Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko suhde onnistua jos ikäeroa on kuusi vuotta

Vierailija
02.08.2015 |

minä 35 v ja mies 29v?

kummallakaan ei lapsia. Miehellä juuri opinnot takana, kuten minullakin. Samantyylinen elämäntilanne. Ei lapsia kummallakaan. Muuta estettä ei ole mutta tuo ikäero ihmetyttää.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi onnistua. Naimisissa ollaan oltu nyt kuusi vuotta ja kaksi lasta. Vaimo 32 ja minä 26.

Vierailija
2/8 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ikäero? Hassua. Vaikka ikäero olisi toisinpäin, jos olisisit itse vanhempi, ei siltikään olisi yhtään outoa.

Hassu kysymys: eihän tämä ollut vaan vitsinä heitetty kysymys, vähän niinkuin provo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sitä kukaan muu voi tietää. Koittakaa.

Vierailija
4/8 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen ikäero ei haittaa. 

Olen joutunut itse pohtimaan näitä ikäerojuttuja. Omilla vanhemmilla tilanne, jossa isäni n. 15 v. äitiäni vanhempi ja siten totuin jo lapsesta ajattelemaan, että mies on yleensä naista vanhempi. Oma elämäni on kuitenkin mennyt toisin ja moni miesystävä on ollut nuorempi. Taustastani johtuen nuorempi mies on aiheuttanut epävarmuuden tunteita, vaikka kyseessä on ollut juuri tuollainen viitisen vuotta. 

Vierailija
5/8 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 10:27"]

Mikä ikäero? Hassua. Vaikka ikäero olisi toisinpäin, jos olisisit itse vanhempi, ei siltikään olisi yhtään outoa.

Hassu kysymys: eihän tämä ollut vaan vitsinä heitetty kysymys, vähän niinkuin provo?

[/quote]

Oho, luin huolimattomasti ja väärin! Siis tietenkin on ok!

Vierailija
6/8 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 6v ikäero ja naimisissa ollaan oltu nyt 14v. Ei haittaa.

Vierailija
7/8 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Meillä miehen kanssa ikäero 7-vuotta. Ei toiminut vielä silloin kun olin 25-vuotias, mutta kasvoin itse 5-vuotta jonka jälkeen onnistui!

Vierailija
8/8 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihmisestä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä