Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on hyvä ihminen :)

Vierailija
31.07.2015 |

kerro oma mielipiteesi :) millaista ihmistä ihailet, miten hän käyttäytyy, millainen on tai mitä tekee

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ihminen on ystävällinen ja avulias sekä hyväntahtoinen. Mutta ei mitenkään korosta omaa "hyveellisyyttään" , vaan huomaamattomasti auttaa muita, eikä osoita ylemmyyttä toisia kohtaan. Tiettyä vaatimattomuutta omaava siis myöskin.

Vierailija
2/6 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ihminen on hyväntahtoinen ja yhteiskuntaan sosiaalistunut ja sitoutunut. Puhaltaa ns. yhteiseen hiileen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen kun Xenias dayn bloggaaja. Eli Xenia.

Vierailija
4/6 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen ketä on reipas ja osaa rakastaa.

Vierailija
5/6 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ihminen pyrkii hyvyyteen ja oikeudenmukaisuuteen toiminnassaan. Hän voi tehdä virheitä, mutta kun niin käy, hän pyrkii sovittamaan tekonsa ja kehittymään paremmaksi ihmiseksi. Entinen seurustelukumppanini on järkyttävin kohtaamani esimerkki huonosta ihmisestä; hän ei pyri hyvyyteen vaan korkeintaan hyvyyden esittämiseen. Olen yhä jollain lailla tyrmistynyt kokemuksestani, koska en ollut koskaan aiemmin tuntenut sellaista ihmistä, enkä ko. suhteen jälkeenkään ole sellaista kohdannut. Kaipa olen onnekas, kun olen ollut enimmäkseen hyvien ihmisten ympäröimä.

Vierailija
6/6 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kohdannut niin paljon huiputusta ja narsismisia piirteitä ihmisissä,että luotto on mennyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme