Heitin just roskiin yli puolet hyllypinosäilytyksessä olevista vaatteistani.
Kommentit (14)
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 20:25"]
Miksi et vienyt kirpparille?
[/quote]
Tai lahjoittanut tarvitseville?
Oletko harkinnut siirtyväsi henkarisäilytykseen?
Luitko KonMarin kirjan?
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 20:25"]Miksi et vienyt kirpparille?
[/quote]
Niin, tai keräyslaatikkoon.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 20:25"]
[/quote]
Suurin osa oli ns trikoojätettä, ei ne mene kirpparilla kaupaksi vaikka olisikin vähän laadukkaampaa kuin H&M. Ja osa oli tyyliin 10 vuotta vanhoja, jääneet vain kaappini vangiksi. Enkä olisi kyennyt laittamaan näin paljon pois, jos olisi pitänyt miettiä kierrätysasioita.
oletko sinäkin lukenut KonMarin kirjan? Minä vein n. 15 isoa jätesäkillistä roskiin :D
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 20:27"]
Oletko harkinnut siirtyväsi henkarisäilytykseen?
Luitko KonMarin kirjan?
[/quote]
Olen, sen innoittamana raivauksen teinkin. Riippuvat vaatteet olen karsinut jo aiemmin.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 20:27"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 20:25"]Miksi et vienyt kirpparille? [/quote] Niin, tai keräyslaatikkoon.
[/quote]
Minä annan tarvitseville vain hyvälaatuista vaatetta, en mitään vuosia käytettyjä rytkyjä.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 20:29"]oletko sinäkin lukenut KonMarin kirjan? Minä vein n. 15 isoa jätesäkillistä roskiin :D
[/quote]
Hirveä määrä vaatteita yhdelle hengelle. Tai useammallekin. Mulla on ehkä yks jätesäkillinen vaatteita itselleni. Enkä ole lukenut tuota kirjaa mistä puhutte.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 20:33"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 20:29"]oletko sinäkin lukenut KonMarin kirjan? Minä vein n. 15 isoa jätesäkillistä roskiin :D [/quote] Hirveä määrä vaatteita yhdelle hengelle. Tai useammallekin. Mulla on ehkä yks jätesäkillinen vaatteita itselleni. Enkä ole lukenut tuota kirjaa mistä puhutte.
[/quote]
ap:lla meni roskiin vain reilu puolikas iso jätesäkillinen. Mutta kun tilaa on vähän, ei pitämättömiä ja loppuun asti pidettyjä vaatteita voi hautoa kaapissa.
Itse taas kävin kaivelemassa viime vuonna varastosta 90-luvun lopulla käyttämiäni kenkiä, ne on muotia nyt. Melkein identtiset Vagabondin trendikenkien kanssa. Hyvin ovat kestäneet vielä. Ennen syksyä ajattelin käydä kaivelemassa vähän leveälahkeisia farkkuja, ne kun on tulossa muotiin. Säästää kivasti rahaa kun ei tarvi kaupoissa käydä ja silti on trendikäs.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 20:38"]
Itse taas kävin kaivelemassa viime vuonna varastosta 90-luvun lopulla käyttämiäni kenkiä, ne on muotia nyt. Melkein identtiset Vagabondin trendikenkien kanssa. Hyvin ovat kestäneet vielä. Ennen syksyä ajattelin käydä kaivelemassa vähän leveälahkeisia farkkuja, ne kun on tulossa muotiin. Säästää kivasti rahaa kun ei tarvi kaupoissa käydä ja silti on trendikäs.
[/quote]
ap käyttää vaatteitaan sitä huonommin eli sitä harvempia vaatekappaleita, mitä enemmän vaatemassaa kaapissa on. Nyt kun hahmotan mitä on ja mitä ei, niin aktiivikäytössä on muutkin kuin vain pinon päälimmäiset. Mitään autotalleja mihin varastoida vuorittain muinaismuistoja ei ole.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 20:38"]
[/quote]
Tuo vaatii aika ison asunnon! Minulla ei olisi mitenkään tilaa varastoida muodista menneitä vaatteitani siinä toivossa, että ne tulisivat taas kohta muotiin.
Facessa on Annetaan-ryhmiä. Joku tulee pian hakemaan säkin pois, helppoa kierrätystä.