Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Facebookissa ahdistaa eniten se

Vierailija
02.08.2015 |

kun näkee kuvia kavereiden bileistä ja illanvietoista, mutta itse en ole ollut mukana eikä minua olla kutsuttu mihinkään. Tuntee olonsa niin ulkopuoliseksi ja jotenkin vajavaiseksi kun itsellä ei ole laajaa ystäväpiiriä jonka kanssa tehtäisiin kivoja juttuja yhdessä. Ollaan myös perheenä todella ykisnäisiä ja kateellisena katselen kun muilla perheillä on laajat ystäväpiirit ja illanvietot keskenään :-(

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kommentoi aina , että seuraavalla kerralla haluat mukaan :)

Vierailija
2/19 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 11:30"]

[/quote]

En ala itseäni kutsuttamaan mukaan :-( Olen miettinyt syitä miksi ollaan niin epäsuosittuja. Ehkä vaan pitää muuttua joksikin että kelpaisimme ja että itse kelpaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkö kaverisi tule silloin, kun sinä järjestät bileitä?

Vierailija
4/19 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 11:31"]

[/quote]

En ala itseäni kutsuttamaan mukaan :-( Olen miettinyt syitä miksi ollaan niin epäsuosittuja. Ehkä vaan pitää muuttua joksikin että kelpaisimme ja että itse kelpaisin.

[/quote]

siksihän muilla on paljon ystäviä, koska tunkevat mukaan ja lopulta kuuluvat porukkaan luonnostaan.

Vierailija
5/19 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 11:32"]

Eivätkö kaverisi tule silloin, kun sinä järjestät bileitä?

[/quote]

Silloin tulevat kyllä, mutta vastakutsuja emme saa.

Vierailija
6/19 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 11:33"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 11:31"]

[/quote]

[/quote]

siksihän muilla on paljon ystäviä, koska tunkevat mukaan ja lopulta kuuluvat porukkaan luonnostaan.

[/quote]

Minä en ikinä katselisi ihmisiä jotka tunkeutuvat mukaan ilman että heitä on kutsuttu.

Vierailija
7/19 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko muita joita fb ahdistaa tästä syystä?

Vierailija
8/19 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 13:36"]

[/quote]

Muakin ahdistaa katsella kavereiden kuvia, joissa ovat ystäviensä kanssa esim. viettämässä tyttöjen iltaa tai tekevät jotain muuta kivaa. Muakaan ei kutsuta minnekään ikinä, eikä ole sellaista kaveriporukkaa jonka kanssa viettää aikaa. Ihan kuin mua ei olis olemassakaan :(

Vierailija
9/19 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 14:01"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 13:36"]

[/quote]

Muakin ahdistaa katsella kavereiden kuvia, joissa ovat ystäviensä kanssa esim. viettämässä tyttöjen iltaa tai tekevät jotain muuta kivaa. Muakaan ei kutsuta minnekään ikinä, eikä ole sellaista kaveriporukkaa jonka kanssa viettää aikaa. Ihan kuin mua ei olis olemassakaan :(

[/quote]

kannattaisiko poistaa nuo "kaverit" henkisen tasapainosi vuoksi?

Vierailija
10/19 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ahdistanut. Kyllä se vieläkin ahdistaa. Joskus kuin menen yksinään jonnekkin niin pelkään että juuri ne ketkä meni pitää hauskaa kuvissa tulevat vastaan ja kyselevät jotain ja haukkuvat minua. Joskus kuin liikun ulkona niin tälläiset ajatukset ahdistavat hyvinkin paljon ja kuluttavat elinvoimiani ja yleensä kuin näen heitä niin ei ketään ainakaan elinvoimainen ole kuin itselleen ja väittävät minua samanlaiseksi tai joksikin mitä muut ovat ja jatkuvasti.

Vierailija
11/19 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset sekaantuvat elämääni vaikka eivät osaa tehdä mitä pienessä hetkessä satun niitä näkemään.

Vierailija
12/19 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 14:01"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 13:36"]

[/quote]

[/quote]

Sama...

Vierailija
13/19 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäkää se face kokonaan avaamatta ja keskitykää oikeaan elämään, hankkimaan ystäviä, kokemuksia ja muistoja ihan tästä oikeasta maailmasta. Toisten ihmisten näytellyn ja väritetyn elämän ihailu ja kadehtiminen ei paranna elämää vaan se oman elämän eläminen.

Vierailija
14/19 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just festareilla nauroin, kun porukat ottaa ryhmäkuvia faceen ja hymyilevät tasan sen kuvan oton verran. Muuten istutaan/seistään ku tatit, eikä kellään näytä olevan hauskaa. Että muistakaa - ei ne tosiaankaan aina kerro koko totuutta.. ;)

Vierailija
15/19 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaapa youtubesta sketsi Äiti on nyt koneella. Kertoo niin aidosti, mitä se face useimmiten on...

Vierailija
16/19 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 14:34"]

Katsokaapa youtubesta sketsi Äiti on nyt koneella. Kertoo niin aidosti, mitä se face useimmiten on...

[/quote]

Toi on niiin hyvä :D Ja totta. Mihinkään kiiltokuvaelämään ei pidä uskoa. Facessa näkyy vain pieni osa, eikä sen perusteella kannata tehdä musertavia päätelmiä. Faceen voi kuka vain rakentaa sellasen kuvan kuin tahtoo.

Vierailija
17/19 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä miten eri tavalla saman asian voi kokea. Yksinäisyys ja osattomuus on varmasti hirveää, toivottavasti pääset siitä ja sinutkin kutsutaan jonnekin. Omasta puolestani voin vaan sanoa, että huh helpotus, etten ole tullut kutsutuksi tai jos on kutsuttu, en ole mennyt bileisiin, joista postataan kuvia Faceen. Juhlissa aina joku räpsii muilta kysymättä kuvia ja se vituttaa. En halua esiintyä missään kuvissa, enkä olla osa jonkun toisen elämän esittelykansiota.

Vierailija
18/19 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseeni yksinäisyys vaikuttaa siten, että vaikka muuten elämässä kaikki olis tosi hyvin, on perhettä, kiva asunto, vakituinen viihtyisä työpaikka, on terve yms. niin loppujen lopuksi sitä on kuitenkin onneton, koska ei ole niitä ystäviä.

Vierailija
19/19 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistakaa hyvänen aika sellaiset henkilöt Facebook -kavereistanne, joiden kuvien ja juttujen seuraamisesta ahdistutte! Tai vaihtoehtoisesti valitse ainakin toiminto "Älä seuraa henkilöä..", niin ei tule niitä päivityksiä näkyviin omaan uutisvirtaanne.