Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun oma mies ei sytytä enää...

Vierailija
02.08.2015 |

Voiko tunnetta saada enää muuttumaan millään lailla? En ole halunnut miestäni seksuaalisesti enää aikoihin, en edes muista milloin viimeksi. Seksi hänen kanssaan on kertakaikkisen tylsää ja rutiininomaista enkä syty hänestä millään tavoin enää. Mahaa on tullut, kunnostaan ei juuri huolehdi. Haluja minulla on kovastikin, mutta kuolen varmaan puutteeseen tässä liitossa...

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 10:36"]

Sama ongelma. Eroa en ole ajatellut ratkaisuksi, mutten tiedä mitä tekisin. Mies on sellainen sohvaperuna eikä oikein kiinnostu mistään tai tee mitään oma-aloitteisesti. Oon alkanut ärsyyntymään tuosta flegmaattisuudesta, mikä siis koskee kaikkea, ei pelkkää seksiä. Tekis mieli vaan potkia miestä perseelle, että tee nyt edes jotain!

[/quote]

Siis rakastuitko tuollaiseen sohvaperunaan? Vai onko mies muuttunut?

Vierailija
22/25 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti on kaksi vaihtoehtoa. Joko seksiä tai ei. Teet tarvittavat toimenpiteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tässä ero on itselläkin usein viime aikoina käynyt mielessä... Kovasti olis vielä halua kokea lämmintä läheisyyttä tässä elämässä eikä "kuihtua" puutteessa...

Vierailija
24/25 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 11:04"]Miksi vaimoni (59 v) ei enää sytytä? Hänen vaginansa on yhtä kiinnostava kuin siivu porsaanfilettä. Muusta puhumattakaan.
[/quote]
Kuka pakottaa olemaan hänen kanssaan?

Vierailija
25/25 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en halua eroa, vain seksiä. Muuten liitto me toimii hyvin. Miehellä on keuhkoahtauma, ja henki loppuu seksin aikana. Erektiolääkkeet käytössä, mutta ne aiheuttaa lisäksi voimakkaan päänsäryn.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi