Pride-kulkue Hämeenlinnassa
Jotain rummutusta ja melua tuolta ulkoa kuuluu.
Jotenkin yllätyin, että näitä Pridejä vieläkin pidetään ja vielä lisääntyvissä määrin?!
Kommentit (44)
En minä tiedä ihmisten seksuaalista suuntautumista, koska arkipäivän tilanteissa sillä ei ole minulle mitään merkitystä. Siksi tuntuu kummalliselta, että vuonna 2015 täytyy marssia sen puolesta, että joku on homo ja haluaa olla sitä julkisesti. Eikö voitaisi yksinkertaisesti päättää, että jos haluaa suuntautumisensa näkyvän, niin pitää jotain nimilapun kaltaista kilpeä rintapielessä ja siinä olisi teksti "julkihomo". Silloin saisi ansaitsemansa huomion ja me muut voisimme jatkaa elämäämme kaikessa rauhassa, koska asialla ei ole mitään merkitystä muussa kuin parinvalinnassa. Vaikka joskus juttelen kanssaosteskelijoille niin en ole kaupan hedelmätiskillä etsimässä elämäni miestä, joten jos joku siellä moista pelkää, niin homokyltillä siitä selviää.
Palsta pullollaan sairaita homoja, ylläpitoa myöten. Hyi
Kakkireiän sankarit kävelyllä, ihanaa.
"Olet hyvä esimerkki miksi näitä vielä tarvitaan"
helvrtin hyvä perustelu heiii. Samaa voisi sanoa hetkinen hmm ihan kaikesta. Ihmiset eivät ole yksimielisiä. Ja ne jotka eivät ole samaa mieltä sinun kanssa saavat näiden tapahtumien myötä vain enemmän syytä olla eri mieltä. Sekä tuo pakottaminen eli "jos et ole samaa mieltä niin marssitaan kaduilla"
ja näin ihminen (kuten minä) jota ei ole kiinnostunut vittuakaan kenenkään suuntautumisesta alkaa vituttamaan teidän katsominen.
Kaikkien on pakko hyväksyä homot!
Homot eivät sentään käy väkivaltaisesti sivullisten kimppuun toisin kuin vastustajat Jyväskylässä.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 16:46"]Homot eivät sentään käy väkivaltaisesti sivullisten kimppuun toisin kuin vastustajat Jyväskylässä.
[/quote]
Mutta homot huijaavat rahat vanhuksilta.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 16:44"]"Olet hyvä esimerkki miksi näitä vielä tarvitaan"
helvrtin hyvä perustelu heiii. Samaa voisi sanoa hetkinen hmm ihan kaikesta. Ihmiset eivät ole yksimielisiä. Ja ne jotka eivät ole samaa mieltä sinun kanssa saavat näiden tapahtumien myötä vain enemmän syytä olla eri mieltä. Sekä tuo pakottaminen eli "jos et ole samaa mieltä niin marssitaan kaduilla"
ja näin ihminen (kuten minä) jota ei ole kiinnostunut vittuakaan kenenkään suuntautumisesta alkaa vituttamaan teidän katsominen.
[/quote]
Ole ihan vapaasti kiinnostumatta, mutta älä kiusaa esimerkiksi loukkaavilla puheilla, joista tässä ketjussa on monta esimerkkiä.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 16:49"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 16:44"]"Olet hyvä esimerkki miksi näitä vielä tarvitaan"
[/quote]
Ole ihan vapaasti kiinnostumatta, mutta älä kiusaa esimerkiksi loukkaavilla puheilla, joista tässä ketjussa on monta esimerkkiä.
[/quote]
Mikä vika on siinä että kysyy haiseeko paska?
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 16:51"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 16:49"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 16:44"]"Olet hyvä esimerkki miksi näitä vielä tarvitaan"
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Haisetko sinä paskalle?
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 15:50"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 15:48"]Mihin hintit oikein pyrkii noilla marsseillaan? [/quote] Mm. siihen, että meitä ei enää haukuttaisi hinteiksi.
[/quote]Mitä te sitten olette?
Hmm, kyllä minua välillä joku typerys haukkuu vaikka läskiksi tai lutkaksi, luultavasti sukupuoleni vuoksi/muuten vaan. Sanon tällaiselle haukkujalle suorat sanat tai ignooraan, ei mua ala itkettää joka kerta kun joku toinen osoittaa tyhmyytensä, enkä tarvitse kulkuetta saadakseni olla olemassa sellaisena kuin olen. -ap
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 17:13"]Hmm, kyllä minua välillä joku typerys haukkuu vaikka läskiksi tai lutkaksi, luultavasti sukupuoleni vuoksi/muuten vaan. Sanon tällaiselle haukkujalle suorat sanat tai ignooraan, ei mua ala itkettää joka kerta kun joku toinen osoittaa tyhmyytensä, enkä tarvitse kulkuetta saadakseni olla olemassa sellaisena kuin olen. -ap
[/quote]
Mutta homot tarvitsee.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 16:52"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 16:51"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 16:49"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 16:44"]"Olet hyvä esimerkki miksi näitä vielä tarvitaan"
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Haisetko sinä paskalle?
[/quote]
Välillä.
Joko on ohi, uskaltaako lähteä ulos?
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 16:51"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 16:49"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 16:44"]"Olet hyvä esimerkki miksi näitä vielä tarvitaan" helvrtin hyvä perustelu heiii. Samaa voisi sanoa hetkinen hmm ihan kaikesta. Ihmiset eivät ole yksimielisiä. Ja ne jotka eivät ole samaa mieltä sinun kanssa saavat näiden tapahtumien myötä vain enemmän syytä olla eri mieltä. Sekä tuo pakottaminen eli "jos et ole samaa mieltä niin marssitaan kaduilla" ja näin ihminen (kuten minä) jota ei ole kiinnostunut vittuakaan kenenkään suuntautumisesta alkaa vituttamaan teidän katsominen. [/quote] Ole ihan vapaasti kiinnostumatta, mutta älä kiusaa esimerkiksi loukkaavilla puheilla, joista tässä ketjussa on monta esimerkkiä. [/quote] Mikä vika on siinä että kysyy haiseeko paska?
[/quote]
Jospa kysyisit itseltäsi, sinähän se itseäsi lähinnä olet ja todennäköisin hajunlähde.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 15:53"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 15:52"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 15:35"]
Hämeenlinnassa on aihetta pitää.
[/quote]
Kuinka niin? En minä ole huomannut, että täällä oltaisiin suvaitsemattomia homoja kohtaan. ap
[/quote]
No, minä olen asunut täällä lesbona viitisen vuotta ja ovat olleet elämäni hirveimpiä vuosia.
[/quote]no painu sitten vaikka Tukholmaan.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 15:38"]
Haiseeko paska?
[/quote]
Ohikulkutielle asti tulee paskan haju.