Lue keskustelun säännöt.
  Alue: Aihe vapaa

Miten teillä tehdään kanapasta?
05.03.2022 | 
                  Olen kymmenen vuotta tehnyt kastikkeen pastalle samalla tavalla: broileria, paprikaa, sipulia, tomaattipyrettä jauhoja, kanalientä, kermaa, sulatejuustoa, mausteita ja välillä purkki ananasta sekaan. Olisi kiva vaihteeksi kokeilla jotain muuta, millaisen ohjeen olet kokenut hyväksi?
Kommentit (4)
Oliiviöljybasilikavalkosipulimarinadikastikkeen kanssa uuniin palojen paistamisen jälkeen kymmeneksi minuuksi/vartiksi. Suolaa ja pippuria päälle
Sisältö jatkuu mainoksen alla
  Sisältö jatkuu mainoksen alla
  Outo sekasotku. Itse laitan broilerin fileesuikaleita, paprikaa ja maustettua ruokakermaa tai tuorejuustoa.
Kypsennetään kana ja pasta. Sekoitetaan ne lautasella. Vähän suolaa voi laittaa.
Alue: Aihe vapaa

Mun paras kanakastike joka syödään kylläkin riisin kanssa:
Sipulia ja curryä kuullotetaan öljyssä, lisätään kanafileesuikaleet, paistellaan niihin pinta. Sitten pannulle vettä niin että kanapalat peittyvät sekä 1/4 tai 1/2 kanaliemikuutiota. Annetaan porista kunnes vesi on haihtunut. Lisätään kermaa pienittyä säilykepersikkaa purkillinen, ei sitä sen nestettä. Sitten purkillinen kermaa ja kuumennetaan. Ota pannu liedeltä ja päälle vielä puolikas-3/4 Aura-juustokuutio murusteltuna. Sekoita joukkoon.