Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isäni sanoi että näytän Bea Toivoselta!

Vierailija
02.08.2015 |

:( onhan hän ihan nätti mutta tosi leveät kasvot ja pienet silmät. Katoin muutaman kuvan ja näytetään aika samanlaisilta :( hän on tietenkin pitempi. Voi hemmetti miten mä pääsen eroon tästä läskinaamasta?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa. Törkeä heitto, se nainen ei ole kaunista nähnytkään.

Vierailija
2/17 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin eka että hevoselta. On toi Bea kuitenkin parempi vaihtoehto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 19:32"]Luin eka että hevoselta. On toi Bea kuitenkin parempi vaihtoehto.
[/quote]
:(((((

Vierailija
4/17 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, mun isä ei edes tiedä, kuka on Bea...

Vierailija
5/17 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Bealla on miellyttävät kasvot ja mielellään näyttäisin itsekin häneltä. Ole imarreltu! Jostain syystä tiettyjä julkkisnaisia haukutaan enemmän kuin toisia ja uskoisin sen johtuvan kateudesta. Varsinkin kun kyseessä on ihminen joka on ollut kauneuskilpailuissa. Ei ne sinne missikisoihin ihan ketä tahansa valitse. Aivan varmasti moni mies pitää Beaa kauniina ja jopa unelmiensa naisena.
Naisten vähättelyillä ja haukkumisilla ei ole juurikaan totuuspohjaa.

Vierailija
6/17 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 19:34"]Oho, mun isä ei edes tiedä, kuka on Bea...
[/quote]
No ei sekää sano vaa ett edelliseltä miss Suomelta

Vierailija
7/17 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä viestiini 6 että tuollaiset pyöreät kasvot ovat paljon kauniimmat kuin sellaiset pienet ja kapeat kuten vaikka Kristiina Karjalaisella. Minun mielestäni, joku muuhan voi toki olla eri mieltä. Pyöreät ja leveät kasvot eivät myöskään vanhene yhtä nopeasti kuin pitkät ja kapeat.

Vierailija
8/17 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 19:41"]Lisään vielä viestiini 6 että tuollaiset pyöreät kasvot ovat paljon kauniimmat kuin sellaiset pienet ja kapeat kuten vaikka Kristiina Karjalaisella. Minun mielestäni, joku muuhan voi toki olla eri mieltä. Pyöreät ja leveät kasvot eivät myöskään vanhene yhtä nopeasti kuin pitkät ja kapeat.
[/quote]
Jotain lohtua ;(

Vierailija
9/17 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta leveät kasvon on kauniit, bealla on tosin vähän pienet silmät ja vähän pullukka naama. Vähän vähemmän suolaa ja hiilareita niin voi lähteä turvotus jos siitä johtuu. Ja älä nuku naamallas ja juo paljon vettä ja liiku.

Vierailija
10/17 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan noita rumempiakin julkkiksia.

Vierailija
11/17 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 19:45"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 19:41"]Lisään vielä viestiini 6 että tuollaiset pyöreät kasvot ovat paljon kauniimmat kuin sellaiset pienet ja kapeat kuten vaikka Kristiina Karjalaisella. Minun mielestäni, joku muuhan voi toki olla eri mieltä. Pyöreät ja leveät kasvot eivät myöskään vanhene yhtä nopeasti kuin pitkät ja kapeat.
[/quote]
Jotain lohtua ;(
[/quote]

Lopeta itsesäälissä rypeminen ja tee piirteistä oma vahvuutesi. Minäkin inhosin ennen hieman pyöreitä kasvojani mutta olen muuttanut tapaani katsoa itseäni. Sanon vain mielessäni peilin edessä "Bitch, I'm Fabulous!" Kun alkaa opetella pitämään piirteistään joita ennen inhosi niin lopulta niitä alkaa jo lähestulkoon rakastaa!

Vierailija
12/17 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyynel, näytät siis entiseltä Miss Suomelta. Vetele vaikka raastinraudalla naamaasi että pääset eroon tuosta kirouksesta.

Vierailija
13/17 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin kerran yhteiskuvan toisen siskoni kanssa. Minulla on kaksi siskoa ja toinen kumpi ei kuvassa, on maininnut moneen kertaan että näytän kuvassa todella paljon Bealta.
Näen kyllä siinä hiukan itsekin yhdennäköisyyttä. Tiedä sitten hyvä vai huono. :)

Vierailija
14/17 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 19:49"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 19:45"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 19:41"]Lisään vielä viestiini 6 että tuollaiset pyöreät kasvot ovat paljon kauniimmat kuin sellaiset pienet ja kapeat kuten vaikka Kristiina Karjalaisella. Minun mielestäni, joku muuhan voi toki olla eri mieltä. Pyöreät ja leveät kasvot eivät myöskään vanhene yhtä nopeasti kuin pitkät ja kapeat.
[/quote]
Jotain lohtua ;(
[/quote]

Lopeta itsesäälissä rypeminen ja tee piirteistä oma vahvuutesi. Minäkin inhosin ennen hieman pyöreitä kasvojani mutta olen muuttanut tapaani katsoa itseäni. Sanon vain mielessäni peilin edessä "Bitch, I'm Fabulous!" Kun alkaa opetella pitämään piirteistään joita ennen inhosi niin lopulta niitä alkaa jo lähestulkoon rakastaa!
[/quote]

http://www.huippukuntoon.fi/mieli/mielen-voimasta-hyv%C3%A4%C3%A4-oloa

Vierailija
15/17 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäsi halusi olla ystävällinen. 

Vierailija
16/17 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 19:51"]Otin kerran yhteiskuvan toisen siskoni kanssa. Minulla on kaksi siskoa ja toinen kumpi ei kuvassa, on maininnut moneen kertaan että näytän kuvassa todella paljon Bealta.
Näen kyllä siinä hiukan itsekin yhdennäköisyyttä. Tiedä sitten hyvä vai huono. :)
[/quote]

Hyvä. Jumankauta teitä verrataan missiin ja ryvette pohjamudissa VAIN siksi että olette nähneet NAISTEN kateuksissaan heittämiä haukkuja keskustelupalstoilla. Ja miksihän aina juuri misseistä tai malleista...

Vierailija
17/17 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisissa misseissä ei nyt kyllä ole kehumista..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän