Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bloggaajat ja humblebrag

Vierailija
01.08.2015 |

Millaisia humblebrag-postauksia olette huomanneet bloggaajilla? Nimiä ei välttämättä tarvise mainita, ettei ketju katoa. Itse törmäsin sellaiseen, jossa bloggaaja ihan ihmetteli, eivätkö kaikki voikaan tehdä elämällään mitä haluavat? Kas, hän kun on aina ollut kympin tyttö, mutta silti kaunis ja urheilullinen (ettei vaan kukaan luule nörtiksi), saanut aina kehuja ja stipendejä. Mutta jotkuthan ovat tosiaan huonompia, eivätkä saavuta elämässä kaikkea mitä haluavat. Ai kuinka kamalaa sen täytyykään olla!

Mikä tämmöisissä postauksissa on oikein ideana? Minä olen fiksu, kaunis ja menestynyt (onhan minulla sentään ihan peräti blogi) ja sinä taas ruma ja huono, voivoi.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:10"]

Voihan se olla ettei se ole humblebragia.

Jotkuthan voi oikeasti ihmetellä tuollaista, suojattu lapsuus, alhainen äo, ja totaalinen itsekeskeisyys voi hyvinkin saada aikaan ihmisiä, jotka ovat oikeasti tuollaisia.

Mä tunnen esim. yhden tuollaisen tyypin, se ei ole millään tavalla paha ihminen, mutta se on elänyt todella suojatun, varakkaan lapsuuden ja se ei ihan oikeasti tiennyt, että joissakin perheissä lapsia pahoinpidellään. Sen mielestä tuollaiset jutut on vain fiktiota kirjoista ja elokuvista....

[/quote]No vähän tyhmä pitää kyllä olla...

Vierailija
2/18 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh tulee heti mieleen eräs, joka jaksaa aika ajoittain päivitellä vyötärönsä pienuutta.. Jos asia oikeesti vaivaisi niin pullaa vaan naamaan niin varmasti kasvaa. Tai eräs joka valittaa leveästä lantiostaan ja metrikoivistaan. Ymmärtäisin jos tuo ensiksi mainittu päivittelisi vaikka kasvonpiirteitään ja toinen esim nenäkyömyään, mutta ehei, valitetaan vaan niistä mistä tietää että saa kehuja ja mihin oikeasti ollaan tyytyväisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en oikein tiedä mitä tuo humblebrag tarkoittaa, selittäisittekö? :)

Vierailija
4/18 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:31"]

Heh tulee heti mieleen eräs, joka jaksaa aika ajoittain päivitellä vyötärönsä pienuutta.. Jos asia oikeesti vaivaisi niin pullaa vaan naamaan niin varmasti kasvaa. Tai eräs joka valittaa leveästä lantiostaan ja metrikoivistaan. Ymmärtäisin jos tuo ensiksi mainittu päivittelisi vaikka kasvonpiirteitään ja toinen esim nenäkyömyään, mutta ehei, valitetaan vaan niistä mistä tietää että saa kehuja ja mihin oikeasti ollaan tyytyväisiä.

[/quote]

Tunnistin molemmat :)

Vierailija
5/18 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:31"]Heh tulee heti mieleen eräs, joka jaksaa aika ajoittain päivitellä vyötärönsä pienuutta.. Jos asia oikeesti vaivaisi niin pullaa vaan naamaan niin varmasti kasvaa. Tai eräs joka valittaa leveästä lantiostaan ja metrikoivistaan. Ymmärtäisin jos tuo ensiksi mainittu päivittelisi vaikka kasvonpiirteitään ja toinen esim nenäkyömyään, mutta ehei, valitetaan vaan niistä mistä tietää että saa kehuja ja mihin oikeasti ollaan tyytyväisiä.
[/quote]

Niinpä!

Vierailija
6/18 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:33"]

[/quote]

[/quote]

ketä ovat?

Vierailija
7/18 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:34"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:33"]

[/quote]

[/quote]

ketä ovat?
[/quote]

Ei nimiä, tai keskustelu poistuu. Ja jos et tiedä niin mitä väliä näillä oikeesti sulle?

Vierailija
8/18 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Miten ne kasvonpiirteet ja nenäkyömy hankaloittavat elämää niin, että niistä pitäisi valittaa? Vartalon mittasuhteet sen sijaan vaikuttavat pukeutumiseen aikalailla, mikä minusta on ihan luontevaa mainita, jos sattuu olemaan muotibloggaaja, joka kertoo asuvalinnastaan tai vaatehankinnoistaan.

Vierailija
9/18 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:37"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:31"]

[/quote]

Miten ne kasvonpiirteet ja nenäkyömy hankaloittavat elämää niin, että niistä pitäisi valittaa? Vartalon mittasuhteet sen sijaan vaikuttavat pukeutumiseen aikalailla, mikä minusta on ihan luontevaa mainita, jos sattuu olemaan muotibloggaaja, joka kertoo asuvalinnastaan tai vaatehankinnoistaan.
[/quote]

Voi lol. Et varmaan oo noita blogeja lukenut kun et tiedä miten asiat ilmaistaan. Ja nenäkyömystä voisin olla jopa samaa mieltä ettei hankaloita, mutta kasvonpiirteet on muotibloggaajalle joka elää somesta, erittäin tärkeät...

Vierailija
10/18 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:32"]

[/quote]

Humblebrag tarkoittaa itsensä ylentämistä siten, että haukkuu jotain ominaisuuttaan, jota yleisesti pidetään hyvänä. Esim. "Voi kun minua hävettää, kun olen näin pitkä ja hoikka, siis katsokaa nyt näitä jalkojanikin, ne tuntuvat jatkuvan ikuisuuksiin. Te muut olette niin söpöjä kun teillä on normaalit jalat, minä näytän ihan hevoselta." Ihan yleisesti on kuitenkin tiedossa, että hoikkuutta, pituutta ja erityisesti pitkiä jalkoja pidetään kauniina piirteinä. Kuka nyt oikeasti haluaisi olla lyhytjalkainen? Ihan oikeasti?

Vierailija
11/18 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:41"]

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:32"]

[/quote]

Humblebrag tarkoittaa itsensä ylentämistä siten, että haukkuu jotain ominaisuuttaan, jota yleisesti pidetään hyvänä. Esim. "Voi kun minua hävettää, kun olen näin pitkä ja hoikka, siis katsokaa nyt näitä jalkojanikin, ne tuntuvat jatkuvan ikuisuuksiin. Te muut olette niin söpöjä kun teillä on normaalit jalat, minä näytän ihan hevoselta." Ihan yleisesti on kuitenkin tiedossa, että hoikkuutta, pituutta ja erityisesti pitkiä jalkoja pidetään kauniina piirteinä. Kuka nyt oikeasti haluaisi olla lyhytjalkainen? Ihan oikeasti?

[/quote]Okei kiitos, olin ymmärtänyt sen väärin.

Vierailija
12/18 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän leveästä lantiosta valittaminen ole humblebragia. Vai haluaako joku oikeasti niin leveän lantion, että vaatteiden ostaminen on hankalaa?

Vierailija
13/18 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:47"]Eihän leveästä lantiosta valittaminen ole humblebragia. Vai haluaako joku oikeasti niin leveän lantion, että vaatteiden ostaminen on hankalaa?
[/quote]

Lol ei tällä bloggaajalla nyt NIIN leveä lantio ole, että se on vaateostoksia haitannut.

Nyt on joillain mennyt tosi kovaa ja korkealta ohi tää keskustelu...

Vierailija
14/18 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:47"]

Eihän leveästä lantiosta valittaminen ole humblebragia. Vai haluaako joku oikeasti niin leveän lantion, että vaatteiden ostaminen on hankalaa?

[/quote]

Siis toi bloggaaja kuvittelee, että sillä on joku mahtava ghetto booty, ja se korostaa sitä sen leveää lantiota sen takia.

Sillä kostu pikkupöksyt joskus instassakin, kun jotkut miehet kommentoi sen videoon, että ooh mikä megapersaus :D

Se oli huvittavaa, ihan kuin sitä ei olisi kukaan kehunut ikinä, kun jotkut random miesten kommentit jossain instassa sai sen ihan raiteiltaan innosta.

Vierailija
15/18 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi ettei tämän ah_niin_kamalan_kapeavyötärön vyötärö edes ole erityisen kapea. Ihan normaali. 

Vierailija
16/18 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:57"]

Paitsi ettei tämän ah_niin_kamalan_kapeavyötärön vyötärö edes ole erityisen kapea. Ihan normaali. 

[/quote]

Photaroi kans rajusti kuviaan, on todellisuudessa vähän paksu ja lyhyehkö.

Vierailija
17/18 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreivitär ja varmaan moni muukin blogaaja tuo jatkuvasti esiin miten monta tuntia tekee töitä viikossa, on niin stressaantunut ja kiireinen. Samaa tapahtuu normaalissa elämässä. Kiire on hyve ja ahkeran ihmisen merkki.

Vierailija
18/18 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla ettei se ole humblebragia.

Jotkuthan voi oikeasti ihmetellä tuollaista, suojattu lapsuus, alhainen äo, ja totaalinen itsekeskeisyys voi hyvinkin saada aikaan ihmisiä, jotka ovat oikeasti tuollaisia.

Mä tunnen esim. yhden tuollaisen tyypin, se ei ole millään tavalla paha ihminen, mutta se on elänyt todella suojatun, varakkaan lapsuuden ja se ei ihan oikeasti tiennyt, että joissakin perheissä lapsia pahoinpidellään. Sen mielestä tuollaiset jutut on vain fiktiota kirjoista ja elokuvista....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän