Joku ajoi talomme ohi äsken ja kuvasi meitä kameralla!!!!
Eli oltiin miehen kanssa omakotitalomme kuistilla tupakalla ja auto ajoi todella hitaasti valtatiellä (meidän pihan ja valtatien välissä vain aita josta näkyy hyvin pihallemme kuitenkin) ohi ja kun katsoin tielle mies siirsi kameran niin että alkoi kuvaamaan,sitä ennen katsoi minuun. Koko meidän pihan ajan kuvasit ja kiihdyttivät pois.... Tuli karmiva olo. Eikä tajuttu ottaa edes rekkaria ylös...
Kommentit (55)
Mä tykkään katsella taloja. Joskus jos on kaunis talo olen ottanut myös kuvia. Ei ole ollut ostaminen tai pahat mielessä.
Polakkien tai virolaisten tiedusteluauto.
Murtoauto on sitten eri.
Voi ei ihan just ne ajo uudestaan kun oltiin tupakalla! Toi ei todellakaan ole normaalia, pitää olla valppaana ensi yönä ja kättä pidempää lähellä kaiken varalta.
Ap
Mitä rosvot hyötyy kohteiden kuvaamisesta? Pystyvät suunnittelemaan murtotaktiikan paremmin? Ehkä kannattaisi hankkia kotiinne nyt heti hälytysjärjestelmä.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:03"]
Polakkien tai virolaisten tiedusteluauto. Murtoauto on sitten eri.
[/quote]
Varmaa tietoa vai? Tunnistitko autosta? Oletko sama kun viestin 19 kirjoitti?
Ilmoittakaa poliisille ja pitäkää valot päällä öisin.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:04"]
Voi ei ihan just ne ajo uudestaan kun oltiin tupakalla! Toi ei todellakaan ole normaalia, pitää olla valppaana ensi yönä ja kättä pidempää lähellä kaiken varalta.
Ap
[/quote]
Ei ole oikean ap:n kirjoitus. Tarviiko tulla tämäkin ketju pilaamaan ja esittämään minua?
Oikea ap
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:06"]
[/quote]Joo valot pysyy kyllä ens yön päällä! ja jos vielä huomenna tai lähipäivinä havaitaan vastaavaa toimintaa niin sit ilmoitetaan poliisille.
Ap
Kannattaa kertoa myös naapureille kaiken varalta, pitäkää toistenne taloja silmällä, jos siis näköetäisyydellä.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:08"]
[/quote]Joo valot pysyy kyllä ens yön päällä! ja jos vielä huomenna tai lähipäivinä havaitaan vastaavaa toimintaa niin sit ilmoitetaan poliisille.
Ap
[/quote]
Mitä kiksejä saat kun esität minua? Suksi kuuseen... taidan selvittää sun ip:n niin voit kertoa mulle puhelimessa mitä meinaat...
Oikea Ap
Testasin uutta kameraani liikkeessä. Talo vain sattui olemaan teidän. Hyviä kuvia tuli. Ai niin, tulemme ensi yönä käymään. Teillä oli upeat pihakalusteet!
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:04"]
Mitä rosvot hyötyy kohteiden kuvaamisesta? Pystyvät suunnittelemaan murtotaktiikan paremmin? Ehkä kannattaisi hankkia kotiinne nyt heti hälytysjärjestelmä.
[/quote]Luultavasti noin. Hälytysjärjestelmä on nyt kyllä ihan vakavasti otettava hankinta, kun noita itä-euroopan murtoporukoita on liikuskellu eripuolilla suomea.. Meidän paikkakunta on niin rauhallinen että vaikea uskoa mitään pahaa tapahtuvan.
Ap
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:39"]
Ne oli varmaan niitä rosvoja jotka kuvaa kohteet etukäteen?.siis järjestäytynyt rikollisliiga. Olihan tuosta joskus lehdissäkin juttua. Voisi olla myös poliisi jos olette vaikka diilereitä, mutta ne ei tekisi sitä niin että te huomaisitte..voi olla myös googlen auto, voi olla turisteja tai jotain toopeja jotka muuten vaan kuvaa.
[/quote]
Murtovarkaat tulee ekana mieleen.
Ap
Kaverille kävi noin, oli rakentamassa taloa, jota sitten tarkkailtiin. Onneksi naapuri ilmoitti että siinä työmaan läheisyydessä on pyörinyt Viron rekkarissa oleva auto, ja kaverini hoiti asianmukaiset videointikamerat paikalle.
Se olin minä vain. Kuvaan dokumenttielokuvaa White Trashes of Suomi Finland. Se kohtaus kertoi suomalaisista, jotka törkeästi savustavat naapureitaan. Ei ollut tarkoitus säikyttää, joten hyvitykseksi saat -30 % alennusta elokuvastani.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:30"]Et oo tosissas? Kaikki vähänkin tärkeät taloudet on kuvattu jo kaksi vuotta sitten.
[/quote]
Mitä tarkoitat?
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:10"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:08"]
Ap
[/quote]
Mitä kiksejä saat kun esität minua? Suksi kuuseen... taidan selvittää sun ip:n niin voit kertoa mulle puhelimessa mitä meinaat...
Oikea Ap
[/quote]Nörtti ;D
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:49"]
Missäpäin? Mä näin jokin aika sitten, kun joku kuvasi naapurin taloa kahdelta yöllä, kun kävin keittiössä juomassa. Sytytin meidän ulkovalot ja tyyppi lähti heti. Kerroin seuraavana päivänä naapurille, hän ei todellakaan tiennyt asiasta mitään. Tapahtui pohjois-helsingissä.
[/quote]
paimio