deittimies aloitti keskustelun: "minulla on fantasia sun kaltaisesta naisesta"
viittiikö edes vaivautua, haluaisi tavata jne, on kohtelieas, ja puhutaan välillä puhelimessa, mutta,kun aloitti keskustelun noin, niin onko vaan seksin perässä?
Kommentit (17)
Voihan se sanoa noin kaikille naisille. Joku (seksi)fantasia sillä kuitenkin silti on, johon hakee toista osapuolta.
Ihmiset nyt käyttää sanoja nykyään ihan miten vaan. Mies on voinut tarkoittaa, että hänellä on unelma sinunkaltaisestasi naisesta. Riippuu iästä. Nuorempi polvi kokee fantasia-sanan liittyvän aina ilman muuta seksiin. Tosin moni sotkee fantasian ja fetissin, että voihan miehellä olla joku fetissikin :)
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 03:40"]Tämän vuoksi olen lopettanut deittailun. En jaksa sitä että esitetään ihmistä mut sit lopulta paljastuu et seisokkia pitäis vaan palvella. Onko miehet edes ihmisiä?
[/quote]
Katsopa kuule peiliin, ennen kuin syyllistät miehiä. Itse saan todella harvoin törkyviestejä ja tapaamani miehet ovat olleet ihan kivoja, suurempi mielenkiinto on vaan jäänyt puuttumaan ja olen yhä sinkku, koska yksin on parempi kuin kenen suht sopivan kanssa tahansa. Sinä olet varmaankin yh, joka on vääntänyt pentuja pelkän tussun levittelyn ilosta, ei sellaiseen kukaan normaali koske. Nussimassa voi toki paremman puutteessa käydä, yhäriys kun on merkki helppoudesta ja sitoutumiskyvyn puutteesta. Jos taas olet marttyyri, joka syyttää miestä erosta, se antaa vahvan signaalin siitä, että olet vajaaälyinen ja helppo hyväksikäytön uhri.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:29"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 03:40"]Tämän vuoksi olen lopettanut deittailun. En jaksa sitä että esitetään ihmistä mut sit lopulta paljastuu et seisokkia pitäis vaan palvella. Onko miehet edes ihmisiä?
[/quote]
Katsopa kuule peiliin, ennen kuin syyllistät miehiä. Itse saan todella harvoin törkyviestejä ja tapaamani miehet ovat olleet ihan kivoja, suurempi mielenkiinto on vaan jäänyt puuttumaan ja olen yhä sinkku, koska yksin on parempi kuin kenen suht sopivan kanssa tahansa. Sinä olet varmaankin yh, joka on vääntänyt pentuja pelkän tussun levittelyn ilosta, ei sellaiseen kukaan normaali koske. Nussimassa voi toki paremman puutteessa käydä, yhäriys kun on merkki helppoudesta ja sitoutumiskyvyn puutteesta. Jos taas olet marttyyri, joka syyttää miestä erosta, se antaa vahvan signaalin siitä, että olet vajaaälyinen ja helppo hyväksikäytön uhri.
[/quote]
Ohhoh. Joku vähän hermostui.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:33"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:29"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 03:40"]Tämän vuoksi olen lopettanut deittailun. En jaksa sitä että esitetään ihmistä mut sit lopulta paljastuu et seisokkia pitäis vaan palvella. Onko miehet edes ihmisiä?
[/quote]
[/quote]
Ohhoh. Joku vähän hermostui.
[/quote]
Hermostui? Faktat faktoina. Ei vaan mene jakeluun nyt eikä tulevaisuudessa, miten joku yh voi asettaa ehtoja sille, millainen miehen tulisi olla. Ruho, jota joku muu on käyttänyt jälkikasvunsa tuottamiseen.
