Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos on tavalliset kasvot, hiukset kannattaa värjätä punertaviksi/tummiksi...

Vierailija
01.08.2015 |

eikä pitää vaaleina/vaalentaa. Vaaleat hiukset saavat tavalliset/mitäänsanomattomat kasvot näyttämään entistä valjummilta.

Minusta vaalea hiusväri on siis kaikista vaativin. Toki myös pikimusta, mutta kaikki siltä väliltä ovat parempi vaihtoehto sellaiselle, jonka kasvot ovat tavalliset tai ei niin kauniit.

Oletteko huomanneet saman?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Mulla oli vaaleat vähän aikaa ja kyllä oli valju naama ja näytti vanhemmalle ja väsyneelle.

Vierailija
2/10 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tietää että onko naama liian valju? Onko siihen jotain mittaria. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleita on niin montaa sävyä!
Itselläni raidoitetut vaaleat hiukset, semmoiset kuin Jennifer Anistonilla, niin malliltaan kuin väriltään.
Sopii paremmin kun se aiempi tumma.
Eikä minunkaan naama mikään ihmeempi ole väreiltään kun on vaaleat kulmakarvat ja ripset.
Toki käytän kevyttä päivämeikkiä.

Vierailija
4/10 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kyllä täysin eri kokemus. Blondit hiukset lähinnä kaunistaa, ongelma on se ihmiset yleensä värjää hiuksensa aivan liian vaaleiksi tai liian lämpimän sävyiseksi, joka sopii todella harvan suomalaisen väritykseen.

Vierailija
5/10 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule jos on luontaisesti blondi niin einiitä hiuksia ihan noin vain värjätäkään...mulla ei kestä värit päässä 3 vkoa kauempaa ja sit saa jatkuvasti olla värjäämässä. Ei kiitos.

Vierailija
6/10 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 17:56"]

Kuule jos on luontaisesti blondi niin einiitä hiuksia ihan noin vain värjätäkään...mulla ei kestä värit päässä 3 vkoa kauempaa ja sit saa jatkuvasti olla värjäämässä. Ei kiitos.

[/quote]

laita suoraväriä niin kestää, ei saa millään pois.

Vierailija
7/10 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä riippuu siitä, mikä kellekin sopii. Mulla on luontaisesti tummat hiukset eikä vaaleat pue ollenkaan, mutta monelle luontaisesti blondille sopii blondit.

Vierailija
8/10 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jouduin lomalla värjäämään itse hiukset ja tietenkin liian tummiksi, nyt on pakko meikata joka kauppareissulle kun muuten näytän ihan oudolta.

Vierailija
9/10 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan! Kasvojen värin ja ihon värin tulee sopia yhteen. Itse mokasin nuorena ja värjäsin punaiseksi (mulla on pisamia). Ei muuten sopinut mun ihon sävyyn, toisin kuin blondi.

Värianalyysi oikein tehtynä toimii!

Vierailija
10/10 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumma hiusväri kaunistamaan tavallisia kasvoja? Only in Finland!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi