Onko muita jotka eivät erityisemmin pidä ihmisistä?
Selailin pitkästä aikaa vanhojen tuttavieni fb-profiileja ja tympäännyin täysin. Itse en edes kuulu kyseiseen sivustoon eikä kiinnostaisikaan, koska en yleisesti ottaen pidä ihmisistä. Suurin osa ihmisistä hölisee turhia. Olen mieluummin yksin.
Kommentit (42)
Pidän ihmisistä ihan liikakin. Mutta, koska suurin osa tietämistäni ihmisistä on käyttäytynyt tavoin, jota en voi ymmärtää, enkä hyväksy, olen alkanut erakoitumaan.
Mielestäni ystävyys on sellaista että tahdotaan toiselle hyvää ja iloitaan onnesta, ei sellaista, että ollaan kateellisia ja katkeroidutaan. Ystävistä ei puhuta selän takana negatiiviseen sävyyn "joo, on se vähän hullu ja kummallinen...mutta, joo ollaan me ystäviä."
Olen huomannut suuren osan ihmisistä olevan hyvin itsekeskeisiä omaneduntavoittelijoita. Some paljastaa sen usein ainakin omalla kohdallani. Ihmiset saattavat jossakin tilaisuudessa puhua pahaa jostakin ja facebookissa esitetään niin hyvää kaveria ja laitetaan sydämiä kommentteihin. En jotenkin tajua kyseistä käytöstä.... tai tajuan sen verran, että esittämällä hyvää kaveria, saattaa hyötyä. Sen avulla saattaa saada työpaikkoja, kavereita jne.
Miksi ei voi rehellisesti pitää tai inhota jotakin... Miksi moni on kaksinaamainen kakkanaama? Miksi osa on vässyköitä, jotka ei puolusta ketään...? Oman edun takia... niinpä joo...
Jaksan ihmisiä lähinnä netin kautta ja täälläkin vain hetken kerrallaan.
Mulla on muutama ystävä joiden seurassa viihdyn, joskin aika rajallisesti (ehkä kerran viikossa). Omasta perheestäni ja suvustani en pidä. Valtava ahdistus jos joutui olemaan tekemisissä.
Jaksan ihmisiä töissä (olen sh) ja kotiin tultuani olen niin poikki. Kaikista kauheinta on jos pitää esim lähteä johonkin kaupungille ihmisten ilmoille. Ei jaksa. Tykkään muutenkin tosi paljon olla itsekseni.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 22:12"]
Mulla on muutama ystävä joiden seurassa viihdyn, joskin aika rajallisesti (ehkä kerran viikossa). Omasta perheestäni ja suvustani en pidä. Valtava ahdistus jos joutui olemaan tekemisissä.
[/quote]
Kerran viikossa - wow. Itse jaksan ehkä kerran vuodessa. Sukulaisia jaksan kerran 10 vuodessa, kun on erään lähisukulaisen pyöreät synttärit.
Kaikki ei hölise turhia. Jos sellaiset jotka eivät hölinää arvosta, jättäytyvät hiljaisiksi, täällä sitten on vaihtoehtoina hölinä tai hiljaisuus. Se on tuho se.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 22:15"]
Kaikki ei hölise turhia. Jos sellaiset jotka eivät hölinää arvosta, jättäytyvät hiljaisiksi, täällä sitten on vaihtoehtoina hölinä tai hiljaisuus. Se on tuho se.
[/quote]
Mitä se tuhoaa?
Pidän ihmisistä muuten, mutta väsyn nopeasti ja tavallaan toivon ettei tarvitsisi nähdä ketään, vaikka olen hakeutunut myös kaikenlaisiin sosiaalisiin vapaaehtoistöihin ja muuhun.
-Mies 29v + 1v-
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 22:15"]
[/quote]
Ei se ole pelkästään se hölinä. Ihan jo ihmisten läsnäolo voi olla äärimmäisen rasittavaa. Ei kestä esimerkiksi jotain syömisen tai haukottelun ääniä.
Inhoan suurinta osaa ihmisistä, koska ihmiset nyt vaan ovat niin rajattoman tyhmiä. Ennen tyhmyyttä ei niin helposti huomannut, mutta nyt some-aikakaudella se tulee niin helposti esiin. Sukulaisia en voi sietää, muutama hyvä ystävä mulla on ja tietysti oma rakas perhe, ne riittää mulle mainiosti. Inhoan tätä nykyajan pakkososiaalisuutta.
Nautin mökkeilystä yksin ja voisin olla siellä kuukausikausia. Kaupungissa nautin, jos näen naapurin ehkä kerran kuussa ja vaihdan pari sanaa. Se riittäää sosiaaliseksi elämäksi.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 22:20"]Inhoan suurinta osaa ihmisistä, koska ihmiset nyt vaan ovat niin rajattoman tyhmiä. Ennen tyhmyyttä ei niin helposti huomannut, mutta nyt some-aikakaudella se tulee niin helposti esiin. Sukulaisia en voi sietää, muutama hyvä ystävä mulla on ja tietysti oma rakas perhe, ne riittää mulle mainiosti. Inhoan tätä nykyajan pakkososiaalisuutta.
[/quote]
Mulla sama kuin tällä kirjoittajalla!
Haaveilen naisista ja seksistä, mutta livenä en yhtään jaksa naisten seuraa. Yleensä niillä on niin epäkiinnostavat jutut, enkä osaa tai jaksa teeskennellä kiinnostunutta. Tälläkin palstalla olen jonkun masokismin vuoksi. T: Lassukka
En pidä ihmisistä lähtökohtaisesti ollenkaan. Pidän hiljaisista ja rauhallisista eläimistä. Minulla on Aspergerin oireyhtymä, joka vaikeuttaa kommunikointia huomattavasti ja olen liian kiltti, koska uskon aina ihmisistä ensin hyvää. Siksi olen tullut lytätyksi ja poljetuksi niin monta kertaa, että suorastaan vihaan ihmisiä tätä nykyä.
Minä jaksan vain miestäni ja lapsiani. Ollaan mietitty, että jos olisi töitä, muuttaisimme jonnekin Lapin erämaahan. Ei haluta olla muiden kanssa tekemisissä. Ihmiset ovat ikävystyttäviä ja heidän kanssaan oleminen tuntuu aina teennäiselle. Jos minulla on parille hyvälle ystävälle asiaa niin voin laittaa vaikka viestiä. Olin koulussa suosittu, jotenkin sekin tuintui aivan turhalle, mieluummin olisin ollut yksin tai aivan pienessä porukassa. 16v aloin eristäytymään ihan tarkoituksella.
Ihmiset on liian kova äänisiä, en tykkää.
Suomalaiset yleensäkkään ei pidä ihmisistä, muuta kuin joistain fiktiivisistä elokuvahahmoista.
Erakkoluonnekin voi osata toimia taitavasti sosiaalisissa tilanteissa,
tämä voi olla hänelle kuitenkin henkisesti kuluttavaa.