Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Fazer aikoo jatkaa toimintaansa venäjälllä

ukrainanpuolesta_aina
05.03.2022 |

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000008661392.html

fazer ei aio lopettaa toimintaansa venäjällä. Vetoaa "humanitääriseen ongelmaan". Tänään uutisoitu Ukrainasta, että jossain kaupungeissa ruokakaupat alkaa olla täysin tyhjiä, ei ole enää ruokaa ja ihmiset eivät uskalla ruokaa lähteä etsimäänkään, koska tulitaistelun ääniä kuuluu koko ajan.

Ei olisi kyllä uskonut fazerista. venäjän karhunko se rajan yli pitää tulla ennen kuin nämä rahanahneet hirviöt tekee jotain.

Meillä menee nyt fazer boikottiin,palautetta lähtee heille myös asiasta. Minun rahoilla ei ukralaisia lapsia teloiteta.

Kommentit (561)

Vierailija
41/561 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fatzerin omistajat on hyvissä väleissä Venäjän rikkaiden kanssa, luulin että tämä oli jo yleistä tietoa. Metsästystä, jääkiekkoa ym yhdessä oloa. Myös Suomessa, on vierailtu useasti.

Vierailija
42/561 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kyse on leipomoista niin tuskin Venäjä sallii niiden alasajoa. Jos Fazer sulkisi niin menisi tehdas takavarikkoon ja toiminta jatkuisi Venäjän ylläpitämänä.

Samoin Fortumin Venäjän voimalat.

Eikai mikään valtio voi yritystä pakottaa jatkamaan toimintaansa jos siihen ei esim ole edellytyksiä? Sanotaan vaikka, että fazer haluaa supistaa toimintaansa kohonneiden kustannusten takia.

Tähän lisään vain, että Venäjähän toimiikin aina lakien ja asetusten, sääntöjen mukaan. Ja ajattelee seurauksia yksityisen ihmisen kannalta. Eikun…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/561 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kyse on leipomoista niin tuskin Venäjä sallii niiden alasajoa. Jos Fazer sulkisi niin menisi tehdas takavarikkoon ja toiminta jatkuisi Venäjän ylläpitämänä.

Turha täällä on mammoille selittää

Fazerilla on 3000 työntekijää Venäjällä. Ja vastaavat yli puolet Pietarin leiväntuotannosta.

Uudet pakkolait ovat toista mitä täällä käsitetäänkään. Omaisuus menisi lähtijältä Fazerin tapauksessa takavarikkoon ja osa paikallispomoista vankilaan.

Itse ostan ainakin vielä Siniseni.

Ja Venäjä hyökkäsi Ukrainaan. Sekö on sitten oikein? Tappaa siellä omat poikansa ja tietysti Ukrainan kansan. Haloo! Nyt on aika toimia OIKEIN.

Vierailija
44/561 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikai mikään valtio voi yritystä pakottaa jatkamaan toimintaansa jos siihen ei esim ole edellytyksiä? Sanotaan vaikka, että fazer haluaa supistaa toimintaansa kohonneiden kustannusten takia.

Tähän lisään vain, että Venäjähän toimiikin aina lakien ja asetusten, sääntöjen mukaan. Ja ajattelee seurauksia yksityisen ihmisen kannalta. Eikun…

Mistä lähtien fazer on ollut venäläinen yritys?

Myyköön sen toiminnan venäläisille sitten.

Vierailija
45/561 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka bisneksessä on riskinsä

Vierailija
46/561 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

boycott fazer!

Vierailija
47/561 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa muuten olla tarkkana, Fazer on tuhonnut suomalaisia yrityksiä niin paljon että on vaikea olla ostamatta vahingossa.

Hyvä huomio. Oululainen luki leipäpaketissa ja olin huomenna menossa kauppaan. Merkki vaihtuu nyt.

Vierailija
48/561 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa Fazer kun haluatte (Ukrainan) sotaa.

Vierailija
49/561 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fazerilla on 3000 työntekijää Venäjällä. Ja vastaavat yli puolet Pietarin leiväntuotannosta.

Uudet pakkolait ovat toista mitä täällä käsitetäänkään. Omaisuus menisi lähtijältä Fazerin tapauksessa takavarikkoon ja osa paikallispomoista vankilaan.

Vaikka näin onkin, niin siitä huolimatta alan boikotoida Fazeria. Pysykööt Venäjällä puolestani.

Vierailija
50/561 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostan Fazerilta vain kettukarkkeja, koska ovat hyviä nostamaan verensokerin, kun se on liian matalalla.. Mutta suklaista sentään vaihdoin jo aikoja sitten ruotsalaiseen suklaaseen. Fazerin suklaa on mautonta. Varmaan etsin kettukarkkien tilalle muita karkkeja ..

Vierailija
51/561 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa muuten olla tarkkana, Fazer on tuhonnut suomalaisia yrityksiä niin paljon että on vaikea olla ostamatta vahingossa.

Hyvä huomio. Oululainen luki leipäpaketissa ja olin huomenna menossa kauppaan. Merkki vaihtuu nyt.

Kiitos muistutuksesta, että Oululainen on fazerin omistama nykyisin. Tarkkana saa olla, mutta onneksi on leipähyllyissä valikoimaa ja paikallisia tuotteita.

Vierailija
52/561 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se Sinisesi on tahrattu punaiseen, ukrainalaisten vereen. Muista joka palalla.

Vierailija
53/561 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun taas saapuu hetki valko-sini-punainen, niin hyvä on, kun tunnen sen, sotaisuuden, hetken tään valko-sini-punaisen 🇷🇺

Vierailija
54/561 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ukrainanpuolesta_aina kirjoitti:

anteeksi kirjoitusvirhe, olen niin vihainen tästä.

En edes huomannut virheitä, sujuvasti luin oikein 😁

Olen kaikesta samaa mieltä kanssasi. Hyvä aloitus.

Kiitos! Onneksi se on kuitenkin ymmärrettävissä.

Vierailija
55/561 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen "humanitäärinen ongelma"? Tämän hetken isoin humanitäärinen ongelma on Venäjän aiheuttama.

Onko kyse siitä että poloisilta venäläisiltä ei voi viedä työpaikkoja? Voi että kun käy sääliksi, samalla kun ukrainalaiset menettävät HENKENSÄ!!

Venäläiset pikkuhiljaa vastuuseen kun eivät halua laittaa maataan kuriin, vuosikymmenestä toiseen siellä hellitään diktaattoreja.

Hemmetin hienosti sanottu. Koko muu maailma yrittää siivota heidän sotkuaan samalla kun ydinaseet osoittaa niskaan. Nyt on ne hetket kun meidän pitää kaikkien seisoa yhdessä tuollaista hirmuvaltaa vastaan.

Vierailija
56/561 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos muistutuksesta, että Oululainen on fazerin omistama nykyisin. Tarkkana saa olla, mutta onneksi on leipähyllyissä valikoimaa ja paikallisia tuotteita.

Perhana, kun ostin eilen Oululaisen hapankorppuja. No nyt olen viisaampi, saavat jäädä jatkossa kauppaan ja onneksi on muitakin merkkejä.

Vierailija
57/561 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fazer meni meillä boikottiin viikko sitten.

Suosittelen että koko Suomi boikotoisi myös sitä.

Vierailija
58/561 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perhana, kun ostin eilen Oululaisen hapankorppuja. No nyt olen viisaampi, saavat jäädä jatkossa kauppaan ja onneksi on muitakin merkkejä.

Onko se Oululaisen pitkojen pitkokin nyt Fazerin?

Vierailija
59/561 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fazer meni meillä boikottiin viikko sitten.

Suosittelen että koko Suomi boikotoisi myös sitä.

Ja tämä olisi sikälikin ihan asiallista, että Suomessa on paljon tosi hyviä paikallisia leipomoita, jotka eivät saa hyllytilaa tuotteilleen, kun Fazer.

Vierailija
60/561 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmankos oli tarjous Fazerin sininen suklaalevyistä. Kympillä 6kpl! Kohta saa vieläkin halvemmalla, kun jäävät muuten myymättä.