Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko harvoja joille synnytys on positiivinen kokemus?

Vierailija
02.08.2015 |

Omalla kohdalla kävin synnytysvalmennuksessa että pääsisin pahimmista peloista eroon. Itse synnytys eteni suhteellisen ripeästi eikä vaurioita juurikaan tullut. Jälkeenpäin muistettuna tapahtuma oli iloinen. Kolme kuukautta synnytyksen jälkeen aloitettiin seksielämä täysmittaisesti.

Kokemukseni kuuluu kaikesta päätellen vähemmistöön kun saa lukea muiden tarinoita repeämistä ja löystyneistä paikoista.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli positiivinen synnytyskokemus kipuineen kaikkineen vaikka kyseessä oli ensisynnytys ja perätila.

Itse synnytys eteni rauhallisesti ja vaikka ponnistusvaiheessa useampi silmäpari olikin, oli tilanne lämmin ja kaunis. Pian sain pienen käärön syliini. :)

Toisesta jo haaveilen ja että voi kun pääsisi taas synnyttämään! ;)

Vierailija
22/27 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalla kohdalla kävin synnytysvalmennuksessa että pääsisin pahimmista peloista eroon. Itse synnytys eteni suhteellisen ripeästi eikä vaurioita juurikaan tullut. Jälkeenpäin muistettuna tapahtuma oli iloinen. Kolme kuukautta synnytyksen jälkeen aloitettiin seksielämä täysmittaisesti.

Kokemukseni kuuluu kaikesta päätellen vähemmistöön kun saa lukea muiden tarinoita repeämistä ja löystyneistä paikoista.

Et ole. Itse opettelin rentoutumaan ja 4 viikkoa synntyksestä seksielämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kolme erittäin ihanaa synnytyskokemusta 😊 voisin lähteä synnyttämään koska vaan!

Vierailija
24/27 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli positiivinen kokemus. En pelännyt etukäteen, vähän alkoi jännittämään kun vedet meni yhtäkkiä ja samalla alkoi supistukset, tajusin että nyt se tulee ihan oikeasti.

Sattuihan se ja eppari piti leikata, mutta kaikenkaikkiaan mieleenpainuva, positiivinen ja hyvä kokemus. Iso kiitos kuuluu mahtavalle kätilölle ja kropalleni, joka hoiti koko homman seitsemässä tunnissa :D

Vierailija
25/27 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytys ei sattunut yhtään. Synnytys oli nopea. Sain heti epiduraalin, en revennyt ja seksiä harrastimme jo viikko synnytyksen jälkeen :)

Vierailija
26/27 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella positiivinen kokemus! Jäi hyvät muistot ;-)

Vierailija
27/27 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin ensimmäinen ja tähän asti ainoa synnytykseni oli ihan positiivinen kokemus. Ihmisillä on varmaan enemmän tarve puhua ja kertoa vaikeista synnytyksistä.

Sattuihan se ja supistuksiin sain epiduraalin. Ponnistusvaihe oli kivulias ja silloin olin kyllä sitä mieltä että ei onnistu, mutta nopeasti ja hyvin se meni loppujen lopuksi. Sain pari pientä tikkiä mutta 1-2 kk kuluttua olin jo ok, seksielämäkin taisi alkaa niihin aikoihin taas ilman sen suurempia ongelmia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän