Kuinka monet aurinkolasit omistat?
Kommentit (21)
Mulla on yhdet lasit käytössä. Sitten on edelliset, jo aika naarmuuntuneet lasit, jotka ajattelin viedä varalaseiksi autoon. Sitten on toisessa autossa halpislasit, jotka jouduin ostaa joltain reissulta, kun jäi aurinkolasit kotiin.
kolmet. kaikki ovat myös silmälasit, joten kahdet ovat vanhoilla vahvuuksilla, eli varakäytössä. toiset näistä vanhoista on aina autossa, toiset mökillä.
Yhdet, mutta eipä niitä juuri tuu käytettyä.
Kahdet, joista tosin vain toisia käytän
Yhdet vain, koska olen rillipää. Nuo ainoat aurinkolasit ovat omilla vahvuuksilla ja maksoivatkin sen verran, ettei sellaisia useampia voi olla. Aika harvoin tulee käytettyä. Pyöräillessäkin laitan yleensä lippiksen pyöräilykypärän alle aurinkosuojaa antamaan, vaikka tuo sitten hiostaakin päätä.
Kahdet. Eilen just ostin noi toiset varalle.
Yhdet, vahvuuksilla, ja ne eivät ole koskaan oikeassa paikassa oikeaan aikaan, eli aivan turhat :( Hukassakin olivat yli vuoden...
Tilasin viime vuonna Kiinasta laseja. Nyt niitä on ehkä 30 kpl.
Parit vahvuuksilla, lisäksi lukuisia vanhoja joita voi käyttää satunnaisesti jos ei tarvitse kovin pitkälle nähdä, esim. omalla pihalla tai rannalla.
Yhdet coverit. Ovat jo niin käytetyt että uudet tarttis. Parit lasit on ollu vahvuuksilla,mutta tykkään covereista .
Ehkä viidet, mutta käytän vain yksiä
Polaroidin laseja, jotka ovar kevyet ja näyttävät hyviltä.
Ei yksiäkään. Pitäisi kyllä ostaa sellaiset omien lasien päälle laitettavat lasit. Saan helposti päänsärkyä näistä kirkkaista keleistä niin ei tule ulkona käytyä ja siksi ei ole tullut ostettua.
Aika monta, mutta niistä monista käytän vaan kolmee paria 😎
3 paria: 1 urheiluun, 1 vaaleammat pilottilasit autoiluun ja 1 tummat klassiset arskat muovikehyksillä.
20-30 paria. Tulee aina ulkomaanmatkoilla ostettua uusia.
Yhdet, sellaiset optikkoliikkeen silmälasitarjoukseen sisältyneet. Mutta kun sen tarjouksen mukaan muistaakseni aurinkolaseissakin piti olla vahvuudet, niin näis ei kyl oo. Mielestäni linsseinä värilliset muovit, kaiken lisäksi sangat punertavat, joten ei tuu pidettuä. Ja itse asiassa ei mulla siinä ostoa tehdessä mitään suurta halua näihin aurinkolaseihin ollutkaan. Ei oo tullu käytettyä.
Kiitos aloituksesta, joka on Jotain Muuta.
Mulla kahdet: autoilulasit ja sitten tyylikkäät kaupunki-brassailulasit.