Anaaliseksin viholliset: mikä teitä vaivaa?
Miksi niin moni muija on anaaliseksin vihollinen? En ymmärrä. Miksei naatiskella?
M24
Kommentit (91)
Joo hyi vittu. Sattuuhan se jos sinne jotain parrua yritetään työntää. Niinkuin ylempänä sanottiin, tuntuu kuin väkisin yrittäisi vääntää paskaa. Niin kiihottavaa. Not.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 16:24"]
Mä en tiedä mikä mua vaivaa. Mutta siis... Oon lähes kaikelle muulle avoin paitsi anaaliseksille. Oksettaa ajatuskin että joku työntäisi sinne jotain. En voi kuvotukselleni mitään. Ehkä en sitten tule löytämään koskaan miestä, koska tuntuu että nykyään miehet vaatii sitä että suostuu. En pysty edes kokeilemaan. Oon varmaan vajaa, mutta ei vaan pysty. :-(
[/quote]
Olet aivan normaali nainen. Anaaliseksi ei ole normaalia.
Miksi loukkaatte anaaliseksistä pitävän miehen tunteita? Miksette antaudu nautinnolle? Anaaliseksi on hyvä testi, osaako oikeasti rentoutua ja naatiskella.
Kieltäytyminen on sitä paitsi hyvin itsekästä!
Ap
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 16:33"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 16:24"]
Mä en tiedä mikä mua vaivaa. Mutta siis... Oon lähes kaikelle muulle avoin paitsi anaaliseksille. Oksettaa ajatuskin että joku työntäisi sinne jotain. En voi kuvotukselleni mitään. Ehkä en sitten tule löytämään koskaan miestä, koska tuntuu että nykyään miehet vaatii sitä että suostuu. En pysty edes kokeilemaan. Oon varmaan vajaa, mutta ei vaan pysty. :-(
[/quote]
Olet aivan normaali nainen. Anaaliseksi ei ole normaalia.
[/quote]
Helpotti kummasti kuulla.. Jotenkin vaan on sellainen tunne että minä olen tässä se epänormaali. Kaikki kaveritkin kun tätä anaalipuolta harrastavat...
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 16:33"]Miksi loukkaatte anaaliseksistä pitävän miehen tunteita? Miksette antaudu nautinnolle? Anaaliseksi on hyvä testi, osaako oikeasti rentoutua ja naatiskella.
Ap
[/quote]
Kuinka usein itse antaudut tälle nautinnolle? Käytätkö dildoa vai vibraa?
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 16:33"]Miksi loukkaatte anaaliseksistä pitävän miehen tunteita? Miksette antaudu nautinnolle? Anaaliseksi on hyvä testi, osaako oikeasti rentoutua ja naatiskella.
Ap
[/quote]
Lue vastaus nro 10
Anaaliseksi on ihan normaalia seksiä. En toki tarkoita, että kenenkään pitäisi kokeilla jos ei kiinnosta. Yleensäkään seksissä ei pidä tehdä oman halunsa vastaisesti. Minua hämmästyttää anaaliseksin ja sen harrastajien demonisointi. Jos ette tykkää, ok. Silti ei tarvitse esim. minua, tavallista varhaiskeski-ikäistä naista tulla sanomaan epänormaaliksi tai perverssiksi, kun meillä harrastetaan anaaliseksiä. Ehkä useammin minun aloitteestani kuin miehen.
En tunnustaudu anaaliseksin viholliseksi: mies saa halutessaan nauttia anaaliseksistä tavallisen dildon tai strap-onin avulla. Minun peräaukkooni ei työnnetä mitään, ei edes sormea, mutta mieheltä en sitä kiellä, vaan avustan tarvittaessa.
Crohnintaudin aktiivivaihe. Se estää.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 16:22"]95% maailman ihmisistä ei ole kiinnostunut toisen ihmisen paskareijän rassaamisesta.
