Asun pahamaineisessa Munkkiniemessä. Kysy jotain
Olen nainen ja asun pahamaineisessa Munkkiniemessä jossa romaanisedät ajavat naisia pyörällä takaa. Haluatko kysyä jotain? Vastaan parhaani mukaan
Kommentit (40)
Tänään oli aikaisemmin juttua, että Munkkiniemi on kamala paikka. :D
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 21:39"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 21:35"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 21:33"] Ei tuo oo mitään verrattuna Mellunmäkeen [/quote] Olen joskus ollut Mellunmäki-metron kyydissä, mutta olen jäänyt pois viimeistään itiksessä. Miten Mellunmäessä tapahtuu? [/quote] No menepä rohkeasti Mellunmäen metrolla loppuun asti, ota silmä käteen ja katso. Itse en sinne enää mene vaikka maksettaisiin joten tule tänne kertomaan miten siellä pyyhkii nykyään.
[/quote] Metrossa ei ole kunnon ilmastointia, joten luulen että säästän Mellunmäen-elämysmatkan syksymäksi kun ilmat ovat viilenneet.
Tuleeks Lauttasaaren pirinistit usein vittuileen ja onko teillä reviiririitoja?
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 21:40"]
[/quote] Näin oli, se pitää täysin paikkaansa.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 21:41"]
Tuleeks Lauttasaaren pirinistit usein vittuileen ja onko teillä reviiririitoja?
[/quote] En tiedä, en vietä Lauttasaaressa paljoakaan aikaa. Asun nimittäin Munkkiniemessä, eikä minulla ole tällä hetkellä yhtään ystävää joka asuisi Lauttasaaressa.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 21:41"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 21:39"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 21:35"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 21:33"] Ei tuo oo mitään verrattuna Mellunmäkeen [/quote] Olen joskus ollut Mellunmäki-metron kyydissä, mutta olen jäänyt pois viimeistään itiksessä. Miten Mellunmäessä tapahtuu? [/quote] No menepä rohkeasti Mellunmäen metrolla loppuun asti, ota silmä käteen ja katso. Itse en sinne enää mene vaikka maksettaisiin joten tule tänne kertomaan miten siellä pyyhkii nykyään.
[/quote] Metrossa ei ole kunnon ilmastointia, joten luulen että säästän Mellunmäen-elämysmatkan syksymäksi kun ilmat ovat viilenneet.
[/quote]
Elähän nyt :) kyllä sitä metrolla hilattiin viime kesänä vimosillaan paksuna vaikka oli superhelteet!
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 21:44"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 21:41"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 21:39"] [quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 21:35"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 21:33"] Ei tuo oo mitään verrattuna Mellunmäkeen [/quote] Olen joskus ollut Mellunmäki-metron kyydissä, mutta olen jäänyt pois viimeistään itiksessä. Miten Mellunmäessä tapahtuu? [/quote] No menepä rohkeasti Mellunmäen metrolla loppuun asti, ota silmä käteen ja katso. Itse en sinne enää mene vaikka maksettaisiin joten tule tänne kertomaan miten siellä pyyhkii nykyään. [/quote] Metrossa ei ole kunnon ilmastointia, joten luulen että säästän Mellunmäen-elämysmatkan syksymäksi kun ilmat ovat viilenneet. [/quote] Elähän nyt :) kyllä sitä metrolla hilattiin viime kesänä vimosillaan paksuna vaikka oli superhelteet!
[/quote] Olet supernainen, nostan sinulle hattua!
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 21:38"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 21:37"]
Ai Munkkiniemi on pahamaineinen? Jaahas.
[/quote] Ilmeisesti on, näin olen täällä tänään lukenut.
[/quote] Meillä on täällä esim. yksi kerjäläinen aina alepan edessä.
[/quote] Sano kaupunginosa Helsingistä missä kerjäläisiä ei ole? No ei varmaan USA:n eikä Venäjän lähetystöjen nurkilta, mutta muualta löytyy.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 21:42"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 21:40"]
[/quote] Näin oli, se pitää täysin paikkaansa.
[/quote] No höps, on edelleen Helsingin siisteimpiä ja rauhallisimpia alueita. Mutta lähelle on leiriytynyt romaniseurue ja romanikerjäläiset on löytäneet alueen.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 21:48"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 21:38"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 21:37"]
Ai Munkkiniemi on pahamaineinen? Jaahas.
[/quote] Ilmeisesti on, näin olen täällä tänään lukenut.
[/quote] Meillä on täällä esim. yksi kerjäläinen aina alepan edessä.
[/quote] Sano kaupunginosa Helsingistä missä kerjäläisiä ei ole? No ei varmaan USA:n eikä Venäjän lähetystöjen nurkilta, mutta muualta löytyy.
[/quote] Vartiokylässä en ole koskaan nähnyt kerjäläistä
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 21:40"]
[/quote] Asunnot kyllä ovat hinnoissaan.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 21:48"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 21:42"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 21:40"] Tänään oli aikaisemmin juttua, että Munkkiniemi on kamala paikka. :D [/quote] Näin oli, se pitää täysin paikkaansa. [/quote] No höps, on edelleen Helsingin siisteimpiä ja rauhallisimpia alueita. Mutta lähelle on leiriytynyt romaniseurue ja romanikerjäläiset on löytäneet alueen.
[/quote] Mutta kun vauva-palstalla luki että Munkka on nykyään täynnä naisten ahdistelijoita. Meinaatko ettei kaikki mitä täällä kirjoitetaan ollekaan totta? Uskallanko mennä ulos?
Mitä pahaa on romaanisedissä? Kyllä minä mielelläni kuuntelisin syvällisten kirjailijoiden mietteitä.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 21:52"]
Mitä pahaa on romaanisedissä? Kyllä minä mielelläni kuuntelisin syvällisten kirjailijoiden mietteitä.
[/quote] He ajavat naisia pyörällä takaa ja ahdistelevat, niin täällä vauva-palstalla tänään kirjoitettiin. En tiedä uskallanko enää mennä ulos.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 21:54"]
Romaanisetä? Hercule Poirot?
[/quote] Voi olla, onko hän romaani? En ole itse joutunut näiden romaanisetien uhriksi, joten en tiedä keitä tässä koplassa on mukana.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 21:46"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 21:44"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 21:41"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 21:39"] [quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 21:35"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 21:33"] Ei tuo oo mitään verrattuna Mellunmäkeen [/quote] Olen joskus ollut Mellunmäki-metron kyydissä, mutta olen jäänyt pois viimeistään itiksessä. Miten Mellunmäessä tapahtuu? [/quote] No menepä rohkeasti Mellunmäen metrolla loppuun asti, ota silmä käteen ja katso. Itse en sinne enää mene vaikka maksettaisiin joten tule tänne kertomaan miten siellä pyyhkii nykyään. [/quote] Metrossa ei ole kunnon ilmastointia, joten luulen että säästän Mellunmäen-elämysmatkan syksymäksi kun ilmat ovat viilenneet. [/quote] Elähän nyt :) kyllä sitä metrolla hilattiin viime kesänä vimosillaan paksuna vaikka oli superhelteet!
[/quote] Olet supernainen, nostan sinulle hattua!
[/quote]
Thanks dude! ;D nykyään asutaan Westendissä. Meni hermo.. Ei metroa ainakaan puoleen vuoteen.. ;s
Munkkiniemessä ahdistelijatkin ovat ns. parempaa ja sivistyneempää kansanosaa. Ahdistelevat naisia romaanit kainalossa.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 21:35"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 21:33"]
Ei tuo oo mitään verrattuna Mellunmäkeen
[/quote] Olen joskus ollut Mellunmäki-metron kyydissä, mutta olen jäänyt pois viimeistään itiksessä. Miten Mellunmäessä tapahtuu?
[/quote]
No menepä rohkeasti Mellunmäen metrolla loppuun asti, ota silmä käteen ja katso. Itse en sinne enää mene vaikka maksettaisiin joten tule tänne kertomaan miten siellä pyyhkii nykyään.