Muitatatteko Jyrkin Electric Circuksen?
Kuvattiin Jyrkin tiloissa tanssivia teinejä..voi luoja :D
Kommentit (15)
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 18:36"]Raymond Ebanks!
[/quote]
Tuon lisäksi oli jokin toinen englanninkielinen sana jota Reiska sanoi lähes joka väliin mutta olen unohtanut sen.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 18:41"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 18:36"]Raymond Ebanks! [/quote] Tuon lisäksi oli jokin toinen englanninkielinen sana jota Reiska sanoi lähes joka väliin mutta olen unohtanut sen.
[/quote]Youtube-pätkässä sanoo ainakin paljon tsekidaut eli check it out.
Olin myös kade, kun isosisko pääsi! Ei sinänsä mitään muistikuvaa, mitä ohjelmassa tapahtui, niissä oli jotain esiintyjiä? Raymondin ja "aa jeen" muistan kyllä.
Muistan kun siinä tanssi joku tyttö korokkeella ja kameramies meni kuvaamaan lähempää ja kuvasi tahallaan tai tahattomasti sen tytön hameen alle :D
Joo, masturboin kun näkyi hyviä naiskroppia.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 11:47"]
Joo, masturboin kun näkyi hyviä naiskroppia.
[/quote]
Hah sama homma..
Niillä oli kiertuekin ja muistaakseni olin Kouvolassa joraamassa Jyrkin bileissä joskus teininä. Huikeeta, että siitäkin on jo pian sellaiset 20 vuotta.
Olin niin katellinen kun sisko pääs noihin kaikkiin, ja ite olin liian nuori. Päätin että sittenkun mäkin oon vanha niin meen. Mut sittehnän se loppu. Nyyh
"aa jee" muistatteko kuka noin sanoi vähän väliä?
Muistatteko Jyrkin Electric Circuksen?
Voisitte joskus tarkistaa otsikon ja tekstin ennen "lähetä"-painikkeen painamista.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 17:45"]"aa jee" muistatteko kuka noin sanoi vähän väliä?
[/quote]
No muistaako kukaan?