Fazer aikoo jatkaa toimintaansa venäjälllä
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000008661392.html
fazer ei aio lopettaa toimintaansa venäjällä. Vetoaa "humanitääriseen ongelmaan". Tänään uutisoitu Ukrainasta, että jossain kaupungeissa ruokakaupat alkaa olla täysin tyhjiä, ei ole enää ruokaa ja ihmiset eivät uskalla ruokaa lähteä etsimäänkään, koska tulitaistelun ääniä kuuluu koko ajan.
Ei olisi kyllä uskonut fazerista. venäjän karhunko se rajan yli pitää tulla ennen kuin nämä rahanahneet hirviöt tekee jotain.
Meillä menee nyt fazer boikottiin,palautetta lähtee heille myös asiasta. Minun rahoilla ei ukralaisia lapsia teloiteta.
Kommentit (561)
Saisiko jostain listan suomalaisista yrityksistä, jotka vielä toimivat Venäjällä ja Venäjän eduksi?
FAZER
VR (Allegro-junat)
Fortum
.. mitä muita?
Eipä taida juuri omistajia kiinnostaa kuluttajan marinat. Kestetään vähän myynnin laskua ja otetaan se takaisin uudella putin tuplasuklaalla joka lanseerataan voiton kunniaksi.
Hengessä mukana boikotissa. En ole ostanut muutenkaan Fazerin tuotteita vuosikymmeniin niin en voi lopettaa ostamista.
Fortum etsiköön energiatuotteet muualta.
Vierailija kirjoitti:
Saisiko jostain listan suomalaisista yrityksistä, jotka vielä toimivat Venäjällä ja Venäjän eduksi?
FAZER
VR (Allegro-junat)
Fortum.. mitä muita?
Minä haluaisin listan myös ulkomaisista yrityksistä.
Mammat! Pahkasika on twiitannut tässä ketjussa olleen nerokkaan sloganin "Sanokaa Fazer, kun haluatte sotaa". Pahkis antaa myös kunnian tästä av-mammoille
Itse asun ulkomailla ja olen Fazerin tavoittamattomissa, mutta ensi viikolla pyörähtävät työmatkat käyntiin ja kaksi lentoa on ostettu Finnairilta. Toivon, ettei lentolippuuni kuulu Fazerin tuotteita, sillä lentoyhtiöllä on näkyvä kampanja Ukrainan tukemiseksi yhdessä.
Venäjän syöttäminen brändipullalla humanitäärisistä syistä on härskiä liiketoimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Fazer arvojensa mukaisesti vie leipää sotiville venäläisille.
ja Valio tuottaa sen leivän päälle voita
meni boikottiin. ilmoitin myös asiakaspalvelulle.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Fazer!
Putinin trolli :-(
Vierailija kirjoitti:
FAZER
VR (Allegro-junat)
Fortum.. mitä muita?
Dermosil. https://www.vauva.fi/keskustelu/4544815/dermosil-kampanja-ukrainan-last…
ukrainanpuolesta_aina kirjoitti:
anteeksi kirjoitusvirhe, olen niin vihainen tästä.
En edes huomannut mitään kirjoitusvirhettä, sillä olen myös vihainen tästä kaikesta. Tässä tilanteessa kirjoitusvirheet ovat merkityksettömiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Fazer!
Sadan prosentin varmuudella tiesi, että heti tulee tuo kommentti. Tai oikeastaan fraasi. Kun ei riitä mielikuvitus enempään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Fazer!
Entä sitten? Arvuuttele vielä maa, kansallisuus, äidinkieli, uskonto, ikä, sukupuoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jopas on oman hännän nostelua! Varmaan olette katkaisseet sähkösopimuksenne, ettekä käytä polttoainetta mihinkään, poltatte Nokian renkaanne, ette juo Pepsiä, varmaankin kadutte jo iloisia Pietarin reissujanne ja mietitte kaikkia niitä halpoja ostoksia Venäjältä.
Boikotoin siinä missä voin. Töissä on käytävä, joten bensaa on ostettava, fillarointi ei ole vaihtoehto. Uudet nastarenkaat pitäis hankkia, niiden kanssa nyt vähän arvon jos hakkapeliitat jäiskin hyllyyn, mutta renkaathan laittoi toiminnot seis.. Fortumia mulla ei ole kuin salkussa, sähköni tulee muualta, seuraavalla kilpailutuskierroksella tarvii tsekata ettei yhtiöni ole mukana hanhikivessä.
Miksi et myy fortumia salkustasi. Jos kovin moni myy Fortumin osakkeensa pois, on sillä suurempi merkitys kuin kuluttajien boikotilla.
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä hienosti tiivistetty, kiitos! Harmi, elän suklaalla. Ehkä siitä onkin aika vieroittautua.
Onneksi fazer ei ole ainoa suklaa suomessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
FAZER
VR (Allegro-junat)
Fortum.. mitä muita?
Minä haluaisin listan myös ulkomaisista yrityksistä.
Netistä löysin ulkomaisista lehdistä tietoja, että ainakin Coca Cola, Pepsi ja McDonalds jatkaisivat toistaiseksi Venäjällä. Tietääkö joku muu tarkemmin? Nämäkin voisi laittaa ostoboikottiin, aika helposti itse asiassa.
"Sanokaa Fazer, kun haluatte tukea pahaa."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jopas on oman hännän nostelua! Varmaan olette katkaisseet sähkösopimuksenne, ettekä käytä polttoainetta mihinkään, poltatte Nokian renkaanne, ette juo Pepsiä, varmaankin kadutte jo iloisia Pietarin reissujanne ja mietitte kaikkia niitä halpoja ostoksia Venäjältä.
Boikotoin siinä missä voin. Töissä on käytävä, joten bensaa on ostettava, fillarointi ei ole vaihtoehto. Uudet nastarenkaat pitäis hankkia, niiden kanssa nyt vähän arvon jos hakkapeliitat jäiskin hyllyyn, mutta renkaathan laittoi toiminnot seis.. Fortumia mulla ei ole kuin salkussa, sähköni tulee muualta, seuraavalla kilpailutuskierroksella tarvii tsekata ettei yhtiöni ole mukana hanhikivessä.
Miksi et myy fortumia salkustasi. Jos kovin moni myy Fortumin osakkeensa pois, on sillä suurempi merkitys kuin kuluttajien boikotilla.
Fortum on jo vessapaperia ulkomaalaisille sijoittajille. Maariski on otettu ja nyt se realisoituu.