Sillä on käyttöä sinulle osana fantasiaansa. Ei vaan ole kiinnostunut sinusta itsestäsi.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:39"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:33"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:29"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 03:40"]Tämän vuoksi olen lopettanut deittailun. En jaksa sitä että esitetään ihmistä mut sit lopulta paljastuu et seisokkia pitäis vaan palvella. Onko miehet edes ihmisiä? [/quote] Katsopa kuule peiliin, ennen kuin syyllistät miehiä. Itse saan todella harvoin törkyviestejä ja tapaamani miehet ovat olleet ihan kivoja, suurempi mielenkiinto on vaan jäänyt puuttumaan ja olen yhä sinkku, koska yksin on parempi kuin kenen suht sopivan kanssa tahansa. Sinä olet varmaankin yh, joka on vääntänyt pentuja pelkän tussun levittelyn ilosta, ei sellaiseen kukaan normaali koske. Nussimassa voi toki paremman puutteessa käydä, yhäriys kun on merkki helppoudesta ja sitoutumiskyvyn puutteesta. Jos taas olet marttyyri, joka syyttää miestä erosta, se antaa vahvan signaalin siitä, että olet vajaaälyinen ja helppo hyväksikäytön uhri. [/quote] Ohhoh. Joku vähän hermostui. [/quote] Hermostui? Faktat faktoina. Ei vaan mene jakeluun nyt eikä tulevaisuudessa, miten joku yh voi asettaa ehtoja sille, millainen miehen tulisi olla. Ruho, jota joku muu on käyttänyt jälkikasvunsa tuottamiseen.
[/quote]
Oot niin selvästi mies, joka oon saanut pakit yh:lta :D
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:52"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:39"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:33"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:29"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 03:40"]Tämän vuoksi olen lopettanut deittailun. En jaksa sitä että esitetään ihmistä mut sit lopulta paljastuu et seisokkia pitäis vaan palvella. Onko miehet edes ihmisiä? [/quote] Katsopa kuule peiliin, ennen kuin syyllistät miehiä. Itse saan todella harvoin törkyviestejä ja tapaamani miehet ovat olleet ihan kivoja, suurempi mielenkiinto on vaan jäänyt puuttumaan ja olen yhä sinkku, koska yksin on parempi kuin kenen suht sopivan kanssa tahansa. Sinä olet varmaankin yh, joka on vääntänyt pentuja pelkän tussun levittelyn ilosta, ei sellaiseen kukaan normaali koske. Nussimassa voi toki paremman puutteessa käydä, yhäriys kun on merkki helppoudesta ja sitoutumiskyvyn puutteesta. Jos taas olet marttyyri, joka syyttää miestä erosta, se antaa vahvan signaalin siitä, että olet vajaaälyinen ja helppo hyväksikäytön uhri. [/quote] Ohhoh. Joku vähän hermostui. [/quote] Hermostui? Faktat faktoina. Ei vaan mene jakeluun nyt eikä tulevaisuudessa, miten joku yh voi asettaa ehtoja sille, millainen miehen tulisi olla. Ruho, jota joku muu on käyttänyt jälkikasvunsa tuottamiseen.
[/quote]
Oot niin selvästi mies, joka oon saanut pakit yh:lta :D
[/quote]
Heh, mieletön neronleimaus, niin sen täytyy olla :D. Miksi joku haluaisi suhteen, jossa hänen paikkansa on vasta exän kanssa hankittujen seksimuistojen jälkeen? Pyrkisi vähän niin kuin koiraksi kommuuniin? No, pidä fantasiasi, ei ole minulta pois :D.
nää on näitä pihejä miehiä, jotka ei halua rahaa huoriin laittaa ja yrittää saada ilmaiseksi pallientyhjennys reiän.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 12:01"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:52"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:39"] [quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:33"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:29"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 03:40"]Tämän vuoksi olen lopettanut deittailun. En jaksa sitä että esitetään ihmistä mut sit lopulta paljastuu et seisokkia pitäis vaan palvella. Onko miehet edes ihmisiä? [/quote] Katsopa kuule peiliin, ennen kuin syyllistät miehiä. Itse saan todella harvoin törkyviestejä ja tapaamani miehet ovat olleet ihan kivoja, suurempi mielenkiinto on vaan jäänyt puuttumaan ja olen yhä sinkku, koska yksin on parempi kuin kenen suht sopivan kanssa tahansa. Sinä olet varmaankin yh, joka on vääntänyt pentuja pelkän tussun levittelyn ilosta, ei sellaiseen kukaan normaali koske. Nussimassa voi toki paremman puutteessa käydä, yhäriys kun on merkki helppoudesta ja sitoutumiskyvyn puutteesta. Jos taas olet marttyyri, joka syyttää miestä erosta, se antaa vahvan signaalin siitä, että olet vajaaälyinen ja helppo hyväksikäytön uhri. [/quote] Ohhoh. Joku vähän hermostui. [/quote] Hermostui? Faktat faktoina. Ei vaan mene jakeluun nyt eikä tulevaisuudessa, miten joku yh voi asettaa ehtoja sille, millainen miehen tulisi olla. Ruho, jota joku muu on käyttänyt jälkikasvunsa tuottamiseen. [/quote] Oot niin selvästi mies, joka oon saanut pakit yh:lta :D [/quote] Heh, mieletön neronleimaus, niin sen täytyy olla :D. Miksi joku haluaisi suhteen, jossa hänen paikkansa on vasta exän kanssa hankittujen seksimuistojen jälkeen? Pyrkisi vähän niin kuin koiraksi kommuuniin? No, pidä fantasiasi, ei ole minulta pois :D.
