Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ulkonäkö vaikuttaa?

Vierailija
02.08.2015 |

Olen nyt ihan täysin rehellinen. En haluaisi alkaa kehumaan itseäni mutta tässäpä kysymys.
Olen 20 vuotias. Minulla on siniset silmät ja pitkät vaaleat hiukset. (Luonnolisen vaaleat) ei mikään valkoinen vetyperoksidi tukka. Olen 165cm pitkä ja painan 60 kiloa. Tyylini on erittäin naisellinen. Käytän hameita,mekkoja,sifonkia,koruja yms. Hameella en siis tarkoita mitään juuri perseen peittävää hametta, eli pukeudun tarpeeksi peittävästi. Minulla ei ole rakennekynsiä,hiuspidennyksiä,silkkareita,botoksia,ripisienpidennyksiä tms. Olen siis täysin luonnollinen. Ja meikkiäkin käytän kohtuullisesti.
Olen alkanut miettimään että mikä mussa on vikana kun tuntuu etten kelpaa kenellekkään tai kaikki haluaa vaan ja ainoastaan niitä yhden illan juttuja.
Kuulen paljon kaupungilla,baareissa ja ystäviltäni kehuja ulkonäköni suhteen.
Annanko miehille ulkonäöllisesti itsestäni sellaisen kuvan että olen joku blondi bimbo, mitä todellakaan en ole. Vai mikä siinä on että aina kun tapaan miehen, se ei etene mihinkään vaan jää yhden illan jutuksi?
Tässä esimerkki. Latasin tinderin kuukausi sitten. Miehet ovat ehdottaneet tapaamista mun luona tai heidän luona, tai sitten laittaneet viestiä viikonloppuisin siinä puoli 4 jälkeen viestiä että haluaa nähdä.
Mikä siinä oikein on että kukaan ei nykyään ehdota mitään oikeita treffejä?
Mä lähden todella harvoin noihin yhden illan juttuihin mukaan.
Odotan että joku oikeesti ehdottaa että mennään syömään, leffaan tai vaikka kahville.
Mikä mussa voi olla vikana? Sen haluaisin tietää. Toki kaikissa meissä on jotain aina ja niin minussakin mutta miksi jokainen mies joka minuun lähestyy on aina vaan seksin perässä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun kysymykseen voi vastata noilla tiedoilla. Pitäis tarkkailla sua livenä.

Vierailija
2/5 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persaukinen mehiläistarhaaja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin lähteä kanssasi elokuviin. Jos kiinnostaa?

Vierailija
4/5 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin itse 20, harvat ikäiseni kundit halusivat sitoutua mihinkään vakavampaan. Kokemuksia keräsivät. Jokunen poikkeus tietysti joukkoon mahtui.

Vierailija
5/5 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderistä etsitään yhden yön seuraa. Ne kivat miehet on kirjastossa lukemassa ja tutkimassa uraa uurtavia keinoja kehittää tulevaisuuden syöpälääke.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi