Minkä hintainen vihkisormus sulla on?
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpi on tärkeempi sormuksen hinta vai puoliso jolta sen on saanut?
Vaikuttaako sormuksen hinta jotenkin kumppanin tärkeyteen? En ihan ymmärrä.
Sen siitä saa että järki pakenee kun isukki on pannu monta vuotta äässiin
39:90. -Kihlasormus löytyi kadulta, niin ei tarvinnut ostaa.
En tiedä. Ei ole merkitystä. Täsmälleen samanlaista ei ole kenelläkään muulla.
19e.
8 vuotta myöhemmin se sama kivellinen, halpa hopeasormus on sormessani.
Sormus ostettiin sellaisessa tilanteessa, jossa tiesin, että vihkusormukseni on liian iso joitakin kuukausia ostohetkestä.
Minun piti käydä ostamassa uusi "sitten myöhemmin".
Viimeksi viime kesänä ihastelin kultasepänliikkeessä sormuksia, hintavia, mutten halunnutkaan uutta..
.. Tämän sormuksen kanssa Tahdoin.
50 e. En erityisemmin pidä koruista, enkä näe mitään järkeä käyttää rahaa niihin, joten tuo sormus oli sopivan edullinen ja ulkonäöltään tarpeeksi neutraali.
200 mk ja yli 30 vuotta kestänyt. Okei okei, liian halpa sormus ja liian pitkä liitto nykymittapuun mukaan, mutta kuitenkin...
525 €, hankittu 18 vuotta sitten, hankittu Oulun korusta
Hinnalla ei ollut väliä, vaan tiesin täsmälleen, mitä halusin: painavan, paksun, leveän, sileän ja yksinkertaisen sormuksen, jossa on upotettuja pieniä timantteja kuin tähtiä. Se löytyi ja maksoi tuon summan.
Samaisessa liikkeessä on myöhemmin suurennettu sormusta kertaalleen. Samassa yhteydessä piti istuttaa kivet uudelleen. Voin suositella.
Vihkisormus viitisen sataa, kihlasormus nelisen tonnia.
Ap, luuletko olevasi parempi kuin muut koska tuhlasitte rahaa johonkin noin pinnalliseen?
Joku 1 500 euroa taisi olla. Kahdeksan timanttia, pieniä.
Minkäs verran kaikki kihlasormuksesi on maksanut yhteensä? Montako on tallella?
Reilu 400 € vuonna 2010. Kullan hinnan nousun vuoksi vastaava olisi nyt varmasti kalliimpi. Valkokultaa ja pinkkejä safiireja.
Vierailija kirjoitti:
n. 1000€
Kihlasormus kalliimpi koska timantteja
n. 1000€. Mies sanoi, että valitse sellainen, mikä on kaunis ja mitä haluat pitää aina, ihan sama mitä maksaa. Tämä oli mielestäni kaunein ja olemme olleet naimisissa 12 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ollut aviossa 3 kertaa, sormusten yhteissumma varmaan 20000-30000.
Minua alkoi kiinnostaa: piditkö vai palautitko sormukset erojen jälkeen?
Sinulleko on epäselvää?