Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teillä tehdään kanapasta?

Vierailija
05.03.2022 |

Olen kymmenen vuotta tehnyt kastikkeen pastalle samalla tavalla: broileria, paprikaa, sipulia, tomaattipyrettä jauhoja, kanalientä, kermaa, sulatejuustoa, mausteita ja välillä purkki ananasta sekaan. Olisi kiva vaihteeksi kokeilla jotain muuta, millaisen ohjeen olet kokenut hyväksi?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun paras kanakastike joka syödään kylläkin riisin kanssa:

Sipulia ja curryä kuullotetaan öljyssä, lisätään kanafileesuikaleet, paistellaan niihin pinta. Sitten pannulle vettä niin että kanapalat peittyvät sekä 1/4 tai 1/2 kanaliemikuutiota. Annetaan porista kunnes vesi on haihtunut. Lisätään kermaa pienittyä säilykepersikkaa purkillinen, ei sitä sen nestettä. Sitten purkillinen kermaa ja kuumennetaan. Ota pannu liedeltä ja päälle vielä puolikas-3/4 Aura-juustokuutio murusteltuna. Sekoita joukkoon.

Vierailija
2/4 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliiviöljybasilikavalkosipulimarinadikastikkeen kanssa uuniin palojen paistamisen jälkeen kymmeneksi minuuksi/vartiksi. Suolaa ja pippuria päälle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo sekasotku. Itse laitan broilerin fileesuikaleita, paprikaa ja maustettua ruokakermaa tai tuorejuustoa.

Vierailija
4/4 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kypsennetään kana ja pasta. Sekoitetaan ne lautasella. Vähän suolaa voi laittaa.