Paras Ikea-tuote?
Mikä on lempituotteesi Ikeasta? Oma suosikkini on ne 50snt maksavat puolen litran Pokal-lasit, hyvän kokoisia ja näköisiä.
Kommentit (104)
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 21:41"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 21:37"]
Entä mikä on paskin minkä olette ostanut?
Mä en tykännyt yhtään sellaisista ohuista värikkäistä muovisista leikkuulaudoista. Pakkauksessa oli 2 kpl. Menivät heti pesussa ihan mutkalle ja niistä alkoi muutaman kerran jälkeen irrota palasia.
[/quote]
Ai.. Mä oon tykännyt, ollut nyt puol vuotta käytössä ja ihan tiskikoneessakin käytän. Ihan hyvässä kunnossa.. Ei irtoa paloja tai ole mutkalla, ehkä oot saanut jonkun virheellisen setin.
[/quote]
Niissä lukee 50 astetta max. Liekö pessyt liian kuumassa?
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 21:41"]Se askeljakkara, puinen joka maksaa alle kympin! Mulla on ollut varmaan kuusi vuotta se päivittäisessä käytössä ja se on edelleen älyttömän tukeva. Maalasin sen ostettuani haluamani näköiseksi, sitten kun alkoi tympiä se niin hioin ja maalasin uudestaan. Nyt meinaan ostaa toisen samanlaisen, on se niin näppärä.
[/quote]
Mä tykkään siitä kans! Mulla on niitä kertynyt kolme. Kaikki on käytössä ja mä oon myös maalannut ne haluamani värisiks. Suosittelen!
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 21:49"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 21:41"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 21:37"]
Mä en tykännyt yhtään sellaisista ohuista värikkäistä muovisista leikkuulaudoista. Pakkauksessa oli 2 kpl. Menivät heti pesussa ihan mutkalle ja niistä alkoi muutaman kerran jälkeen irrota palasia.
[/quote]
Ai.. Mä oon tykännyt, ollut nyt puol vuotta käytössä ja ihan tiskikoneessakin käytän. Ihan hyvässä kunnossa.. Ei irtoa paloja tai ole mutkalla, ehkä oot saanut jonkun virheellisen setin.
[/quote]
Niissä laudoissahan lukee ettei niitä saa pestä pesukoneessa, joten en yhtään ihmettele jos menevät pesussa hajalle.
[/quote]
Missä niissä on käsinpesumerkki?
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 21:49"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 21:41"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 21:37"] Entä mikä on paskin minkä olette ostanut? Mä en tykännyt yhtään sellaisista ohuista värikkäistä muovisista leikkuulaudoista. Pakkauksessa oli 2 kpl. Menivät heti pesussa ihan mutkalle ja niistä alkoi muutaman kerran jälkeen irrota palasia. [/quote] Ai.. Mä oon tykännyt, ollut nyt puol vuotta käytössä ja ihan tiskikoneessakin käytän. Ihan hyvässä kunnossa.. Ei irtoa paloja tai ole mutkalla, ehkä oot saanut jonkun virheellisen setin. [/quote] Niissä laudoissahan lukee ettei niitä saa pestä pesukoneessa, joten en yhtään ihmettele jos menevät pesussa hajalle.
[/quote]
Olen se jolla ne hajosi ja en ole pessyt niitä tiskikoneessa, joten siksi eivät ole hajonneet. En tiedä mistä niin luit koska viestissäni ei ainakaan niin lue? Niissä on painettunakin se etteivät kestä tiskikonepesua, siksi pesinkin käsin. Mutta mutkalle menivät ja kohta oli palanen irti.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 21:41"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 21:37"]
[/quote]
[/quote]
Mulla oli kans niitä, mutta meni mutkalle pesukoneessa. Muuten kyllä tykkäsin kovasti :) Ehkä lisää värivaihtoehtoja, itselläni tais olla punainen ja vihreä.
Meiltä myös ääni Antilop-syöttötuolille! Tosi helppo putsata yms. Meillä on niitä kaksi, toinen on suihkussa apuna.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:12"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:09"]
Energiasäästölamput jotka ovat 2 kappaleen pakkauksessa, toinen niistä on usein rikki. Ne on hyvä joka kerta tarkistaa, että ovat kunnossa. Kerran lähes jokaisessa pakkauksessa toinen oli rikki. Olivat kyllä halpojakin, mutta miksi myydä jo valmiiksi rikkinäisiä.
[/quote]
No meillä ostetaan niitä myös eikä koskaan ole yksikään ollut rikki. Missä Ikeassa käytte? Vantaalla ei ainakaan rikkinäisiä ole vastaan tullut.
[/quote]
Rikkinäisiä lamppuja on myyty RAISION IKEASSA.
Onko muuten Ikean käsipyyhkeissä ripustuslenksua?
Meillä oli sellainen puolikorkea tuoli lapselle syöttötuolivaiheen jälkeen. Helkkarin hyvä istua, mutta meni siskon perheen lapsille. 365 pannuille täältä myös ääni!
Googlatkaa muuten aina ikeaa ostaessa ikea malm hack tms.
Mä olen paljon muuttanut ikeasta ostettuja huonekaluja sellaisiksi kuin olen halunnut, ja olen ollut tyytyväinen.
Tää on yks mun suosikkihackseja malmille - http://cdn.sheknows.com/articles/2013/10/top-10-ikea-hacks-from-around-the-web-8.jpg noita päälle liimattavia koristeita saa ostettua netistä halvalla.
Vittsjö hacksina, mulla on itse asiassa se tuollaisena olohuoneessa, oli helppoa tehdä, ja mulla on vittsjö sarjan pöytä eteisen konsolipöytänä, en vain löytänyt sellaista konsolipöytää minkä olisi halunnut, niin tein sen sitten vittsjösta-
http://www.homeheartcraft.com/resources/ikea%20coffee%20table%20hack%204.JPG
Ai niin, ja lisään vielä, että katsokaa kans superfront kauppa bestå hackseille, sieltä saa mm. marmorilaattaa bestån päälle, jopa guatemala marmoria sai yhdessä välissä.
Ja yksi asia, joka muuttaa ikean halpojakin sohvia kivan näköisiksi on jalkojen vaihto, esim. prettypegs kaupasta saa, ja se on halpaa kans.
Ostettiin Fräjan-pyyhkeitä ja muutaman vkon käytön jälkeen voin vain todeta että mukavimmat pyyhkeet ikinä? :) Tykkään myös tuoksukynttilöistä ja valkoisesta Hemnes-sarjasta.
Pari hyvää veistä on tullut Ikeasta hankittua jo vuosia sitten. En silti varauksetta lähtisi kaikkia veitsiä suosittelemaan, kun en nykyistä laatua niiden suhteen tiedä.
Taipuvat leikkulaudat ovat kyllä käteviä.
Lautaset, lasit ja kipot & kupit ovat edullisia ja kestävät käytössä hyvin.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 03:25"]
Kylpypyyhkeet
[/quote]
Minkä nimiset pyyhkeet? Tarttiisin uusia kylpypyyhkeitä.
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 17:47"]
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 03:25"]
Kylpypyyhkeet
[/quote]
Minkä nimiset pyyhkeet? Tarttiisin uusia kylpypyyhkeitä.
[/quote]
Sellainen paksu (lämpöluokkaa 5) oleva peitto. Ihanan muhkea, ilmava ja pehmeä ja nukun sillä ympäri vuoden. Maksoi muistaakseni noin 20-30 euroa. Kaikki vieraatkin ovat peittoa aina ihastelleet ja luulleet sen olevan kovinkin kallis, mutta Ikea yllättää!
Ikean paristot ja energiansäästölamput käytössä meilläkin.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 23:21"]365 paistipannut.
Mies on innokas kokkailija ja vaikka miten varottiin niin kaikki kalliitkin paistipannut meni aina lopulta pilalle. Sitten kuultiin tutun tutun tutulta huhu että monessa ammattikeittiössäkin käytetään 365-merkkiä ja kokeiltiin asiaa ja törkeän hyvät paistinpannut! Mutta kestää ihan yhtä kauan hyvänä kuin kalliit ja hinta kymmenyksen verrattuna niihin.
Suosittelen todellakin!
[/quote]
Mutta ne perkeleet on menneet huonontamaan laatua! Kahva ei ennen kuumentunut, nyt ei pysty pitämään kiinni ilman kinnasta jos vähänkin enemmän jotain paistaa. Samoin kahvat meidän uudemmissa notkuvat hieman, vanhoissa ei.
[/quote]
[/quote]
Niissä laudoissahan lukee ettei niitä saa pestä pesukoneessa, joten en yhtään ihmettele jos menevät pesussa hajalle.