Voiko 3-vuotiaan jättää yksin kotiin yöksi?
Pitäisi käydä hakemassa mieheni lentokentältä enkä voi ottaa lasta mukaan. Voiko olla yön yksin kun olemme noin klo 9 aamulla taas kotona?
Kommentit (38)
Ajattele jos syttyy vaikka tulipalo tai joku murtautuu teille. Miehes voi tulla taksilla, ei voi jättää.
Voi, tottakai voi, miks ei vois? kaikkee ne kyselee.
Oletko hullu ap ???! Ei todellakaan voi! Herranjumala.. ole pliis provo... :/
Kukaan ei voi tosissaan edes harkita tällaista.
Ei.
Mies sen sijaan voi olla yötä yksin lentoasemalla. Haette sit aamulla. Mies myös voi tulla yksin julkisilla kotiin.
Tietysti voit, jos ei siis haittaa että hän kuolee tulipalossa tai menetät hänet muuten vaan laiminlyöntisi seurauksena. Vaihtoehtoisesti lapsi nukkuu autossa tai mies tulee taksilla kotiin. Kumpi nyt sulle paremmin passaa.
Harkitaan tilannetta 10 vuoden kuluttua.
EI TODELLAKAAN VOI!!!!!!!!!!??????
En jättäisi alle kouluikäistä yksin yöllä enkä kouluikäistäkään ilman, että lapsen kanssa on sovittu.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 11:53"]En jättäisi alle kouluikäistä yksin yöllä enkä kouluikäistäkään ilman, että lapsen kanssa on sovittu.
[/quote]
Minä en jättäisi alle yläasteikäistä ikinä yksin yöksi.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 11:53"]
En jättäisi alle kouluikäistä yksin yöllä enkä kouluikäistäkään ilman, että lapsen kanssa on sovittu.
[/quote]
Sanoisin että alle 13v ei voi olla yöllä yksin. Lapsi ei osaa unenpöpperössä toimia jos tulee yllättävä tilanne. Lisäksi yksinolo voi pelottaa, vaikka olisi sovittu etukäteen lapsen kanssa.
Itse olemme antaneet lasten olla yksin yötä 14v (halusi itse, luotettava) ja pienempien kanssa vasta kun esikoinen on 18
Pitikö tuollaisen täysääliön vielä mennä lisääntymään??!?
Minä olen pienenä ollut huomion hakuinen kuulema kuin olin yksin kotona ja rasittavalla tavalla. Olenko lapsillinen?
Kaikkea voi tehdä, mutta on ihan toinen kysymys, saako tai kannattaako jotain tehdä. Tunnettu tosiasiahan on, että lapset ei nuku autossa! Vai miten se nyt meni
Ei.