Lue keskustelun säännöt.
Oispa kiva kun olisi kumppani tuossa vieressä höpöttelemässä
04.03.2022 |
sais vaikka raaputella kassejaan enkä naputtaisi.
Kyllä, osaan olla yksin mutta tylsää tämä on vuodesta toiseen ☹️
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Samat aatokset. T. Viiniä lasissa ja yksin kotona kynttilänvalossa.
Sama konsepti 🙂
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En haluaisi asua höpöttävän ihmisen kanssa, joka häiritsee keskittymistä lukemiseen tai musiikin kuuntelemiseen.
Farmers Only. Löydät höpöttäjän jo tälle illalle. Suomalaisen naisen valttina on emäntä look ;)
Samat aatokset. T. Viiniä lasissa ja yksin kotona kynttilänvalossa.