Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hammassärky :(

Vierailija
01.08.2015 |

Mulla on ylhäällä aivan tajuttoman kipeä hammas+ ien särkee kovasti. Hampaalla ei pysty puremaan tippaakaan :( Sydämentykytys tuntuu. Sinällään ei vihlo yhtään ? Kummallinen särky .

Ei oikein auta burana ei panadol...Mistähän tässä voisi olla kyse. Inhoan hammaslekuria, joten toivottavasti tajuaa rauhoittua muutaman päivän sisällä :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lääkäriin.
.
Tuttavalla on vuosien piina hampaan takia. Tulehdus on ollut vuosia leukaluussa ja on edelleen. Kamala.

Vierailija
2/5 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä menet hammaslääkäriin ja päivystykseen vielä jos tuosta pahenee, voit saada jonkun tulehduksen keskushermostoon tai kuolion tuon takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita vedellä hammaslangalla se väli. Mulla se on auttanu ientulehduksesta tuleviin kipuihin mutta hampaan tietenkin korjatat hammaslääkärillä.

Vierailija
4/5 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurihoitoa tiedossa... jos ei särkylääkkeet auta edes hetkellisesti. Vihlooko kylmä tai kuuma? Jos on tavallinen reikä, niin siihen yleensä auttaa särkylääkkeet sekä kuuman kahvin juominen hieman puuduttaa suuta. Mutta jos kuuma vihloo niin silloin siellä on jokin mätäpesäke syvemmällä. Heti maanataina vaan soitat itsellesi akuuttiajan. Hammassäryn kanssa ei tarvitse sinnitellä.

Vierailija
5/5 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, viikonloppuna tai viimeistään maanantaina päivystykseen. Älä juo tai syö kuumaa, se vain pahentaa. Minä sain lohjenneesta hampaasta järjettömän säryn, vaikka muuten hammas oli terve (ei paikkaa eikä alkavaa reikää eikä näkyvää lohkeamaa). Tavalliset särkylääkkeet eivät auttaneet yhtään. Hammas oli pakko vetää pois, mutta onneksi särky lakkasikin kuin seinään.