[/quote]
Yli 50% heteroista on harrastanut tai harrastaa säännöllisesti anaaliseksiä. Vastaava prosentti homomiehillä vajaa 50%. Että taitaa sitä vähän useampi olla kiinnostunu tosta touhusta. Tais olla ameriikkalainen tutkimus.
Ap
[/quote]
Siitä on kuule nautinto kaukana kun vielä kuukausi kyseisen aktin jälkeen tippasee verta kakatessa. Jo on kuule liukkarit ja kaikki ollu kohillaan, mut ei toimi niin ei.
"Mikset antaudu nautinnolle?" Kai minä nyt nautinnolle osaan antautua. Pitää vaan olla sellanen "nautinto" kyseessä, että tosiaan molemmat siitä nauttii, eikä vain mies. Esimerkiksi popcornkulho ja hyvä elokuva! Siitä nauttii varmasti molemmat ;p
Olisi ihanaa joskus kokeilla anaaliseksiä jonkun naisen kanssa. Sopivan irstas meno kiihottaa.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 16:36"]Anaaliseksi on ihan normaalia seksiä. En toki tarkoita, että kenenkään pitäisi kokeilla jos ei kiinnosta. Yleensäkään seksissä ei pidä tehdä oman halunsa vastaisesti. Minua hämmästyttää anaaliseksin ja sen harrastajien demonisointi. Jos ette tykkää, ok. Silti ei tarvitse esim. minua, tavallista varhaiskeski-ikäistä naista tulla sanomaan epänormaaliksi tai perverssiksi, kun meillä harrastetaan anaaliseksiä. Ehkä useammin minun aloitteestani kuin miehen.
[/quote]
No mun mielestä se ei ole normaalia seksiä. Ei ole normaalia tunkea peräreikään yhtään mitään, muuten kuin jos tutkitaan lääkärissä onko jtn. ongelmia. T. Keski-ikäinen 41v. (en tiedä mitä tarkoittaa varhaiskeski-ikäinen..)
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 16:40"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 16:22"]95% maailman ihmisistä ei ole kiinnostunut toisen ihmisen paskareijän rassaamisesta. [/quote] Yli 50% heteroista on harrastanut tai harrastaa säännöllisesti anaaliseksiä. Vastaava prosentti homomiehillä vajaa 50%. Että taitaa sitä vähän useampi olla kiinnostunu tosta touhusta. Tais olla ameriikkalainen tutkimus.
[/quote]
Puhutko nyt samasta maasta, jossa käydään vaatteet päällä saunassa :) Kysely on varmaan kohdennettu valikoidulle ryhmällä, esim. Anaali -lehden vuosikerran tilaajille :)
Mä en voisi harrastaa minkäänlaista seksiä miehen kanssa, joka käyttää naatiskella-sanaa.
Enkä minä mitä tarkoittaa normaali.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 16:45"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 16:40"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 16:22"]95% maailman ihmisistä ei ole kiinnostunut toisen ihmisen paskareijän rassaamisesta. [/quote] Yli 50% heteroista on harrastanut tai harrastaa säännöllisesti anaaliseksiä. Vastaava prosentti homomiehillä vajaa 50%. Että taitaa sitä vähän useampi olla kiinnostunu tosta touhusta. Tais olla ameriikkalainen tutkimus.
[/quote]
Puhutko nyt samasta maasta, jossa käydään vaatteet päällä saunassa :) Kysely on varmaan kohdennettu valikoidulle ryhmällä, esim. Anaali -lehden vuosikerran tilaajille :)
[/quote]
Saatto olla. Mut näin kuitenkin.
Crohnin tauti, kelpaako syyksi? :D
Mulla on jäätävät peräpukamat jotka jäi synnytyksestä. En halua esitellä niitä ja ovat vielä kipeätkin.
:(
Ei tipu täältäKÄÄN kakkosta.
Toivotan sen vonkaajat suoraan gaybaariin.