Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä sen tietää onko masentunut vai vain todella surullinen?

Vierailija
02.08.2015 |

Mistä sen erottaa? Olen todella surullinen ja masennustakin on ollut, mutta mistä sen aina tietää onko vain todella surullinen vai voiko taustalla ollakin taas masennusta.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkittynyt suru voi muuttua masennukseksi.

Jos olet jo aiemmin kärsinyt masennuksesta voi se helpostikin uusiutua.

Vierailija
2/11 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 03:25"]Pitkittynyt suru voi muuttua masennukseksi.

Jos olet jo aiemmin kärsinyt masennuksesta voi se helpostikin uusiutua.
[/quote]

Sitä vähän pelkäänkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus on kokonaisvaltaisampaa, tuntuu myös fyysisenä väsymyksenä, eikä pelkästään suruna.

Masennukseen voi myös liittyä itsetuhoisia ajatuksia, ja vääristynyt minä-kuva.

Vierailija
4/11 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä surukin voi ilmetä väsymyksenä ja jopa fyysisenä kipuna.

Vierailija
5/11 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 03:27"]Masennus on kokonaisvaltaisampaa, tuntuu myös fyysisenä väsymyksenä, eikä pelkästään suruna.

Masennukseen voi myös liittyä itsetuhoisia ajatuksia, ja vääristynyt minä-kuva.
[/quote]

Itsetuhoisia ajatuksia on ollut ja tulee varmaan aina olemaankin. Ne ovat olleet jo pitkään osa elämää.

Vierailija
6/11 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap <3

Voimia sinulle ja mene lääkäriin tai jonnekin juttelemaan jospa saisit helpotusta..

Vierailija
7/11 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus ja suru voivat sekoittua ja limittyä ja ruokkia toinen toistaan ja vaikea varmaan alan ammattilaisenkaan aina sanoa mistä kyse.

Vierailija
8/11 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 03:29"]Voi ap <3

Voimia sinulle ja mene lääkäriin tai jonnekin juttelemaan jospa saisit helpotusta..
[/quote]

Kiitos. Tuli itku jo pelkistä sanoistasi. <3

Vierailija
9/11 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 03:29"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 03:27"]Masennus on kokonaisvaltaisampaa, tuntuu myös fyysisenä väsymyksenä, eikä pelkästään suruna. Masennukseen voi myös liittyä itsetuhoisia ajatuksia, ja vääristynyt minä-kuva. [/quote] Itsetuhoisia ajatuksia on ollut ja tulee varmaan aina olemaankin. Ne ovat olleet jo pitkään osa elämää.

[/quote]Ei välttämättä. Minulla oli vuosikausia noin ja uskoin että ne vain ovat osa minua ikuisesti mutta olen päässyt niistä eroon. Toivon samaa sinulle.

Vierailija
10/11 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 03:35"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 03:29"]

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 03:27"]Masennus on kokonaisvaltaisampaa, tuntuu myös fyysisenä väsymyksenä, eikä pelkästään suruna. Masennukseen voi myös liittyä itsetuhoisia ajatuksia, ja vääristynyt minä-kuva. [/quote] Itsetuhoisia ajatuksia on ollut ja tulee varmaan aina olemaankin. Ne ovat olleet jo pitkään osa elämää.

[/quote]Ei välttämättä. Minulla oli vuosikausia noin ja uskoin että ne vain ovat osa minua ikuisesti mutta olen päässyt niistä eroon. Toivon samaa sinulle.
[/quote]

Toivotaan niin. :)

Vierailija
11/11 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAPITALISMI PITÄÄ KAATAA
MUSTIA TAPETAAN JENKEISSÄ JATKUVALLA SYÖTÖLLÄ TULOEROT KASVAA KAPITALISMI ON TULLUT TIENSÄ PÄÄHÄN ON MIELTÄ 99% IHMISISTÄ VÄKIVALLOIN HILJENNETTY ENEMMISTÖ GEORGE W BUSH ON SOTARIKOLLINEN

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän