Nightwishin konsertti oli kuin eläkeläisten päivätanssit!
Kommentit (84)
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:29"]Miltä tuntuu diggailla mummomusaa?
[/quote]
Mieluummin sitten vaikka mummomusaa kun jotain tusinapoppipaskaa
Kun ajattelee että olin parikymppinen kun Nightwish löi läpi ja silloin fanitin yhtyettä, ei ole vaikea uskoa että mun ikäluokka siellä on ollut bilettämässä. Nelikymppiset mammat! Jee!
Itse en enää ole Turusen jälkeen bändistä piitannut.
Kuka muu sellaista humppaa kuuntelisi?
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:34"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:29"]
Miltä tuntuu diggailla mummomusaa?
[/quote]
Miltä tuntuu diggailla neekeriräppiä ja dubstep-paskaa?
[/quote]
Ah ah ah! Kun meikäläinen aloitti musadiggailun oli progekausi ja sinä et ollut vielä syntynytkään.
[/quote]
[/quote]
Tuossako on kaikki vaihtoehdot, Nightwish, rap tai dubstep?
Mä olin 10v kun rakastuin nightwishiin. Nyt ikää 23v ja edelleen ne pitkätukat iskee <3
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:35"]
Ei kaikki vanhemmat ihmiset kuuntele pelkkää iskelmää
[/quote]
Ei todellakaan !
Mun vanhemmat kuunteli virsiä ja lauantain toivottuja. Edistystä siihen nähden. Nightwish on hieno bändi ja Holopaisen musiikki komeeta ja Floor heidän paras laulajansa. Äänessä on tunnetta ja vaihtelevuutta, mikä puuttui Turuselta kokonaan.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:48"]
[/quote]
[/quote]
Tuossako on kaikki vaihtoehdot, Nightwish, rap tai dubstep?
[/quote]
On myös saatananpalvontahevi.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:47"]
[/quote]
[/quote]
Ah ah ah! Kun meikäläinen aloitti musadiggailun oli progekausi ja sinä et ollut vielä syntynytkään.
[/quote]
Minä kyllä kuuntelen myös Yesiä, Rushia ja diggaan Kansasiakin. Onko setä Samulilta kaljat lopussa, kun Nightwishiä pitää noin paljon dissailla? ;)
Näin Qstockin keikan ja yllättäen se Floor ei lavalla ollutkaan niin amatsonimainen! Paljon pienemmän oloinen luonnossa. Hyvä laulaja todellakin ja oli kivaa katsella bändin yhteistä "kemiaa", hymyjä ja hyväksyviä ja myötäileviä nyökkäyksiä toisilleen. Vaikea olisi kuvitella raastinrauta-Turuskaa sellaiseen.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 11:55"]Mä olin 10v kun rakastuin nightwishiin. Nyt ikää 23v ja edelleen ne pitkätukat iskee <3
[/quote]
Sama täällä, tosin nyt olen 22
Enpä tiedä missäpäin yleisöä ap on ollut, itse olin kentän tokassa rivissä ja ympärillä olleiden keski-ikä jossain siinä 25 pinnassa. Kai siellä mummojakin on jos jää kykkimään jonnekin piippuhyllylle.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 12:12"]Näin Qstockin keikan ja yllättäen se Floor ei lavalla ollutkaan niin amatsonimainen! Paljon pienemmän oloinen luonnossa. Hyvä laulaja todellakin ja oli kivaa katsella bändin yhteistä "kemiaa", hymyjä ja hyväksyviä ja myötäileviä nyökkäyksiä toisilleen. Vaikea olisi kuvitella raastinrauta-Turuskaa sellaiseen.
[/quote]
mutta emppu se vasta pieni onkin! :)
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 12:15"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 12:12"]Näin Qstockin keikan ja yllättäen se Floor ei lavalla ollutkaan niin amatsonimainen! Paljon pienemmän oloinen luonnossa. Hyvä laulaja todellakin ja oli kivaa katsella bändin yhteistä "kemiaa", hymyjä ja hyväksyviä ja myötäileviä nyökkäyksiä toisilleen. Vaikea olisi kuvitella raastinrauta-Turuskaa sellaiseen. [/quote] mutta emppu se vasta pieni onkin! :)
[/quote]
Jodlaava kääpiö <3 :D
Mua yllätti eilen Floorissa (en ole aiemmin livenä nähnyt), että hän liikkui lavalla sivusuunnassa yllättävän vähän. Olin Tuomaksen puolella lavasta, ja Floor kävi siinä näyttäytymässä kaksi tai kolme kertaa, Marco ja Emppu paljon useammin. Onko tämä ihan normaalia Flooria, vai oliko poikkeus?
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 12:26"]
Mua yllätti eilen Floorissa (en ole aiemmin livenä nähnyt), että hän liikkui lavalla sivusuunnassa yllättävän vähän. Olin Tuomaksen puolella lavasta, ja Floor kävi siinä näyttäytymässä kaksi tai kolme kertaa, Marco ja Emppu paljon useammin. Onko tämä ihan normaalia Flooria, vai oliko poikkeus?
[/quote]
Joka päivä ei kai jaksa vetää samanlaisia maneereja. Floor on kyllä viikinkien Ylijumalatar. Kateeksi käy sitä miestä, joka hänen sydämensä lopulta valloittaa.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 12:24"][quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 12:15"]
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 12:12"]Näin Qstockin keikan ja yllättäen se Floor ei lavalla ollutkaan niin amatsonimainen! Paljon pienemmän oloinen luonnossa. Hyvä laulaja todellakin ja oli kivaa katsella bändin yhteistä "kemiaa", hymyjä ja hyväksyviä ja myötäileviä nyökkäyksiä toisilleen. Vaikea olisi kuvitella raastinrauta-Turuskaa sellaiseen. [/quote] mutta emppu se vasta pieni onkin! :)
[/quote]
Jodlaava kääpiö <3 :D
[/quote]
haha :D<3
Ei kaikki vanhemmat ihmiset kuuntele pelkkää iskelmää