[/quote]
Täysverinen WT siellä kirjoittelee. Oletpa vastenmielinen otus. Toivottavasti joudut joskus olosuhteiden pakosta yksinhuoltajaksi, niinkuin 50% avioituneista ihmisistä joissain vaiheessa ja toivottavasti kohtaat silloin samanlaisen ihmisen syytöksineen kuin itse olet.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 12:05"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 12:01"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:52"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:39"] [quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:33"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:29"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 03:40"]Tämän vuoksi olen lopettanut deittailun. En jaksa sitä että esitetään ihmistä mut sit lopulta paljastuu et seisokkia pitäis vaan palvella. Onko miehet edes ihmisiä? [/quote] Katsopa kuule peiliin, ennen kuin syyllistät miehiä. Itse saan todella harvoin törkyviestejä ja tapaamani miehet ovat olleet ihan kivoja, suurempi mielenkiinto on vaan jäänyt puuttumaan ja olen yhä sinkku, koska yksin on parempi kuin kenen suht sopivan kanssa tahansa. Sinä olet varmaankin yh, joka on vääntänyt pentuja pelkän tussun levittelyn ilosta, ei sellaiseen kukaan normaali koske. Nussimassa voi toki paremman puutteessa käydä, yhäriys kun on merkki helppoudesta ja sitoutumiskyvyn puutteesta. Jos taas olet marttyyri, joka syyttää miestä erosta, se antaa vahvan signaalin siitä, että olet vajaaälyinen ja helppo hyväksikäytön uhri. [/quote] Ohhoh. Joku vähän hermostui. [/quote] Hermostui? Faktat faktoina. Ei vaan mene jakeluun nyt eikä tulevaisuudessa, miten joku yh voi asettaa ehtoja sille, millainen miehen tulisi olla. Ruho, jota joku muu on käyttänyt jälkikasvunsa tuottamiseen. [/quote] Oot niin selvästi mies, joka oon saanut pakit yh:lta :D [/quote] Heh, mieletön neronleimaus, niin sen täytyy olla :D. Miksi joku haluaisi suhteen, jossa hänen paikkansa on vasta exän kanssa hankittujen seksimuistojen jälkeen? Pyrkisi vähän niin kuin koiraksi kommuuniin? No, pidä fantasiasi, ei ole minulta pois :D.
[/quote]
Täysverinen WT siellä kirjoittelee. Oletpa vastenmielinen otus. Toivottavasti joudut joskus olosuhteiden pakosta yksinhuoltajaksi, niinkuin 50% avioituneista ihmisistä joissain vaiheessa ja toivottavasti kohtaat silloin samanlaisen ihmisen syytöksineen kuin itse olet.
[/quote]
Voi kulta pieni, todellinen WT lienee se, joka ei ole kuullut ehkäisystä. En myöskään näe abortissa moraalista ongelmaa, jokaisen lapsen on parempi jäädä syntymättä kuin elää yh-perheessä.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 03:28"]viittiikö edes vaivautua, haluaisi tavata jne, on kohtelieas, ja puhutaan välillä puhelimessa, mutta,kun aloitti keskustelun noin, niin onko vaan seksin perässä?
[/quote]
No mikä se fantasia nyt sitten on? Kysyitkö? Kysy siltä oletko pervo? Kun kerta keskustelette. Miksi täältä kysyt etkä siltä? Sillähän se selviää.
Taitaa olla vaaan seksin perässä.
Voihan siihen fantasiaan liittyä muutakin kuin seksiä.
Tämän vuoksi olen lopettanut deittailun. En jaksa sitä että esitetään ihmistä mut sit lopulta paljastuu et seisokkia pitäis vaan palvella. Onko miehet edes ihmisiä?
Kuulostaa että sillä on fantasia, jossa on roolitus auki. Ehkä se on vaaleat pitkät hiukset, ehkä tumma etninen tms. Eli etsii ikäänkuin esinettä,,joka sopii muottiin. Ettei näe naisia ihmisinä, yksilöiden, persoonina.