SIIS MÄ EN YMMÄRRÄ!?
Siis miksi usein telkkarissa ohjelmissa/elokuvissa käy näin ? Kerron yhden esimerkin: katsoin yhtä sarjaa no sillä nyt ei ole väliä mikä sen nimi on. No kuitenkin siinä oli sellainen mies ja nainen, olivat siis aviopuolisoita. No tämä mies oli maksanut koko asunnon sistuksesta ja oli hyvin tarkka niiden kunnosta. No tämä oli jo pitkään valittannut vaimolleen kaikesta, että ei kävellä märillä jaloilla matolla jne. No näillä tuli sitten riitaa ja tämä nainen alkoi ärsyttää tahalteen tätä miestä ja kertoi, että on pettänyt häntä. No samalla puhuessa tämä nainen makasi sohvalla kengät jalassa ja tuo mies alkoi valittaa. No tuo nainen oli kyllästynyt tuon miehen käytökseen ja sanoi tule ottamaan kengät pois! Tai empä usko, että susta on miestä siihen. Sitten nainen vielä sytytti tupakan ja karisteri puruja matolle niin tuo mies kävi sen päälle ja alkoi repimään riveristä, että sinä maksat kaiken ja siinä hetken tapeltua he alkoivat pussailemaan ja olivat seuraavana päivänä normaalisti. Siis minä oikeasti ymmärrä näitä kohtauksia. Olen törmännyt useampaan kertaan. Ensin tapellaan ja sitten aletaan suutelemaan. Tajuaisin myös sen jos mies pakottaa väkisin sen naisen mutta siltä ohjelmissa ei ainakaan vaikuta, koska nainen lähtee aina itse mukaan tuohon. Mä en ymmärrä? :0
Kommentit (7)
Kyllä minä sen ymmärrän, mutta silti ihmettelen. Täytyyhän siinä joku järki olla? Ap
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 19:39"]
Kyllä minä sen ymmärrän, mutta silti ihmettelen. Täytyyhän siinä joku järki olla? Ap
[/quote]
Kuten sanottu, ovat fiktiota. Se saa katsojan intensiteetin säilymään arvaamattomuudellaan. Katsoisitko sitten arkisesti tiskaavaa ja imuroivaa pariskuntaa? Viedään välillä koiraa ulos ja tuodaan samalla pyykit sisälle, katsellaan lehdestä tarjoukset ja ajellaan tila-autolla kauppaan. Lapset päiväkotiin ja silleen?
Näihin ohjelmiin on helppo paeta omaa tylsää arkea, ja siihenhän ne perustuvat.
Riidan jälkeen on parasta seksiä, intohimoista. Ihan oikeastikin eikä vain telkkarissa.
Ekkö nää oo koskaan kuullu sovintoseksistä? Kai se on sitten sitä intohimoa. Viha ja rakkaus kulkee käsi kädessä :D
Sinun täytyy ymmärtää, että tv-sarjat ja elokuvat eivät ole dokumentteja oikeasta elämästä.
Fiktiivisissä tarinoissa vain mielikuvitus on rajana.