Yksin
Mä oon niin yksinäinen. Kaikki ympärillä menee naimisiin ja perustaa perheen paitsi minä. En halua käydä enää missään. Kaikki sisaruksenikin ovat löytäneet kumppanin. Tuntuu pahalta. Itse en löydä vaikka tekisin mitä....olen avoin, teen aloitteita. Olen jo kolmissakymmenissä.
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 21:56"]Jos keskittyisit johonkin ihan muuhun niin ei tuntuis niin yksinäiseltä. Aloita joku kiva harratus.
[/quote
Jos vaikka olisit hiljaa. Mulla on paljon harrastuksia, mutta mikään niistä ei korvaa sitä että haluan perustaa perheen.
Olen ollut naimisissa 17 vuotta ja olen yksinäisempi kuin koskaan.
Ap Vähän enemmän tietoja niin voin yrittää antaa jotakin neuvoja. Oletko töissä vai opiskelija? Asutko kaupungissa vai kylässä? Oletko koskaan edes seurustellut vai täysin kokematon?
Eikö nykyään netistä löydy jo seuraa vaikka kuinka? Vai onko aina käynyt vain huono tuuri?
En mä ala täällä paljastaan, eikä sun neuvos auta yhtään mitään. Olen korkeastikoulutettu normaali kaunis nainen. En lihava enkä tyhmä. En vaan löydä ketään.
Ap
MItä sinä oikein rutkutat noin tylysti, kun ihmiset yrittävät hyvää hyvyyttään auttaa ja keksiä sinulle keinoja löytää seuraa? Kyllä se vika on nyt omassa asenteessasi. Olet luotaantyöntävä, jos ajattelet käyttädyt tuolla tavalla ihmisten seassa. Karkotat kaikki, kun lähtökohtaisesti torjut ihan kaiken mitä sinulle puhutaan tai annetaan.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:05"]
En mä ala täällä paljastaan, eikä sun neuvos auta yhtään mitään. Olen korkeastikoulutettu normaali kaunis nainen. En lihava enkä tyhmä. En vaan löydä ketään. Ap
[/quote]
Jaa. En ole tuo jolle äyskähdit noin ikävästi, mutta haista silti huilu. Lihavissa ei ole vikaa, eikä nyt varsinaisesti "tyhmissäkään", jos ovat muuten kivoja ihmisiä ja jos synkkaa. Aina välillä täällä on näitä tämmöisiä aloituksia, joihin tulee ensin vastattua kannustavasti, mutta sitten seuraava aloittajan kirjoittama viesti vesittääkin jo koko homman. Luonne, luonne, luonne. Ei kiinnosta löydätkö koskaan, jääpä jollekin kivemmalle. 2
En mä ala täällä paljastaan, eikä sun neuvos auta yhtään mitään. Olen korkeastikoulutettu normaali kaunis nainen. En lihava enkä tyhmä. En vaan löydä ketään. Ap
[/quote]
En usko ettet löydä ketään. Eikö sua koskaan yritetä iskeä missään?
Jos olet ok-näköinen fiksu ja hyvässä työssä oleva nainen, niin sitten on käytös tai vaatimukset vialla.
Yritetään...mutta ei kolahda. Pitäiskö ottaa sellanen josta ei ole kiinnostunut.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:12"]
[/quote]
Jaa. En ole tuo jolle äyskähdit noin ikävästi, mutta haista silti huilu. Lihavissa ei ole vikaa, eikä nyt varsinaisesti "tyhmissäkään", jos ovat muuten kivoja ihmisiä ja jos synkkaa. Aina välillä täällä on näitä tämmöisiä aloituksia, joihin tulee ensin vastattua kannustavasti, mutta sitten seuraava aloittajan kirjoittama viesti vesittääkin jo koko homman. Luonne, luonne, luonne. Ei kiinnosta löydätkö koskaan, jääpä jollekin kivemmalle. 2
[/quote]
Juuri näin. Amen!
5 ja 11
[/quote]
En ole varma, sillä mä olen parisuhteessa, sä et. Mä en ole yksin, sä olet... en minäkään ilman raakaa työtä ja taktiikkaa tätä suhdettani saanut.
En ihmettele, ettei ap löydä kumppania. Tympeän oloinen tyyppi. Asenne kuntoon, niin alkaa flaksi käydä.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:18"]
Yritetään...mutta ei kolahda. Pitäiskö ottaa sellanen josta ei ole kiinnostunut.
[/quote]
Kuule moni ottaa! Montako prosenttia mahtaa olla sellaisia jotka "kolahtaa"? Miksi just sun pitäisi muka sellainen saada, kun kaikki niistä kilpailee? Ei parinvalinta ole mitään hyväntekeväisyyttä. Et säkään nähtävästi halua antaa kellekään tavisluuserille.
Haluan sinun tietävän että olet yksi parhaimmista!
Alkoi kaduttaa oma kannustaminen, kun kommentoit ikävästi. Laittakaahan mulle neuvoja, miten löytää ihana ja luotettava mies. Takana on yli kymmenen vuoden parisuhde, joka päättyi kun miehen tunteet laimenivat. Hän oli ainoa kokemukseni miehistä, ja se joka sulatti jään, kun olin lapsuuteni traumojen takia ujo ja sulkeutunut. Nyt olen avoimempi, mutta ujoutta on vielä jonkin verran. Eli kivalle miehelle jutellessa saatan mennä ihan puihin. Pidän luonnossa liikkumisesta, käsi-ja puutöistä, lukemisesta ja leffojen katselusta.
Terveisin 3. kommentoija: varmaankin ihan nätti, ihan tarpeeksi hoikka omaan makuun ja oikeasti kiva luonne. Ikää on 37 v. ja lapsenmielisyys on tallella, mutta se paljastuu vasta, kun tutustun paremmin ihmisiin.
21, mulle tuli ensimmäisenä mieleen kansalaisopiston kädentaitoryhmät. Sellaiset, joissa opetetaan juuri puutöitä ja voi rakentaa itse vaikka pirttikaluston. Luulisi, että sellaisilla kursseilla käy myös miehiä. Tai löytyisikö kaupungistanne kirjapiiriä tai luovan kirjoittamisen porukkaa? Olen itse tutustunut ihmisiin sekä kirjapiirissä että kirjoitusporukoissa, jälkimmäisessä myös mukaviin miehiin.
Jos yhtään olet musiikki-ihmisiä, niin myös lauluporukoissa ja soittotouhuissa tapaa paljon ihmisiä. Tuttuja minulle nekin.
5 ja 11
Kansalaisopiston puutyökurssia olin jo vähän miettinytkin, kun se piristäisi ihan varmasti syksyä, vaikka miestä ei löytyisikään. Luulisin täältä löytyvän luovan kirjoittamisen porukkaa. Pitääpä tutkia! :) Kuuntelen musiikkia sujuvasti joka päivä, mutta lauluääni on oikeasti ihan surkea. Enkä osaa soittaa mitään instrumenttia. Olisin halunnut lapsena soittotunneille, mutta en se ei ollut sillloin mahdollista. Ehkä sen haaveen voisi toteuttaa tässä välissä, joten mietinpä tuotakin. Kiitos vinkeistä :)
-3 & 21
MInäkin ehdotan harrastusta, jossa voi käydä useana iltana viikossa. Löydät sieltä ystäviä ja hyvässä lykyssä kumppaninkin. Mikä kiinnostaisi?