Aihe vapaalla oli ennen kivoja, henkisesti terveitä ihmisiä
Nyt joka kolmas aloitus on kuin mt-potilaan kirjoittama. Voidaanko Suomessa todella näin huonosti vai terrorisoiko Aihe vapaata vain muutama mt-potilas?
Kommentit (14)
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 20:22"]
Nyt joka kolmas aloitus on kuin mt-potilaan kirjoittama. Voidaanko Suomessa todella näin huonosti vai terrorisoiko Aihe vapaata vain muutama mt-potilas?
[/quote]
Voidaan. Olen tehnyt saman havainnon muuallakin somessa kuin AV:llä.
Ainakin sekopäisen kateellisia on kirjoittanut Säde-vauvan ketjuun. Ihmeellisen ilkeästi haukkuvat Säteen vanhempia ja eivät.soisi heille vakuutusrahaa. Siis todella kamalia viestejä.
Tänne on tullut ammatti(?)trolleja, jotka tietenkin sotkevat asiaa, mutta muuten väitteesi ei pidä paikkaansa, sillä aika ajoin täällä nostetaan vanhoja ketjuja ja aiheethan ovat tasoa sattuuko perseeseen paneminen hirveästi tai kaverillani ei ollut posliini - voi kamala!
Olen roikkunut täällä silloin tällöin jo 17 vuoden ajan ja AINA on valitettu, että ennen täällä oli kaikki paremmin. =)
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 20:25"]Ainakin sekopäisen kateellisia on kirjoittanut Säde-vauvan ketjuun. Ihmeellisen ilkeästi haukkuvat Säteen vanhempia ja eivät.soisi heille vakuutusrahaa. Siis todella kamalia viestejä.
[/quote]
Ootko tosiaan sitä mieltä, että niille kuuluu ne Ifin maksamat sekä hyväntahtoisten höynäytettyjen rahat? Eikö sun mielestä ne lahjoitusrahat kuuluisi antaa Hyväntekeväisyyteen?
Silloin, kun sivusto oli vielä Äitien palsta, niin ilmapiiri ja aiheet olivat ihan muuta. Olen ehkä alkuperäisiä palstalijoita melkein 18v takaa. Olin sitten yli 10 vuotta poissa ja nyt satunnaisesti täällä käyn. On kyllä muuttunut taso ikävämpään suuntaan. Tosin huolestuttaa, jos omat varttuneet lapset kirjoittelisivat ja lukisivat tällaisia juttuja. Tosin poikia ovat, joten tuskin innostaa.
Tää on provojen temmellyskenttä, kuten näkyy helposti jo joistain otsikoista...
Samaa mieltä! Täällä oli ennen ihan loistavaa läppää, mehukkaita ja uskottavia provoja sekä mahtavaa kielellistä akrobatiaa. Myös normaaleja aikuisten naisten huolia ja muita juttuja. Nyt palsta on vaan enimmäkseen ahdistava ja naisvihaa täysi. Tästä on tullut tyhmien teinien ja mt-potilaiden palsta. Kiitos ip-lehtien, jotka toivat palstan koko kansan tietoisuuteen!
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 20:44"]Samaa mieltä! Täällä oli ennen ihan loistavaa läppää, mehukkaita ja uskottavia provoja sekä mahtavaa kielellistä akrobatiaa. Myös normaaleja aikuisten naisten huolia ja muita juttuja. Nyt palsta on vaan enimmäkseen ahdistava ja naisvihaa täysi. Tästä on tullut tyhmien teinien ja mt-potilaiden palsta. Kiitos ip-lehtien, jotka toivat palstan koko kansan tietoisuuteen!
[/quote]
Komppaan!
Palsta on muutaman sekopään mellastuksen vuoksi tälläisessä kunnossa. Ei kommentteja asiattomiin viesteihin, korkeintaan poistopyyntö. Suomi24:n uudistus ajoi osan sikäläisistä pöntöistä tänne.
Terve! Henkinen ihminen