Juotan miestä salaa känniin :D
Mies avas kokispullon ja juo siis sitä tosi paljon ja illan aikana menee koko pullo. Hehe no kun oli avannu pullon niin kaadoin jonkin verran pois ja laitoin kirkasta tilalle ;D onneks kokis peittää aika hyvin alkoholin maun. Äsken otti toisen lasillisen ja vähän oli kyllä semmonen ilme että onko tässä jotain outoa mutta jatko juomista kumminkin! Ja muutaman lasin jälkeen voin vielä vähän lisätä :D hahaha :D
Kommentit (52)
Kokis ei muuten peitä viinanmakua!
Liikaa yksityiskohtia. Ravaat siis pullon kanssa keittiöön ja takaisin viinapullo povarissa? Ei jatkoon.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:01"]Liikaa yksityiskohtia. Ravaat siis pullon kanssa keittiöön ja takaisin viinapullo povarissa? Ei jatkoon.
[/quote]
Ei vaan pullo on keittiössä jääkaapissa. Mies on koneellaan katsos olkkarissa niin helppo oli keittiöön piilotetusta pullosta lorauttaa. Harmi että mun nerokas idea ei sun mielestä jatkoon.
Kyllä se tietää jo, että on terästettyä kokista. Teeskentelee, ettei tiedä, jotta saa juoda koko pullon :)
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:05"]Kyllä se tietää jo, että on terästettyä kokista. Teeskentelee, ettei tiedä, jotta saa juoda koko pullon :)
[/quote]
Niin mä teeskentelenkin kun haluan seurata tätä : D
Hyvä idea, tosin mun poikaystävä tunnistais sen alkoholin maun ihan mihin vaan lantrattuna.. joko se ap:n mies on sitte kännissä?
Ei oo juonu kun vasta yhen lasin sitä terästettyä mutta pelaa varmaan taas koko yön niin kyllä toi pullo tosta hupenee :D kohta varmaan ottaa lisää. Rakastan tehä kaikkee tämmöstä!
Mikä raja ajatus? Meinaatko panettaa ittees hänellä?
Ai että aikuinen mies ei muka tiedä miltä viina maistuu? höpö höpö
Oon muuten tehny tän mun isälle laxoberon-kuulilla sillon kun asuin vielä kotona !:D eipä päässy iskä sinä päivänä töihin kun oli vähän tujakampi aamukahvi ;D
Älä juota sit liikaa.heikentää potenssia
Idioottimaista toimintaa, ei voi muuta sanoa.
Oisko muuten teillä jakaa hyviä tämmösiä kepposteluvinkkejä lisää? Ja niihin pitää siis liittyä joku fyysinen vaikutus! :D
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:23"]Idioottimaista toimintaa, ei voi muuta sanoa.
[/quote]
no höllää ny vähä sitä pipoo tää on vaan jekku!
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:11"]Mikä raja ajatus? Meinaatko panettaa ittees hänellä?
[/quote] niin et vastannu
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:23"]
Oisko muuten teillä jakaa hyviä tämmösiä kepposteluvinkkejä lisää? Ja niihin pitää siis liittyä joku fyysinen vaikutus! :D
[/quote]
Itse oon huomannu tehokkaimmaksi sen kun lyö takaraivoon paistinpannulla.. Nopea vaikutus.
Kossu maistuu kyl kolassa tosi hyvin. Tai viina ylipäätään.. mutta tuskin miestäsi haittaa :D
Laita ap. kans ulostuslääkettä sinne sekaan niin lopputulos on vielä hauskempi.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 21:53"]Meinaatko ettei huomaa? Ja miksi ihmeessä teet tuota?
[/quote]
No kai se sen toki jossain vaiheessa huomaa mutta aion kiistää kaiken et katotaan mitä se aattelee :D mies ei edes tiedä että meillä on viinaa talossa kun yleensä ostetaan vaan sillon kun tarkotus on vaikka mennä viihteelle, ei pidetä jemmassa. No tää on mun mielestä aika hauskaa että ihan sillä : D