Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä maksaisit lapasista jotka sinulle kudottu?

Vierailija
04.03.2022 |

Meidän "äitiryhmässä" eräs äiti neuloo paljon ja oli laittanut kuvan sukista että kuka haluaa. Saa antaa jitain rahaa tai hakea ilmankin kun heillä niitä on liikaa.
Sitten laittoi että voi neuloa halukkaille.
Kysyin tekeekö neljät lapaset ja sanoi että tekee.
Oli parissa päivässä neulonut omista langoista kahdet yksiväriset perus lapaset. Kaksiin vien sitten omat langat. Toisista tulee yksiväriset ja toisista kaksiväriset.
Kysyin hintaa ja sanoi että omantunnon mukaan maksu että niin hän kaikille sanoo.

Mikä on se maksu sitten mitä hän voisi odottaa?
Mitä itse maksaisit?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos merkitystä niin ne jo valmiit on aikuisten kokoa jotka tehty hänen omista langoista ja kahdet lapsen kokoa.

Ap

Vierailija
2/34 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaisin saman kuin kaupan vastaavista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

15€ max

Vierailija
4/34 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-40€ skaalalla yksiväriset edullisesta langasta kudotut - kuvioneuleiset hienot villalapaset

Vierailija
5/34 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sanoi että omantunnon mukaan niin se voi olla vaikka 5€. Jos myyjä sanoo noin niin turha odottaa mitään 40€ saavansa. Jos haluaa jonkun tietyn hinnan niin silloin se sanotaan suoraan eikä jätetä ostajaa miettimään että mitä sitä kehtaisi antaa.

Vierailija
6/34 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvipaketin.

Vierailija
7/34 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torilla 25€/pari, myyjäisissä 12-15€/pari.

Vierailija
8/34 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa vähän turhia riskejä.

Vierailija
9/34 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan aiheen vierestä, mutta käyttääkö monikin nykyään lapasia? Itse en ole vuosiin pitänyt muita kuin sormikkaita, jotka on mielestäni mukavammat ja lämpimämmät kädessä. Minullakin olisi myydä ylimääräisiä, käyttämättä jääneitä lapasia, mutta olen luullut ettei niille ole oikeasti kysyntää.

Vierailija
10/34 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, riskejä.

Vierailija
11/34 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika isoa hintahaarukkaa nyt täälläkin on.

Ihan perus yksiväriset lapaset 7-veljestä langasta. Nämä hänen langoista.

Sitten ihan vastaavat lapaset mutta pienemmät tuomistani langoista. Noista varmaan jää hälle lankoja kun kolme kerää vien ja pieniä lapasia?

Ap

Vierailija
12/34 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyryy sanoa että torihinnat todella kalliita, kun valtamäärä ihmisistä osaa itsekkin kutoa/neuloa.

Vierailija
13/34 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maksanut 5-80e. Riippuen minkalaiset ovat. 

5e peruslapasista ja hinta nousee mitä erikoisemmat ovat. 

Vierailija
14/34 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

5e-10e 

Vierailija
15/34 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiukan aiheen vierestä, mutta käyttääkö monikin nykyään lapasia? Itse en ole vuosiin pitänyt muita kuin sormikkaita, jotka on mielestäni mukavammat ja lämpimämmät kädessä. Minullakin olisi myydä ylimääräisiä, käyttämättä jääneitä lapasia, mutta olen luullut ettei niille ole oikeasti kysyntää.

Lahjoita lapset vanhainkotiin/vanhusten palvelutaloon. Meillä on yleensä talvisin pulaa käsiin laitettavista lämmikkeistä ja vanhoihin ja sairaisiin sormiin mitkä ei taivu enää kunnolla lapaset ovat aivan parhaat.

Kaikilla ei esimerkiksi ole minkäänlaisia omaisia joka toisi niin silloin olisi mukava kun talon puolesta voi ulkoilun ajaksi ottaa.

Vierailija
16/34 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuloisin itse, mutta 3xlankojen hinta on aika yleisesti käytössä oleva hinta. Saa vähän pientä vaivanpalkkaa. 

Vierailija
17/34 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika isoa hintahaarukkaa nyt täälläkin on.

Ihan perus yksiväriset lapaset 7-veljestä langasta. Nämä hänen langoista.

Sitten ihan vastaavat lapaset mutta pienemmät tuomistani langoista. Noista varmaan jää hälle lankoja kun kolme kerää vien ja pieniä lapasia?

Ap

Sano tekijälle että kertoo mitä haluaa.

Vierailija
18/34 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kokemukseni mukaan lapaset ovat lämpimämmät.

Vierailija
19/34 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

20e

Vierailija
20/34 |
04.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta joku 40e olisi sellainen summa, josta lähtisin liikkeelle. Hänellä mennyt ehkä 8e lankoihin, ja on lapasissa nyt sen verran hommaa, että kyllä siitä jotakin maksaisinkin. Eri asia sitten, jos haluat olla erityisen kohtelias ym. ja maksaa enemmän, mutta musta toi ois semmonen mitä kauheasti vähempää en kehtaisi antaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi