Juotan miestä salaa känniin :D
Mies avas kokispullon ja juo siis sitä tosi paljon ja illan aikana menee koko pullo. Hehe no kun oli avannu pullon niin kaadoin jonkin verran pois ja laitoin kirkasta tilalle ;D onneks kokis peittää aika hyvin alkoholin maun. Äsken otti toisen lasillisen ja vähän oli kyllä semmonen ilme että onko tässä jotain outoa mutta jatko juomista kumminkin! Ja muutaman lasin jälkeen voin vielä vähän lisätä :D hahaha :D
Kommentit (52)
Ens kerralla sitten tyrmäystippoja, hihihiii.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:27"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:11"]Mikä raja ajatus? Meinaatko panettaa ittees hänellä?
[/quote] niin et vastannu
[/quote]
ekaa kysymystä en ymmärtäny :D en jaksa panna kännistä kun oon ite selvänä :D
"In future, be more careful from who you accept free lemonade."
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:33"]Mitä ukkos pelaa?
[/quote]
joku sotapeli näyttäs olevan? Räiskintää on. Mua ei noi sen pelit kyllä hirveesti jaksa kiinnostaa...:D
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:11"]Mikä raja ajatus? Meinaatko panettaa ittees hänellä?
[/quote]
Eikö se muuten anna :D
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:25"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:23"]Idioottimaista toimintaa, ei voi muuta sanoa. [/quote] no höllää ny vähä sitä pipoo tää on vaan jekku!
[/quote]
Käytä sinä puolestasi järkeä saatanan idiootti. "tää on vaan jekku" Mitäs sitten kun mies tekisi sinulle samanlaisen "hauskan jekun" Mitäs sitten? Saisit hirveät raivarit ja jättäisit miehesi (koska vaikutat aivottomalle kanalle).
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 21:51"]Mies avas kokispullon ja juo siis sitä tosi paljon ja illan aikana menee koko pullo. Hehe no kun oli avannu pullon niin kaadoin jonkin verran pois ja laitoin kirkasta tilalle ;D onneks kokis peittää aika hyvin alkoholin maun. Äsken otti toisen lasillisen ja vähän oli kyllä semmonen ilme että onko tässä jotain outoa mutta jatko juomista kumminkin! Ja muutaman lasin jälkeen voin vielä vähän lisätä :D hahaha :D
[/quote]eikö miehelläsi ole makuaistia? Kyllä pitää melkoinen turvesuu olla, jos ei viinanmakua maista kokiksesta.
Taitaa olla huijausta koko juttu keksit aikaa kuluksi
Joku vois kans tehdä tän kepposen mulle. Ei haittais yhtään.
Varaudu siihen, että saatat herätä joku kerta alastomana ja sidottuna jonkun auton takakontista. Mies voi haluta myös keppostella kustannuksellasi.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:43"]
Mahtaakohan olla rikos?
[/quote]
Joo voi olla kyseessä rikos. Koska juottaa toiselle salaa alkoholia tämän tietämättä. Eihän miesparka välttämättä edes haluaisi juoda alkoholia. Harmi että tommosia aivottomia akkoja on niin paljon.
Huvinsa kullakin. Itse puolestani join salaa pullon vodkaa. Jonkun mies ei huomaa kossua kolassa ja mun mies ei huomaa vodkaa naisessaan. Outoa. Mutta pidetään hauskaa tahoillamme ja jatketaan vakoilua tyyliin huomaako vaiko eikö halua huomata.
Haha on täällä kyl kireetä porukkaa! :D mutta voin kertoo että mulla on täällä hauskaa ku kattelen tätä touhua :D:D
Eikö mies muka tajua olevansa kännissä?
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:28"]Laita ap. kans ulostuslääkettä sinne sekaan niin lopputulos on vielä hauskempi.
[/quote]
Lupaan kokeilla nyt ei vaan sattunut oleen! :D