Valmista itse herkullinen hampurilainen tällä reseptillä, parempaa kuin noutoruoka!
Kommentit (8)
Tuo liha näyttää ihan koiranpaskalta. Taidan jättää väliin katsomisen.
Itse haen Darkon baarista vaan kebabbia. Aamiaiseksi, päivälliseksi ja illalliseksi kebabbia. Aina vaan kebabbia ranskalaisilla, muutun kohta itsekin kebabiksi.
Juu, olen itsekin yrittänyt saada aikaan herkullisen hampparin. Salaisuus siinä on että kaikkia aineksia laitetaan sopivasti, mutta ei yhtään liikaa.
Lisäksi pihvin laatuun ja maustamiseen kannattaa erityisesti keskittyä.
Asun kerrostalossa jossa on kuusi kerrosta. Asun kuudennessa kerroksessa. Macci on ensimmäisessä kerroksessa. Talossa on hissi. Eli näin on helppoa minulla vaikka jalka olisi murtuneena koska nykyaikana on Mac-Delivery.
Mä syön pizzaa. En muuta. Joka.päivä. ja ananakset hemmettii - italiassakaan ei niitä pizzaan lärvätä!
Vierailija kirjoitti:
Asun kerrostalossa jossa on kuusi kerrosta. Asun kuudennessa kerroksessa. Macci on ensimmäisessä kerroksessa. Talossa on hissi. Eli näin on helppoa minulla vaikka jalka olisi murtuneena koska nykyaikana on Mac-Delivery.
Olin valmistautunut kuulemaan toisenlaisen tarinan hampurilaispihvin alkuperästä, mutta ei siitä sen enempää.
Mä aion syödä lammasta pääsiäisenä!🤗 Vielä kun tulis kivemmat kelit siksi niin pääsisi oikeen grillaamaan🤗🤗