Juotan miestä salaa känniin :D
Mies avas kokispullon ja juo siis sitä tosi paljon ja illan aikana menee koko pullo. Hehe no kun oli avannu pullon niin kaadoin jonkin verran pois ja laitoin kirkasta tilalle ;D onneks kokis peittää aika hyvin alkoholin maun. Äsken otti toisen lasillisen ja vähän oli kyllä semmonen ilme että onko tässä jotain outoa mutta jatko juomista kumminkin! Ja muutaman lasin jälkeen voin vielä vähän lisätä :D hahaha :D
Kommentit (52)
Ap vaikuttaa kyllä harvinaisen typerältä kana-aivolta. Lapsellinen idiootti josta on hauskaa tunkea ulostuslääkettä toisille. Koitappa ottaa sitä itse ja mene pyörimään kauppoihin niin on varmaan tosi hauskaa paskoa housuun? Kuole horo
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:40"]
Huvinsa kullakin. Itse puolestani join salaa pullon vodkaa. Jonkun mies ei huomaa kossua kolassa ja mun mies ei huomaa vodkaa naisessaan. Outoa. Mutta pidetään hauskaa tahoillamme ja jatketaan vakoilua tyyliin huomaako vaiko eikö halua huomata.
[/quote]
Kiitos nauruista :D
Hienoa. Ainoastaan nainen voi nähdä jotain hauskaa toisen ihmisen pakkojuottamisessa.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 00:03"]Eikö mies muka tajua olevansa kännissä?
[/quote]
Se on vastta 16
Taidat olla 16 :D:D:D:D:D:D:D:D:D
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 20:57"]
Hienoa. Ainoastaan nainen voi nähdä jotain hauskaa toisen ihmisen pakkojuottamisessa.
[/quote]
Jopas oli taas harvinaisen typerä väite. Idiootit ja raiskarit varmasti näkee siinä paljon hauskaa, mutta tällaisia raiskareita taitaa olla enemmän miehissä.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:43"]
Mahtaakohan olla rikos?
[/quote]
On pahoinpitely.
Jos joku tekisi mulle noin niin se ois suhteen loppu. Juon silloin tällöin, mutta haluan itse päättää milloin aivosolujani tapan. Vähästäkin juomisesta seuraa yleensä morkkis. Epäilen tosin pakko-oireista häiriötä tai jotakin vastaavaa että eipä sillä.
Pidän kyllä muutenkin törkeänä tai ainakin lapsellisena sitä, että toinen ihminen huumataan salaa. Tuskin miehesikään aamulla kovin iloinen on, jos ei muka mitään maista. Varsinkin jos on töihin lähtöä tai vastaavaa.
Meinaatko ettei huomaa? Ja miksi ihmeessä teet tuota?
Mitähän jos tämä olisi toisinpäin? Akat vaahtoaisi kuinka lassukka-raiskaaja juottaa muijaansa jotta pääsee panemaan. Näinpäin tämän on vaan hassuttelua...