Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä alkaa seistä kun hän puhuu kanssani puhelimessa

Vierailija
01.08.2015 |

Minä olen nykyään aika kuiva limppu enkä kiihotu juurikaan pelkästä miehen äänestä tai seksiin liittyvistä asioista. Mies kuitenkin sanoi, että hänellä alkaa seistä jos puhumme mitään seksiin liittyvää. Minulle seksiasioista puhuminen ei enää aiheuta kiihottumista. Mistähän tämä voisi johtua? Tuntuu kuin minulta olisi kadonnut kyky tuntea mitään. En myöskään välittäisi, vaikka harrastaisin seksiä miehen kanssa enkä näkisi häntä enää koskaan. Ennen olin ihan erilainen, kiinnyin heti ihmiseen ja puhelimessa puhuminen sai minut aivan märäksi.

Kertokaa, mitä minulle on tapahtunut ja pitäisikö tästä olla huolissaan? Liittyykö jotenkin mielenterveyteen? Minulla on aina ollut sen kanssa ongelmia, mutta nämä nykyiset tuntemukset ovat minulle aivan uutta.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
2/17 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaikki jo nukkumassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttakaa ihmistä hädässä! Miksi olette niin julmia?

Vierailija
4/17 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku näki tämän ketjun!! Paljastuit, koska laitoit alapeukun ja nyt tulet KOMMENTOIMAAN!

Vierailija
5/17 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AAAAAAAAAaAaAaaaaaaAaAaaAaAaaaaaaaaaAAAAaAaAaAaaaaaAaaaaAAAAAaa

Vierailija
6/17 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Vierailija
7/17 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et välitä vaikka ette enää näkisi niin eiköhän se kerro sen ettet ole enää kiinnostunut miehestäsi :D

Vierailija
8/17 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 01:16"]

Jos et välitä vaikka ette enää näkisi niin eiköhän se kerro sen ettet ole enää kiinnostunut miehestäsi :D

[/quote]

Kiitos että vastasit, olet ihana ihminen. Olen huolissani itsestäni. Onko tällainen muutos psyykessä normaalia?

Vierailija
9/17 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 01:20"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 01:16"]

[/quote]

Kiitos että vastasit, olet ihana ihminen. Olen huolissani itsestäni. Onko tällainen muutos psyykessä normaalia?
[/quote]

Jaa sitä en tiedä... Kiinnostutko muista miehistä? Jospa vaan et ole enää sytyttynyt miehestäsi.

Vierailija
10/17 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 01:20"]

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 01:16"]

[/quote]

[/quote]

Kahdeksan alapeukkua. Miksi? Ap

Vierailija
11/17 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 01:23"]

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 01:20"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 01:16"] Jos et välitä vaikka ette enää näkisi niin eiköhän se kerro sen ettet ole enää kiinnostunut miehestäsi :D [/quote] Kiitos että vastasit, olet ihana ihminen. Olen huolissani itsestäni. Onko tällainen muutos psyykessä normaalia? [/quote] Jaa sitä en tiedä... Kiinnostutko muista miehistä? Jospa vaan et ole enää sytyttynyt miehestäsi.

[/quote]

Kyseessä ei siis ole oma mieheni. Minulla ei tällä hetkellä ole miestä. En tiedä olenko enää kiinnostunut tästä miehestä. Olin aluksi kiinnostunut hänestä koska hän vaikutti siltä ettei olisi niin seksikeskeinen, mutta paljastuikin että hän on puutteessa. Minua taas ei huvita panna juuri ollenkaan. Tai voisin minä panna kerran mutta ehkä en haluaisi nähdä miestä enää sen jälkeen. Ei siis mitään henkilökohtaista, sillä tämä mies on oikein mukava. Minä en vain itse pysty enää mihinkään varmaankaan yhtään kenenkään kanssa vaikka haluaisin pystyä. Ap

Vierailija
12/17 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana <3

Vierailija
13/17 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 01:46"]

Ihana <3

[/quote]

Mikä on ihana? Ap

Vierailija
14/17 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia. Minäkin olen turtunut siihen ettei miehille voi puhua kuin ihmisille kun yhtäkkiä pitää alkaa heidän seisokkia palvella. Siinä ei ole mitään kiihottavaa että on pelkkä seksiesine.

Rakastuneena olisin varmaan itse kokoajan miehen kimpussa, mutta en kenenkään uuden kundin seisokeista jaksaisi aina olla jauhamassa. Ei se ole kylmää että siihen turtuu.

Vierailija
15/17 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 01:50"]

Ihan normaalia. Minäkin olen turtunut siihen ettei miehille voi puhua kuin ihmisille kun yhtäkkiä pitää alkaa heidän seisokkia palvella. Siinä ei ole mitään kiihottavaa että on pelkkä seksiesine.

Rakastuneena olisin varmaan itse kokoajan miehen kimpussa, mutta en kenenkään uuden kundin seisokeista jaksaisi aina olla jauhamassa. Ei se ole kylmää että siihen turtuu.

[/quote]

Jumankeuta!!! Tässä viestissä oli sitä jotain. Tätä se on. Mies joka heti osoittaa seksikeskeisyytensä ei todellakaan viehätä. Juuri siksi minun on vaikea ottaa miestä vakavasti ja mielellään sitten vain kylmästi panen sen kanssa enkä näe enää koskaan. Näin se on. Ap

Vierailija
16/17 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 01:45"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 01:23"]

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 01:20"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 01:16"] Jos et välitä vaikka ette enää näkisi niin eiköhän se kerro sen ettet ole enää kiinnostunut miehestäsi :D [/quote] Kiitos että vastasit, olet ihana ihminen. Olen huolissani itsestäni. Onko tällainen muutos psyykessä normaalia? [/quote] Jaa sitä en tiedä... Kiinnostutko muista miehistä? Jospa vaan et ole enää sytyttynyt miehestäsi.

[/quote]

Kyseessä ei siis ole oma mieheni. Minulla ei tällä hetkellä ole miestä. En tiedä olenko enää kiinnostunut tästä miehestä. Olin aluksi kiinnostunut hänestä koska hän vaikutti siltä ettei olisi niin seksikeskeinen, mutta paljastuikin että hän on puutteessa. Minua taas ei huvita panna juuri ollenkaan. Tai voisin minä panna kerran mutta ehkä en haluaisi nähdä miestä enää sen jälkeen. Ei siis mitään henkilökohtaista, sillä tämä mies on oikein mukava. Minä en vain itse pysty enää mihinkään varmaankaan yhtään kenenkään kanssa vaikka haluaisin pystyä. Ap
[/quote]

Sitten se ei vaan kiinnosta sua. That's it. Ehkä joku toinen sytyttää :)

Vierailija
17/17 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmph
.