Viralliset välit naapureiden kanssa
Kommentit (9)
Oisko vaan sitä, että vaihdetaan vain pakolliset tervehdykset. Moikataan jos tavataan rapussa, että jonkinlaiset hyvät välit naapureihin pysyy.
Mutta ei kuitenkaan pidä mitään lähempää tuttavuutta tai ystävysty paremmin naapureiden kanssa. Näin mä käsittäisin.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 17:21"]Oisko vaan sitä, että vaihdetaan vain pakolliset tervehdykset. Moikataan jos tavataan rapussa, että jonkinlaiset hyvät välit naapureihin pysyy.
Mutta ei kuitenkaan pidä mitään lähempää tuttavuutta tai ystävysty paremmin naapureiden kanssa. Näin mä käsittäisin.
[/quote]
Tämä on introvertille hyvä juttu
Kommunikaatio tapahtuu kirjallisessa muodossa lakimiehen välityksellä.
Minulla on mielestäni viralliset välit naapureiden kanssa. Tervehditään ja joskus vaihdetaan pari sanaa (jouluntoivotukset, joku heitto säästä...), mutta muuten molemmat pysyvät omissa oloissaan. Emme tunne sen enempää toisiamme.
Kolme vuotta tässä rivitaloyhtiössä, ja saatu onneksi viralliset välit naapureihin. Yksi muidu aloitti lähestymisen, ja työntyi "sokeria lainaamaan" pariin otteeseen. Tein töitä asian eteen, ja nyt on okei. En töykee ollut, mutta opin sen päivärytmin, jonka mukaan osasin aina liueta paikalta kohteliaan sopivasti. Iloisena aina näyttää moikkailevan, joten no hard feelings...
Up.