Söin tänään yli 40 000 kcal. Kysy jotain
Kommentit (89)
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 21:52"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 21:48"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 21:47"]Oksensitko?
Tuut kertomaan kohti kuitenkin miten oot sellanen 170/50kg joka voi syödä niin paljon kuin haluaa, koska hankkiudut ruuasta samantien eroon kyseenalaista kautta.
[/quote]
Kyllä. Vaikea-asteinen bulimia. -ap
[/quote]
No tätä ajattelinkin. Vähän ehkä kadehdin sinua, toisaalta taas en. Menee terveys (ennemmin tai myöhemmin) ja itseäni oksentaminen ei laihduta, turvottaa vain. Aikanaan kun opin oksentamaan lihoin vahingossa ja turposin 44kg>52kg. Aivan järkyttävästi. Olen samanpituinen kuin sinä. Kannatti alkaa oksennella kaikkea kahvista alkaen.
[/quote]
Itse oon laihtunut 2014 alkutalvesta 80kg➡42 kg. ap
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:08"]2 pakettia margariina?? en usko.
[/quote]
Miksi et? 2 pkt ja 1 plo. ap
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 21:46"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 21:44"]Paljonko painat?
[/quote]
172 cm, 42 kg. Ja ei, en laskenut väärin. -ap
[/quote]
Bulimia?
söitkö sen margariinin paljaaltaan vai mitä? hyi. sairastan itsekin ahmimishäiriötä, mutta kun ahimiskohtaus iskee syön jotakin hyvää. ei tulis mieleenkään vetää pelkkää voita tai margariinia.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:12"]söitkö sen margariinin paljaaltaan vai mitä? hyi. sairastan itsekin ahmimishäiriötä, mutta kun ahimiskohtaus iskee syön jotakin hyvää. ei tulis mieleenkään vetää pelkkää voita tai margariinia.
[/quote]
En, hyh. Leivän ja makaronin kanssa. ap
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 21:45"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 21:40"]Kysy jotain [/quote][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 21:43"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 21:42"] [quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 21:41"]Mitä söit? [/quote] Ruokaa. Luuletko että jaksan alkaa listaamaan :D -ap [/quote] Luulemme koska se taitaa olla tämän aloituksen pointti. [/quote] Neljä karkkipussia, suklaata, neljä pussia makaronia, kilo kasviksia, muropaketin, 900 g hillia, 2 piimää, 3 pakettia leipää, 2 pkt margariinia, paljon juustoa, kääretortun, suklaakakun...... Ja paljon muuta -ap
[/quote]
Ei kukaan voi fyysisesti syödä noin paljon, paitsi jos käy oksentamassa välillä, ihmisen maha voi vetää enimmillään 4 litraa...
Joo, uskokoon ken haluaa. Suuri, pyhä av-mamma siellä vedä nyt vain se pitsasi naamariis.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:17"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 21:45"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 21:40"]Kysy jotain [/quote][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 21:43"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 21:42"] [quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 21:41"]Mitä söit? [/quote] Ruokaa. Luuletko että jaksan alkaa listaamaan :D -ap [/quote] Luulemme koska se taitaa olla tämän aloituksen pointti. [/quote] Neljä karkkipussia, suklaata, neljä pussia makaronia, kilo kasviksia, muropaketin, 900 g hillia, 2 piimää, 3 pakettia leipää, 2 pkt margariinia, paljon juustoa, kääretortun, suklaakakun...... Ja paljon muuta -ap
[/quote]
Ei kukaan voi fyysisesti syödä noin paljon, paitsi jos käy oksentamassa välillä, ihmisen maha voi vetää enimmillään 4 litraa...
[/quote]
Lukisit aiemmat vastaukset.... ap
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:21"]Joo, uskokoon ken haluaa. Suuri, pyhä av-mamma siellä vedä nyt vain se pitsasi naamariis.
[/quote]
Nää epäilykset antaa mulle jotenkin ihanasti voimaa yrittää parantua varmemmin... Siis eihän tää oo todellakaan normaalia! Ei mun pitäisi elää näin!! ap
Paljon voimaa ja pieniä askelia edes jonkinlaiseen mielenrauhaan toivotan ap! Mullakin ahmimishäiriö, krooninen, ollut jo 20 vuotta. En tosin oksenna, konpensoin liikunnalla ja "ryhtipäivillä". 173cm ja 71kg. Itselläni ahmimista/makeanhimoa tuovat sisäinen, alitajuinen turvattomuuden tunne, väsymys, masennus, toisaalta myös sellaiset hetket jolloin on kkmppanin kanssa läheistä ja onnellista. Eli monimutkaista on. Pikku hiljaa olen oppinut katsomaan vaan eteenpäin ahminnan jälkeisenä aamuna. Enkä piehtaroi ahdistuksessa kuten ennen. Mutta ei ole helppoa.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 21:50"]Oletko hevonen?
[/quote]
*repskops xD*
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:31"]Paljon voimaa ja pieniä askelia edes jonkinlaiseen mielenrauhaan toivotan ap! Mullakin ahmimishäiriö, krooninen, ollut jo 20 vuotta. En tosin oksenna, konpensoin liikunnalla ja "ryhtipäivillä". 173cm ja 71kg. Itselläni ahmimista/makeanhimoa tuovat sisäinen, alitajuinen turvattomuuden tunne, väsymys, masennus, toisaalta myös sellaiset hetket jolloin on kkmppanin kanssa läheistä ja onnellista. Eli monimutkaista on. Pikku hiljaa olen oppinut katsomaan vaan eteenpäin ahminnan jälkeisenä aamuna. Enkä piehtaroi ahdistuksessa kuten ennen. Mutta ei ole helppoa.
[/quote]
Kiitos, tuo oli tarpeen! ap
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 22:37"]Närästääkö?
[/quote]
Ei. ap
Ei ole normaalia. Toivottavasti saat apua jostakin. Tuntuu tosi hurjalta ja kurjalta!
oman elämäni ongelmat tuntuvat tosi pieniltä nyt!! kiitos ap: lle siitä!
en tiedä kuinka sairaudestasi voi parantua, mutta toivottavasti saat elämääsi muutakin sisältöä kuin mainitsemasi! Tsemppiä ja uskoa huomiseen!
Miten tota kalorimäärää ei vois uskoa? Kuka tahansa voi syödä vaikka 50 perhepizzaa jos oksentaa välissä. Mutta tsemppiä ap:lle, itsekin olen kärsinyt bulimiasta mutta pääsin tahdonvoimalla irti ennenkuin siitä tuli vakava riippuvuus.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 21:48"]Joit pullon oliiviöljyä?
[/quote] En oo Ap, mutta olen kerran vetänyt päivän aikana neljä patonkia joihin oli lorahtanut yli puoli pulloa oliiviöjyä. Vasta illalla aloin laskemaan että oitis tuli tehtyä.
Oletko bulimikko? Oksennatko syömäsi?