Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ravintoloiden asiakkaat.

Vierailija
04.03.2022 |

"Olemme joutuneet odottamaan pöytäämme lähes vartin" - Jos teette varauksen kello 18 niin älkää saapuko paikalle 17:30. Ihan oikeesti.

"Ruoka on liian tulista" - Ai kappas, tilasit aterian johon sisältyy chiliä. Kysynkö kokilta löytyisikö perunamuusia teille?

"Koska minä olen niin armollinen ja tuon itseni ja kaksi kaveriani tähän ravintolaan, ansaitsen kaiken _ilmaiseksi_" - Tällainen ihan tavallinen tyyppi, joka luulee läsnäolollaan olevan suurtaa lisäarvoa ravintolalle. Ns. Kusi hatussa- Asiakas aina kuningas - Syndrooma (Yleensä ei mitään kosketuspintaa asiakaspalveluun tai liike-elämään omassa elämässä)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä

Vierailija
2/2 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymykseen, maistuiko ruoka vastaus no, ei kyllä maistunut ja lautanen on nuoltu. Olisiki voinut sanoa jo kun huomasi että annoksessa vikaa niin olisi voinut asialle vielä jotain.

Hyvityksen toivossa valittaminen vaikka on syöty kaikki.

Jos asiakas ei tykkää esim homejuustosta niin ei tilaa sitten annosta johon se sisältyy. Asiakkaan makumieltymyksille ravintola ei voi mitään.

"Tämä naudanpihvi on raaka"= punertaa keskeltä eikä ole ihan kengänpohja

"En syö punaista lihaa, siksi otan possunpihvin"

Olen vakavasti allerginen sille ja tälle mutta koska tykkään annoksesta niin ei haittaa.

Sama gluteenittoman suhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän