Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tajuton krapula panetus onko muilla

Vierailija
02.08.2015 |

HU HU.Aivan kivikova kyrpä.kun heräsin.hiukan märkä jo.ainaki pitää jo ääntä kun muutaman vedon tein.Eka aattelin sheivata kyrvän melkein kokonaa suihkussa.Toden näkösesti tuun laukeaama sielä suihkussa viälä.Sen jälkee aattelin ottaa pitemmän runkku session liukkarii käyttöö ja hiukan ottaa kuvia samalla puhtaasta.kovasta.sheivatusta.kyrvästä.sit aioin lähettää tyttöyställe muutan hyvän kuvan.Varmaa sitt illalla ois kunnon panot tiedossa.onko muilla samantapasii ajatuksii tänää.naiset saa myös.kertoam

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 19:33"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 19:24"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 19:19"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 19:06"]

pari kertaa ollu tosi lähellä tulemista.. suuseksissä parasta on ku imee klittaa kunnolla ja sit sormilla muita koloja. ja sylkee välillä että on kaikki paikat sitten ihan märkänä varmasti. Facesittingiä on tullu kokeiltuu ja siistiä on, pari kertaa oon squirtannu naamalle ja suuhun siinä samalla

[/quote]aika ihana toi sun tyyli kun lopetat aivan lähellä sen.mä kans tykkää antaa suuseksiä sillai ett.keskisormityönnetää märkään vakoon sit etusormen ja nimettömän väliin ulommat huulet.niitä sitten imen ja nuolen ja katson kun turpoavat.squirtausta en oo saannu viälä kokea.ja sitä face sittingkii oon ehottannu.mut ei ole viälä halunnut.kuvaatteko seksivideo pätkiä sessioista?

[/quote]

ei oo kuvattu ku tuntuu ettei miestä sellanen hirveesti kiinnosta, lähinnä ittee kiinnostaa kuvata 

[/quote]minua miehenä kiinnostaa.ollaa vaimonkaa muutama pätkä kuvattu.ja hänki suostu.välillä sano vaimolla ett katsoin meidän pätkää ja runkkasin samaa aikaa.sähä voit miehelless vaikk lähettää jonku kuvan sille.vaikk vähä innostus?tykkäätkö imeä miehes kiveksiä.meillä oon saannu nauttii siitä parikertaa.

[/quote]

tykkään joo ja imeä kiveksiä ja samalla runkata miestä

Vierailija
42/43 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 19:37"]

pari kertaa ollu tosi lähellä tulemista.. suuseksissä parasta on ku imee klittaa kunnolla ja sit sormilla muita koloja. ja sylkee välillä että on kaikki paikat sitten ihan märkänä varmasti. Facesittingiä on tullu kokeiltuu ja siistiä on, pari kertaa oon squirtannu naamalle ja suuhun siinä samalla

[/quote]aika ihana toi sun tyyli kun lopetat aivan lähellä sen.mä kans tykkää antaa suuseksiä sillai ett.keskisormityönnetää märkään vakoon sit etusormen ja nimettömän väliin ulommat huulet.niitä sitten imen ja nuolen ja katson kun turpoavat.squirtausta en oo saannu viälä kokea.ja sitä face sittingkii oon ehottannu.mut ei ole viälä halunnut.kuvaatteko seksivideo pätkiä sessioista?

[/quote]

ei oo kuvattu ku tuntuu ettei miestä sellanen hirveesti kiinnosta, lähinnä ittee kiinnostaa kuvata 

[/quote]minua miehenä kiinnostaa.ollaa vaimonkaa muutama pätkä kuvattu.ja hänki suostu.välillä sano vaimolla ett katsoin meidän pätkää ja runkkasin samaa aikaa.sähä voit miehelless vaikk lähettää jonku kuvan sille.vaikk vähä innostus?tykkäätkö imeä miehes kiveksiä.meillä oon saannu nauttii siitä parikertaa.

[/quote]

[/quote]ootko tullu jo loppuun asti?ootko testannu puolikuppi liivejä.nostaa ihanasti ylös päin ja samalla on nännit näkyvissä.tykkäätkö jos sun pyllyä nuollaa?itse olen vasta yhen kerran päässy kokeilemaa.onx tää menny liian härskis tää kirjottelu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="04.10.2015 klo 19:37"]

aika ihana toi sun tyyli kun lopetat aivan lähellä sen.mä kans tykkää antaa suuseksiä sillai ett.keskisormityönnetää märkään vakoon sit etusormen ja nimettömän väliin ulommat huulet.niitä sitten imen ja nuolen ja katson kun turpoavat.squirtausta en oo saannu viälä kokea.ja sitä face sittingkii oon ehottannu.mut ei ole viälä halunnut.kuvaatteko seksivideo pätkiä sessioista?

minua miehenä kiinnostaa.ollaa vaimonkaa muutama pätkä kuvattu.ja hänki suostu.välillä sano vaimolla ett katsoin meidän pätkää ja runkkasin samaa aikaa.sähä voit miehelless vaikk lähettää jonku kuvan sille.vaikk vähä innostus?tykkäätkö imeä miehes kiveksiä.meillä oon saannu nauttii siitä parikertaa.

ootko tullu jo loppuun asti?ootko testannu puolikuppi liivejä.nostaa ihanasti ylös päin ja samalla on nännit näkyvissä.tykkäätkö jos sun pyllyä nuollaa?itse olen vasta yhen kerran päässy kokeilemaa.onx tää menny liian härskis tää kirjottelu?up!