suhteen ennen kuin alkaa muita etsimään? Epäilen kuitenkin että itse loukkaantuisit, jos sinua petettäisiin.

Vierailija
7/25 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on, kun ruvetaan seurassa ääneen pieremään.

Vierailija
8/25 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

I feel you sis. Mun mies lihonut vuodessa 30kiloa

Vierailija
9/25 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 11:20"]I feel you sis. Mun mies lihonut vuodessa 30kiloa
[/quote]

Juu, meillä miehellä kertynyt kilot vuosien varrella. Muta itsesnsä huolehtiminen jäänyt, kun nyt perheenä kaikki on ilmeisesti hänen mielestään "varmaa". Itse käyn salilla ja liikun sen mitä tässä arjen pyörityksessä nyt ehtii. Mutta eihän voi ja saa olla niin, että alle 40-vuotiaana seksielämä ja kaikki muukin läheisyys on tässä :( En halua uskoa niin.

Vierailija
10/25 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

life is a bitch

and then you die

oikeesti, sellaista se elämä on. ei ole prinssiä valkoisella ratsulla joka sytyttää 50 v. se on itse muututtava tai lähdettävä kälppimään.

Vierailija
11/25 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näe itse vaivaa seksin suhteen enemmän, sillä se kohenee. Äläkä odota että mies keksii uutta jännitystä sänkyyn.

Vierailija
12/25 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 12:05"]Näe itse vaivaa seksin suhteen enemmän, sillä se kohenee. Äläkä odota että mies keksii uutta jännitystä sänkyyn.
[/quote]

Mun "harteilla" kaikki jännitys on ollutkin jo pitkään. Mies on kyllä saanut "suuhoitoa" ja mukavia pikku yllätyksiä mahdollisuuksien mukaan. Mun pitäs olla valmis, kun mies pari kertaa kourii haaroväliä tai ehottelee juttua, kun lapset kaikki hereillä ja mellastamassa kotona. Eli ei oikeasti mitään mahdollisuutta siihen, saati, että pystyisin itse nauttimaan koko toimituksesta. Ei asiat ole aina niin mustavalkoisia, että nainen ei tekisi mitään. Olen yrittänyt huomioida miestä ja yllättää, mutta en todella aio yksin jatkaa näitä saamatta koskaan itse kunnon nautintoa ja huomiota.

Vierailija
13/25 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 23:09"]

Kyllä tässä ero on itselläkin usein viime aikoina käynyt mielessä... Kovasti olis vielä halua kokea lämmintä läheisyyttä tässä elämässä eikä "kuihtua" puutteessa...

[/quote]

Sama vika täälläkin. Läheisyyttä (haleja, silittelyä seksistä puhumattakaan) on ollut jo vuosia vain minun aloitteestani ja tekemänä, vaimoa ei kiinnosta. Ja mistäänhän ei tarvitse puhua, kun mitään ongelmaakaan ei ole. Ero pyörii mielessä useinkin, mutta olen päättänyt vielä yrittää. Todennäköisintä kuitenkin on, että erotilanteessa jäisin todennäköisesti kolmelle lapsemme vain viikonloppuisäksi. Jotenkin julmalta tuntuu, että alta nelikymppisenä joutuu valitsemaan elääkö ilman läheisyyttä vai etsiikö sitä pettämällä tai elämällä erossa lapsistaan.

Vierailija
14/25 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 20:36"]Melkein kaikille käy niin pitkässä suhteessa.
[/quote]

Minulle ei ole käynyt niin, eikä miehellenikään ilmeisesti kun aloitteita tekee säännöllisesti.

Vierailija
15/25 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko syynä minun 15 vuodessa keräämäni 10kg vai mikä, mutta ei vaimoa nykyään paljon kiinnosta. Minun haluihini ei hänen keräämänsä 20 kg ole vaikuttaneet vaan hän on silmissäni edelleen kaunis ja haluttava. Minun haluni ovat alkaneet vähentyä vasta viime aikoina ja sekin hänen kylmän käytöksensä takia. Toisaalta ihan hyvä niin. Helpompi elää kämpiksinä, jos ei tarvitse kärvistellä puutteessa, kun ei itselläkään tee mieli.

Vierailija
16/25 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 11:07"]Taas tehdään miehestä syntipukki, ja syytetään kaljankittaamisesta ja kaljamahasta, ja näistä syistä ei enää halua seksuaalisesti miestään. Esittäkää edes himoitsevanne, antakaa rakkautta ja läheisyyttä, hellyyttä ja kaikkea muuta, mitä rakkaalle aviopuolisolleen kuuluukin antaa! Todennäköisesti mies herää itsekin todellisuuteen ja alkaa panostamaan omaan terveyteensä ja ulkonäköön. Rakkauden ja välittämisen tunne saa ihmeitä aikaan! Ihan yhtä etovaa on naisen navankorkeudella roikkuvat rinnat, selluliitista muhkuraiset reidet ja perse! Silti mies osoittaa rakkauttaan ja antaa hellyyden ja välittämisen osoituksia. Menkää itseenne ja katsokaa välillä myös peiliin!
[/quote]

Ja kuten ylempää voitkin lukea niin meillä on tapahtunut juurikin näin minun puolelta. Mutta vika on kai minussa, kun miehen ilmeisesti esileikiksi tarkoittamat kouraisut eivät saa syttymään...

Vierailija
17/25 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kanssa oltu yhdessä 25v, seksiä viimeksi kolme vuotta sitten. Nyt hiljan olimme saunassa yhdessä, ei muuten edes siellä käydä, niin mies käytti tilaisuutta hyväkseen ja kouraisi rinnasta. Mitään sanomatta. Tuostako pitäisi kiihottautua? Kun ei ole ollenkaan puhuttu siitä, miksi se seksi loppui. Miehen kanssa kun pitäisi puhua vaikeista asioista, niin suunta on välittömästi ulos. Voi hallelujaa. Eroa tässä miettinyt tän kesän, voin vaikka repäistäkin, ennenkuin syksy saa..

Vierailija
18/25 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 20:43"]Samoin on käynyt täällä.. Nyt jo yli vuoden ollut ilman mitään seksuaalista kanssakäymistä. Tilanne on nyt siinä pisteessä, et kuvioissa on toiset miehet ja ero on edessä jossain vaiheessa. Itse en saa ainakaan asiaa korjattua, en löydä mitään positiivista enään koko ihmisestä ( seksin saralla siis..). Väkisin jyystäminen ei tule mieleenkään, en ole siis yhtään sillä kannalla et "annan vaikka toisen iloksi.."
tuhoon tuomittu juttu.
[/quote]

Tätäpä pelkään minäkin, vaikka lähtökohtaisesti olen pettämistä vastaan. Mutta en myös viitsisi "antaa" velvollisuudesta kun itse en saa siitä enää mitään... Kaipaisin niin kovasti sitä nautintoa, jonka tuosta parhaimmillaan voisi saada.

Vierailija
19/25 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä joukko naisia on vain kyllästynyt mieheensä.
Älkää sitten ryhtykö parisuhteeseen, kun kerran käy kyllästyttämään. Se on miestä kohtaan väärin.

Vierailija
20/25 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma. Eroa en ole ajatellut ratkaisuksi, mutten tiedä mitä tekisin. Mies on sellainen sohvaperuna eikä oikein kiinnostu mistään tai tee mitään oma-aloitteisesti. Oon alkanut ärsyyntymään tuosta flegmaattisuudesta, mikä siis koskee kaikkea, ei pelkkää seksiä. Tekis mieli vaan potkia miestä perseelle, että tee nyt edes jotain!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä