Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anaaliseksin viholliset: mikä teitä vaivaa?

Vierailija
02.08.2015 |

Miksi niin moni muija on anaaliseksin vihollinen? En ymmärrä. Miksei naatiskella?
M24

Kommentit (91)

Vierailija
61/91 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua mikään vaivaa. Pylly on vain kakkaamista varten. Pimpillä on sitten useampia funktioita. Luonto on sen näin tarkoittanut!

Vierailija
62/91 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 16:22"]

95% maailman ihmisistä ei ole kiinnostunut toisen ihmisen paskareijän rassaamisesta.

[/quote]

Itse asiassa 90% miehistä, länsimaisista ainakin, on siitä kiinnostuneita tänä päivänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/91 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 16:24"]

Mä en tiedä mikä mua vaivaa. Mutta siis... Oon lähes kaikelle muulle avoin paitsi anaaliseksille.

[/quote]

Et ole avoin, en usko. Tuo on aina ollut valhe, kun sen olen kuullut.

Vierailija
64/91 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anaali on tunnoton, toisin kuin pimppi. Emättimen ympärillä kulkee klitoris ja se tuottaa suurta nautintoa yhdynnässä. Klitoris ei ole vain se pieni nyppylä vaan jatkuu emättimen vieressä sisäpuolella.

Vierailija
65/91 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kertonut tämän varmaan jo 10 anaaliseksissä ja kerron taas. Mä suostuin anaaliseksiin poikaystävääni miellyttääkseni. Sain ikuiset peräpukamat, peräaukko löystyi ja uloste ei tule koskaan kunnolla. Tähän ei auta kuin leikkaus. Älkää harrastako anaaliseksiä.

Vierailija
66/91 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiinnosta eikä hetkauta mitä muut työntää tai haluaa työntää peräreikäänsä.

Exit only!

Vierailija
67/91 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehty, vaikka sanoin etten  halua ja ilman liukasteita,että siinä se!Luonnollinen tapa on paras.

Vierailija
68/91 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuoli.

Suosittelen sinulle suhdetta miesten kanssa. Heillä/teillä on prostata, joka riemuitsee anaaliseksistä. Toivotaan, että pääset pian kokeilemaan, miltä tuntuu olla bottomina.

Vierailija
69/91 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 16:22"]95% maailman ihmisistä ei ole kiinnostunut toisen ihmisen paskareijän rassaamisesta.
[/quote]
Onko homoja noin vähän :O 5% koko maailman väestöstä?
Vai onko tuossa kuitenkin meinattu heteroista 95%?

Vierailija
70/91 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 17:20"]Anaali on tunnoton, toisin kuin pimppi. Emättimen ympärillä kulkee klitoris ja se tuottaa suurta nautintoa yhdynnässä. Klitoris ei ole vain se pieni nyppylä vaan jatkuu emättimen vieressä sisäpuolella.
[/quote]

Miksi faktan sanominen on näin kamalaa ja saa miinuksia? Emätin ja klitoris ovat naisen seksuaalielimiä, ei suoli.

Vierailija
71/91 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kertaa olen mieheni kanssa anaaliseksiä harrastanut, kummallakin kerralla sattui vaikka liukkarit rentoutumiset hoidettiin.... tämän jälkeen emme ole harrastaneet sitä lainkaan ja mieheni on ok asian kanssa koska ei halua minua satuttaa ja hänkin sanoi että kyllä se pillu paremmalta tuntuu. Anaaliseksiä ei ole mtn vastaan jos joku siitä nauttii niin siitä vaan! :)

Vierailija
72/91 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 16:33"]

Miksi loukkaatte anaaliseksistä pitävän miehen tunteita? Miksette antaudu nautinnolle? Anaaliseksi on hyvä testi, osaako oikeasti rentoutua ja naatiskella. Kieltäytyminen on sitä paitsi hyvin itsekästä! Ap

[/quote]

Mä viis veisaan anaaliseksistä pitävän miehen tunteista. Anaaliseksi ei ole testi vaan naista alistavaa ja halventavaa. Koita nyt tajuta että harva nainen siitä nauttii, koska naisilla ei ole eturauhasta. Anaaliseksin vaatiminen ihmiseltä jota se  ei kiinnosta, on itsekästä. Mene sinä piilohomo vaan vemputtamaan muualle.

Vierailija
73/91 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 17:21"]

Anaaliseksi on homojen ja roinabodarien hommaa.

[/quote]
Nainen, jos olet normaali ja et halua anaaliseksiä, niin älä ala seurustelemaan hormonien käyttäjän kanssa. Selvitä jo suhteen alkuvaiheessa käyttääkö miehesi mömmöjä, ja jos käyttää niin jätä hänet heti.

Vierailija
74/91 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta varmaan aloittaja kertoo kammoavansa sekä inhoavansa homoja, mutta naisen anaalia on silti saatava. :D

Itse en lämpene anaaliseksille, en ole kokeillut enkä tule kokeilemaan. Mulla on jo ennestään suolistovammailua joten ei kiitos enempää.

Vierailija
75/91 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja mua kyllä toisaalta kiinnostaiskin kokeilla mut ainoa juttu mikä siin mietityttää, on se että siellä on paskaa. Jos se tekisi kipeää, touhun vois jättää kesken, tai kokeilla eri kikkoja. Mut siitä en pääse yli jos paska alkais haista. En vaan pääse. :D en sitten tiiä estääkö tää mua koskaan kokeilemasta kyseistä touhua, niinkuin sanoin että vähän kyllä kiinnostaisi muuten.

Vierailija
76/91 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 16:33"]

Miksi loukkaatte anaaliseksistä pitävän miehen tunteita? Miksette antaudu nautinnolle? Anaaliseksi on hyvä testi, osaako oikeasti rentoutua ja naatiskella. Kieltäytyminen on sitä paitsi hyvin itsekästä! Ap

[/quote]Vaadimme parempia provoja!!!

Vierailija
77/91 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi sana: peräpukamat.

Vierailija
78/91 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 16:33"]Miksi loukkaatte anaaliseksistä pitävän miehen tunteita? Miksette antaudu nautinnolle? Anaaliseksi on hyvä testi, osaako oikeasti rentoutua ja naatiskella.
Kieltäytyminen on sitä paitsi hyvin itsekästä!
Ap

[/quote]
Kun tunnut tietävän miltä se tuntuu, niin kuka sua on pannu kakkoseen?

Vierailija
79/91 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naatiskella.

Vierailija
80/91 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naatiskele antamalla jonkun miehen työntyä sun peräreikään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi