Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fazer aikoo jatkaa toimintaansa venäjälllä

ukrainanpuolesta_aina
05.03.2022 |

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000008661392.html

fazer ei aio lopettaa toimintaansa venäjällä. Vetoaa "humanitääriseen ongelmaan". Tänään uutisoitu Ukrainasta, että jossain kaupungeissa ruokakaupat alkaa olla täysin tyhjiä, ei ole enää ruokaa ja ihmiset eivät uskalla ruokaa lähteä etsimäänkään, koska tulitaistelun ääniä kuuluu koko ajan.

Ei olisi kyllä uskonut fazerista. venäjän karhunko se rajan yli pitää tulla ennen kuin nämä rahanahneet hirviöt tekee jotain.

Meillä menee nyt fazer boikottiin,palautetta lähtee heille myös asiasta. Minun rahoilla ei ukralaisia lapsia teloiteta.

Kommentit (561)

Vierailija
241/561 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en välitä tippaakaan ja aion tänäänkin ostaa ainakin yhden fazerin tuotteen. Boikottiuhkailut tai joidenkin yksittäisten ihmisten hetkellisesti toteutuneet boikotit eivät tule vaikuttamaan millään tavalla mihinkään. Ihan asiallinen päätös fazerilta olla menemättä tähän hysteriaan mukaan. Arvostan.

Vierailija
242/561 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en välitä tippaakaan ja aion tänäänkin ostaa ainakin yhden fazerin tuotteen. Boikottiuhkailut tai joidenkin yksittäisten ihmisten hetkellisesti toteutuneet boikotit eivät tule vaikuttamaan millään tavalla mihinkään. Ihan asiallinen päätös fazerilta olla menemättä tähän hysteriaan mukaan. Arvostan.

Hysteriaan? Kyllä sitä toivoisi, että yritykset pitävät yhtä ja vetävät kaiken mahdollisen myynnin Venäjältä nyt pois. Mitä nopeammin niin sen parempi.

Uskomatonta tuo sun arvostaminen asioihin…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/561 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinisen suklaan päälle tekstiä:

"I love Putin"

"Kunnia diktatuurille!"

"Lasten tappaminen <3"

"Rahaa hyökkääjälle"

"Rahaa omistajille"

Vierailija
244/561 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos Fazerille.

Nyt täytyy vaihtaa tuotteita. Onneksi valinnanvaraa on.

Vierailija
245/561 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo hyi helv mitä raha-ahneita siellä istuu, en olis uskonut Fazerista. Laitoin boikottiin, viestiä aspaan ja sos. Mediaan. Spread the word.

Vierailija
246/561 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englanninkielinen teksti somessa saa näkyvyyttä paremmin.

Vierailija
247/561 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pannut merkille että fazer on vallannut karkki ja suklaahyllyt normikaupoissa. Valtaosa on sen tuotteita, sitten hiukan marabouta ja pandaa. Porvoolainen Brunberg kituu jossain alahyllyllä vaikka on laadukkaampaa, esim tumma suklaansa ihan herkkua verrattuna fazerin ällömakeaan sotkuun.

Vaikka en juuri karkkia syö, en pidä kehityksestä. Voisin boikotoida ihan senkin takia. Mutta Venäjällä toimiminen on vielä asia erikseen. Alas fazerin ylivalta!

Moni hyvä tuote ei pääse edes sinne hyllyyn, kun tungettu Fazeria täyteen. Onhan sillä nyt ihan monopoliasema jo makeisissa ja kohta kai leivissäkin. Ihan älytöntä. Joten siksikin pikku boikotointi paikallaan.

Vierailija
248/561 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hysteriaan? Kyllä sitä toivoisi, että yritykset pitävät yhtä ja vetävät kaiken mahdollisen myynnin Venäjältä nyt pois. Mitä nopeammin niin sen parempi.

Kiinnostaako muidenkin konfliktimaiden tilanne sinua yhtä paljon? Ukrainalaisten hädällä revittely on tekopyhää. Median luoma massapsykoosi, mitäköhän seuraavaksi. Todellakin arvostan sitä ettei kaikki mene tähän hysteriaan mukaan.

Vierailija
249/561 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun selaimeen tuli juuri fiksuruoka.fi mainos, Fazerin suklaa -45%. Tuntuu irvokkaalta nähdä ao. firman suklaata mainostettavan.

Vierailija
250/561 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pannut merkille että fazer on vallannut karkki ja suklaahyllyt normikaupoissa. Valtaosa on sen tuotteita, sitten hiukan marabouta ja pandaa. Porvoolainen Brunberg kituu jossain alahyllyllä vaikka on laadukkaampaa, esim tumma suklaansa ihan herkkua verrattuna fazerin ällömakeaan sotkuun.

Vaikka en juuri karkkia syö, en pidä kehityksestä. Voisin boikotoida ihan senkin takia. Mutta Venäjällä toimiminen on vielä asia erikseen. Alas fazerin ylivalta!

Moni hyvä tuote ei pääse edes sinne hyllyyn, kun tungettu Fazeria täyteen. Onhan sillä nyt ihan monopoliasema jo makeisissa ja kohta kai leivissäkin. Ihan älytöntä. Joten siksikin pikku boikotointi paikallaan.

Ja hinnatkin saa sitten koroteltua mieluisiksi, kun on takuuvarma hyllypaikka. Palmuöljyä kiskurihintaan viis veisaamatta sotarikoksista.

Vierailija
251/561 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"I love Putin"

"Kunnia diktatuurille!"

"Lasten tappaminen <3"

"Rahaa hyökkääjälle"

"Rahaa omistajille"

Tässä yrityksen arvot kiteytettynä.

Pyrskähdän nauruun, jos Fazer jossain kohtaa tulevaisuudessa tuo esiin mainostoimiston säveltämiä liibalaaba-arvojaan vastuullisuudesta jne., jotka eivät tarkoita näemmä yhtään mitään.

Vierailija
252/561 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"I love Putin"

"Kunnia diktatuurille!"

"Lasten tappaminen <3"

"Rahaa hyökkääjälle"

"Rahaa omistajille"

Tässä yrityksen arvot kiteytettynä.

Pyrskähdän nauruun, jos Fazer jossain kohtaa tulevaisuudessa tuo esiin mainostoimiston säveltämiä liibalaaba-arvojaan vastuullisuudesta jne., jotka eivät tarkoita näemmä yhtään mitään.

Isolla rahalla tehtyjä laskelmoituja markkinointipläjäyksiä. Sanokaa Fazer, kun haluatte sotaa.

Vierailija
253/561 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaako muidenkin konfliktimaiden tilanne sinua yhtä paljon? Ukrainalaisten hädällä revittely on tekopyhää. Median luoma massapsykoosi, mitäköhän seuraavaksi. Todellakin arvostan sitä ettei kaikki mene tähän hysteriaan mukaan.

Kyllä suakin sitten kiinnostaa kun ne hyökkäävät Suomeen. Olet aika puusilmä, ellet tajua, mihin pahimmillaan diktaattorin sekoilu voi johtaa, jos vain taputellaan päöhän ja annetaan riehua vapaasti.

Todellakin arvostat, jos tällä "massapsykoosilla" saadaan minimoitua viattomien ihmisten tappaminen niin Ukrainassa kuin sinunkin perheessä.

Vierailija
254/561 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fazer hoi! Eilinen kuva Putinista ja lentoemännistä sopii oikein hyvin Geisha-suklaan pakkaukseen.

Vierailija
255/561 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auttaja saa itse päättää auttamisen kohteen. Sinä voit auttaa lähi-itäläisiä, minä autan ukrainalaisia. Kaikkia ei tarvitse eikä voi auttaa.

Vierailija
256/561 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritykset itse tekevät tätä moraalipatsastelua ja markkinoinnissaan tuovat esiin ”arvojaan”. Tällä firmalla esimerkiksi kotimaisuus, turvallisuus, tunteet ja huolenpito.

Just tämä. Miksi ylipäänsä toitottaa jotain ”arvoja” kun ne eivät käytännössä tarkoita yhtään mitään? Pelkkää hyvesignalointia.

Maistakoon niitä omia arvojaan nyt sitten!

Vierailija
257/561 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fazer hoi! Eilinen kuva Putinista ja lentoemännistä sopii oikein hyvin Geisha-suklaan pakkaukseen.

Nimen voisi samalla muuttaa. Joku Dictator tai Narcissist, Lunatic esim.

Kunnia Diktatuurille!

Loistava mainoskampanja!

Vierailija
258/561 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo syyt toiminnan jatkamiselle ovat naurettavia, onneksi Suomessa on paljon valinnanvaraa ostaa kotimaisia merkkejä fazerin tilalle. Saadaan ehkä muitakin tuotteita sinne kaupan hyllylle kuin vain fazeria. Vaikuttakaa asiaan lompakollanne ja suoralla palautteella.

Vierailija
259/561 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

R***ä!

Vierailija
260/561 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://kioski.yle.fi/omat/katso-miten-venajan-propaganda-leviaa-suomeen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi