Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mukavaa kuunnella aamulla parvekkeella

Vierailija
01.08.2015 |

Kun juon aamukahvia niin naapurin viinasieppo kovalla äänellä kailottaa puhelimeen ja kertoo ryyppyreissusta ja hokee vittua ja saatanaa:)

Ja on yli neljäkymmentä

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 10:56"]

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 10:49"]Juo kahvisi sisällä jos et kestä ihmisiä. Jos tommonen olis naapurissa niin kävisin 30 minuutin välein pieraisemassa parvekkeella kovaa ja löyhytelisin sanomalehdellä hyvät hajut sun parvekkeelle. Tykkäisit siitä kuitenkin ja oppisit olemaan. [/quote] Wt

[/quote]

Atleast Im white. Get rekt nigga!

Vierailija
2/22 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidänkin naapurin sinkkutäti saa aina välillä miesvieraan. Sit kuuluu nylkytystä ja seuraavana päivänä koira ulisee yksin, kun kukaan ei vie sitä pissalle :( Mua niin surettaa se koira.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai Sami asuu teidänkin naapurissa?!?

Vierailija
4/22 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:31"]

Meidänkin naapurin sinkkutäti saa aina välillä miesvieraan. Sit kuuluu nylkytystä ja seuraavana päivänä koira ulisee yksin, kun kukaan ei vie sitä pissalle :( Mua niin surettaa se koira.

[/quote]

Onko sillä miesvieraalla koira mukana? Meinaan vaan että ei kai se sinkkutädin koira tyhjää nylkytä...

Vierailija
5/22 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän taloon muutti viimeisen kuukauden aikana joku wt-tyyppi joka aina ollessaan pihalla röökillä n. 2 kertaa tunnissa kailottaa puhelimeen samankaltaisia dokaamisjuttuja ja joka toinen sana on vittu, saatana tai perkele -_-

t: tarttee korvatulpat

Vierailija
6/22 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:35"]

Ai Sami asuu teidänkin naapurissa?!?

[/quote]

On siinä kyllä ihme-jätkä kun kehtaa piereskellä parvekkeella, eikä käsitä että tottakai se kuuluu niihin kahdeksaan muuhun asuntoon erityisesti kesällä. Puhekin kuuluu kauemmas kuin metrin päähän. Sitten äijä ihmettelee kun ihmiset ympäriltä kaikkoaa. WTn tunnistaa myös siitä kun ei anneta toiselle suunvuoroa.

Vierailija
7/22 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:51"]

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:31"]

[/quote]

Onko sillä miesvieraalla koira mukana? Meinaan vaan että ei kai se sinkkutädin koira tyhjää nylkytä...

[/quote]

Arvelen niin, koska muulloin koiran surkeaa ulinaa ei kuulu. Olen päätellyt, että nukkuvat krapulassa eikä koiran itku häiritse heitä.

HEI PASKANAAPURIT! SE HÄIRITSEE MUA!

Vierailija
8/22 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä fakta näyttää olevan että kerrostaloissa asuu vain valkoroskia. Itsellänikin on jo aika kallis kerrostaloasunto mutta vain just sellaisia keittoa kiskovia urpoja joilla pitää olla se räkyttävä tappajakoira on näkyy tässäkin talossa. Ja joka ikisessä asunnossa tupakoidaan parvekkeella niin parveke on minulle käyttökelvoton.

Mutta näin se näkyy menevän. Ensimmäisen askelen, eli auton oston suoritan syksyllä, ja ehkä sen jälkeen alan sitten miettimään saisinko jostain ostettua pienen omakotitalon. Mulla on niin mitta täynnä sitä että kun on itse kunnollinen eikä häiritse muita niin koko muu talo on täynnä itsekeskeisiä tolloja jotka mölyää kuin apinalauma ja koirat paskantaa pihan täyteen ja rööki haisee jatkuvasti. Hyi stn.

Vierailija
9/22 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 10:45"]

Huvinsa kullakin. Kyylä

[/quote]

Miten tyhmä pitää olla että kailottaa parvekkeella (tai netissä) omia asioitaan ja kuvittelee ettei kukaan kuule.

Tässäkin tapauksessa känninen naapuri häiritsee muiden rauhaa,

Vierailija
10/22 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 10:49"]

Juo kahvisi sisällä jos et kestä ihmisiä. Jos tommonen olis naapurissa niin kävisin 30 minuutin välein pieraisemassa parvekkeella kovaa ja löyhytelisin sanomalehdellä hyvät hajut sun parvekkeelle. Tykkäisit siitä kuitenkin ja oppisit olemaan.

[/quote]

Olet kusipää.

Onneksi elämääni ei kuulu kaltaisiasi -skippaan roskaväen pois.

Vierailija
11/22 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 12:11"]Ikävä kyllä fakta näyttää olevan että kerrostaloissa asuu vain valkoroskia. Itsellänikin on jo aika kallis kerrostaloasunto mutta vain just sellaisia keittoa kiskovia urpoja joilla pitää olla se räkyttävä tappajakoira on näkyy tässäkin talossa. Ja joka ikisessä asunnossa tupakoidaan parvekkeella niin parveke on minulle käyttökelvoton.

Mutta näin se näkyy menevän. Ensimmäisen askelen, eli auton oston suoritan syksyllä, ja ehkä sen jälkeen alan sitten miettimään saisinko jostain ostettua pienen omakotitalon. Mulla on niin mitta täynnä sitä että kun on itse kunnollinen eikä häiritse muita niin koko muu talo on täynnä itsekeskeisiä tolloja jotka mölyää kuin apinalauma ja koirat paskantaa pihan täyteen ja rööki haisee jatkuvasti. Hyi stn.
[/quote]
Mulla taas on ihan asiallisia naapureita, mutta niin ohuet seinät että kaikki kuuluu omaan asuntoon. Omakotitaloa harkitsen myös, koska jos muutan nykyisestä kerrostalo asunnosta toiseen sellaiseen seuraavassa voikin olla huonot naapurit ja yhtä ohuet seinät...

Vierailija
12/22 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvinsa kullakin. Kyylä

Vierailija
13/22 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko kysyä, että mikä siinä on mukavaa? 

Vierailija
14/22 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hys, hys ei saa puhua spurguista

Vierailija
15/22 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kerran hauskaa kun naapuripariskunta, n. 50 plus vee, kävivät kännissä elämänsä traumoja läpi :D Nainen narisi jurrissa "olisin minäkin mennyt kouluun, mutta ei voinut, minusta olisi voinut tulla mitä vaan"

Siinä oli viisautta kun sitä kuunteli. Elämä on valintoja.

Vierailija
16/22 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wt

Vierailija
17/22 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo kahvisi sisällä jos et kestä ihmisiä. Jos tommonen olis naapurissa niin kävisin 30 minuutin välein pieraisemassa parvekkeella kovaa ja löyhytelisin sanomalehdellä hyvät hajut sun parvekkeelle. Tykkäisit siitä kuitenkin ja oppisit olemaan.

Vierailija
18/22 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 10:49"]Juo kahvisi sisällä jos et kestä ihmisiä. Jos tommonen olis naapurissa niin kävisin 30 minuutin välein pieraisemassa parvekkeella kovaa ja löyhytelisin sanomalehdellä hyvät hajut sun parvekkeelle. Tykkäisit siitä kuitenkin ja oppisit olemaan.
[/quote]

Wt

Vierailija
19/22 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 10:49"]Juo kahvisi sisällä jos et kestä ihmisiä. Jos tommonen olis naapurissa niin kävisin 30 minuutin välein pieraisemassa parvekkeella kovaa ja löyhytelisin sanomalehdellä hyvät hajut sun parvekkeelle. Tykkäisit siitä kuitenkin ja oppisit olemaan.
[/quote]

Oi hahahaa. Mä luulin aluks et sä annoit aplle vinkiksi käydä pierasee puolen tunnin välein parvekkeelta mut sä olitkin tylsimys. Höh.

Vierailija
20/22 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä taas alakerran naapuri jättänyt ison dobermanninsa (tai sen näköisen piskin) yksin pieneen yksiöönsä ja siellä se räksyttää vähän väliä. Naapuri jättänyt vissiin ystävällisesti parvekkeen ovenkin auki jotta koira pääsee sinnekin ääntelemään. Enkä minä voi asialle mitään...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan